@asman, post #334
@Don_Adan, post #315
@MDW, post #336
@tukinem, post #1
@zzielinski, post #339
@mailman, post #340
@tukinem, post #341
Ad 4. Brakło chip ram na to. Nie chciałem bardziej zawyżać wymagań gry, a czy moduł czy sampel, to sporo zjada. Moim założeniem byķa goła A600/500+. Niektórzy i tak narzekali że Robbo powinien działać na red ledowej A500.
@tukinem, post #344
@tukinem, post #344
ale na dyskietce nie ma już miejsca na nic. Sam sprawdź.
@mailman, post #348
@tukinem, post #349
Ekran game over posiadając muzykę musiałby ją doczytać. I tak długo trwa czytanie pliku z bimapą HAM. Moduł tak mało zajmuje? Więc jest spakowany. Nie pamiętam dokładnie, a piszę z pamięci.
@tukinem, post #349
@mailman, post #351
@tukinem, post #352
Nie wszystko można pakować, np banku z shapami nie pakuję, bo potem nie wczytam go jak należy. Jedynie pliki binarne, dźwięki i muzyka. Mapy zajmują grosze akurat. Muzykę chyba pakowałem. Gdybym pakował dźwięki to gracz ciężko miałby stworzyć własną paczkę DLC.
@Don_Adan, post #355
Pomylilem sie. Trzeba by to inaczej zrobic.
Popakowac Shapy osobno i polaczyc w bank potem.
@tukinem, post #358