@mikecios, post #89
@michal_zukowski, post #93
@Hubez, post #95
@tom256, post #94
@snifferman, post #96
Dużo gier wymagało 2MB CHIP aby wystartować? Wiem, że były takie co dawały bonusowe dźwięki albo większe mapy. Z tego co pamiętam z tamtych lat większość działała koledze na A500 1MB.
Nie przypominam sobie wielkich korzyści z 2MB CHIP w A600, ale może nie pamiętam wszystkiego.
@tom256, post #97
@WojoS, post #102
@snifferman, post #96
Dużo gier wymagało 2MB CHIP aby wystartować?
Nie przypominam sobie wielkich korzyści z 2MB CHIP w A600
@Cezarykl, post #107
@snifferman, post #110
@mmarcin2741, post #111
Jak widać nie ma synchronizacji obrazu, czyli vsync'a. Brak vsynca
jest spowodowany tym, że pc nie potafił utrzymać stałych 60kl/s
lub stałych 30kl/s
oraz zapewne klatki skakały od 20 do 40 jak chciały.
@michal_zukowski, post #93
podstawki pod cokolwiek (szczególnie pod simmy) zwiekszyly by koszty produkcji, natomiast mogli dac punkty lutownicze, szczegolnie przy wersji 2b
@UJP, post #114
@UJP, post #114
@abcdef, post #115
@XoR, post #113
Mode X is an alternative 256-color graphics display mode of the IBM VGA graphics hardware that was popularized by Michael Abrash. It was first published in July 1991 in Dr. Dobb's Journal, and republished in chapters 47-49 of Abrash's Graphics Programming Black Book (now freely available online).[1] The term "Mode X" was coined by Abrash.
@snifferman, post #119