[#147]
Re: Amiga versus Atari - Computer Chronicle
@azazel44,
post #144
przestańcie już tym wolfem bo się z tego śmieszna opera mydlana robi :)
ten wolf ma tyle wspólnego z Atari co nic - gość przecież napisał na stronie, że wziął kod źródłowy z wersji na Macintosha a sety graficzne z Apple II GS
sam napisał , że próbował zrobić ten port własnymi Atarowymi siłami, ale po wielu próbach stwierdził definitywnie, że się nie da
dopiero wtedy znalazł gdzieś źródła z Macintosha, więc je przerobił - ot taki to zdolny Atarowiec.
Amigowcy nie zrobili tego nie dlatego, że się nie da, ale dlatego, że nie musieli, mogli sobie po prostu odpalić emulator Macintosha i na tym Wolfa 3D, nie musieli robić takich akrobacji jak ten koder od Atari, ot i cały sekret.
"then, one day i discovered the source of the macintosh version of wolfenstein 3d had been released to the public. since those sources were alot more tidy and thus less confusing than those of the pc version (fx. they didn't have to bother with any 16bit limitations of the 286, furthermore they provided a quicker bsp-engine, that had many advantages over the pc-version's raycaster) and because they had yet been ported to the apple IIgs (whose core is a 16bit version of the 6502 cpu) i lost any remaining doubt that it would be possible on the ST and decided to base my port upon those sources"
Ostatnia aktualizacja: 31.05.2012 16:22:02 przez jubi