@Olo, post #238
No ale wracając do MIPS-ów, w sumie nie ma znaczenia co piszą programy testowe
Jednakże cały temat zaczął się dlatego, że ktoś rzucił iż Amiga jest wstanie zrobić coś równie szybko bądź nawet szybciej niż PC
@Olo, post #238
ktoś rzucił iż Amiga jest wstanie zrobić coś równie szybko bądź nawet szybciej niż PC, co jak wiadomo raczej mija się z prawdą i ciągnął te bzdury przez dwie setki komentarz
@XoR, post #240
na UAE przynajmniej tak płynnie jak na Ami czyż nie prawda?
Procesor jednak z palcem w oku pociągnie kilkukrotnie szybciej niż zrobi to N070, o to jestem spokojny akurat
@XoR, post #240
Procesor jednak z palcem w oku pociągnie kilkukrotnie szybciej niż zrobi to N070, o to jestem spokojny akurat
@1989, post #243
@1989, post #244
@XoR, post #245
WinUAE to kod z przed wielu lat i już wtedy był wystarczająco szybki aby emulować A1200
@XoR, post #245
Wydajnościowo nawet jakby miała być emulacja SAGA źle napisana
@Dopuser, post #242
@XoR, post #246
zobacz kod emulacji PowerPC G4 jaki kupiło Apple do Rosetta aby zachować kompatybilność z PPC na makach X86. Taką samą sztuczkę można zrobić i dla 68K
@1989, post #250
@wali7, post #252
rzeczy niskopoziomowe API
emuluje OCS na poziomie rejestrów minimig, podobnie też jest w przypadku NATAMI.
@wali7, post #252
Amigowym przykładem jest systemowa emulacja blittera za pomocą pchełki FBlit
@1989, post #251
@XoR, post #255
szybszy co prawda nie jest na tyle aby było to w testach
w erze wielordzeniowych procesorów kod rekompilacji kodu powinien lecieć na drugim rdzeniu.
Jakby odpowiednio zrównoleglić kod i go zoptymalizować to normalne komputery by się wyrobiły. SSE właśnie do tego typu zadań jak wiele takich samych operacje na bitach się najbardziej nadaje. WinUAE chyba w ogóle SSE nie używa...
@1989, post #256
@XoR, post #257
Porównywanie wydajności procesora do 030 jest bez sensu bo 030 to starocie i 050
skąd ta liczba?
SSE4.2 też zdałoby egzamin
chyba zwiększyć?
@1989, post #258
@XoR, post #259