@lukzer, post #267
@teh_KaiN, post #262
@teh_KaiN, post #271
@Hexmage to czemu "cziterzy" z democeny AGA wszystko robią procesorem i przerzucają to z FASTu do CHIPu po c2p? ;) Nie no, wydurniam się. Na AGA faktycznie można robić bardziej kolorowe gierki i w ogóle, ale nie piszę na A1200 bo jestem za biedny na ten sprzęt. ;) Miałem się nie wydurniać. Do trzech razy sztuka, teraz poważnie. AGA jest jakimś rozwiązaniem, pozwala na więcej, ale w pewnym momencie procesor i tak jest w stanie zrobić więcej niż chipset i wtedy znowu pojawia się pytanie przejścia na RTG. Ja nie przejdę, bo taplanie się w czipsetowym błotku to część zabawy.
@teh_KaiN, post #271
@swinkamor12, post #274
@teh_KaiN, post #271
"020 z fastem" pozwala bez RTG:
- dorzucenie do gry rozbudowanej sztucznej inteligencji, rozbudowanej mechaniki gry (a nie "idziesz w prawo i wciskasz fire"), obsługi gry przez sieć lub innych złożonych niegraficznych obliczeń
@teh_KaiN, post #271
... wygodne pisanie w językach wysokiego poziomu nie pilnując się z optymalizacjami, ale wtedy Cię pocisną że powinno działać na 7MHz
@mccnex, post #276
W ogóle się nie zastanawiaj, tylko ustal sobie minimum na te 020 + 4MB Fast, kto nie posiada, ten sobie kupi albo odpali na WinUAE.
@lukzer, post #263
@swinkamor12, post #272
@Adinfo, post #283
@Umpal, post #282
@Axi0maT, post #292
@softiron, post #293
@michal_zukowski, post #294
@Hexmage960, post #295
@Hexmage960, post #295
@Hexmage960, post #295
Jeśli chodzi o dynamiczne wklejanie tekstur, w przypadku niektórych gatunków gier, to Amiga CD32 to umożliwia dzięki sprzętowej akceleracji takiej grafiki.
@AmmigaCDTV, post #297