@stachu100, post #135
@AmmigaCDTV, post #150
Z 38zł wy dostajecie 5zł do podziału?
Proszę podać numery kont na priv, to przeleję grafikowi, muzykowi oraz koderowi po 5zł za Pong4K.
@mccnex, post #149
A ja myślę od drugiej strony, że gdyby można było na tym zarobić, to już dawno ktoś by na to wpadł i zarabiałNie do końca mogę się z tym zgodzić. Jeżeli przejrzysz sobie ofertę sprzętów mojej firmy, łatwo zauważysz, że one wszystkie są z kategorii „już dawno ktoś mógł na to wpaść i na tym zarabiać”. A jednak wszystko to czekało na mnie.
@yarosf, post #157
@mccnex, post #161
@Koyot1222, post #3
@swinkamor12, post #162
@ZbyniuR, post #168
To NG-owcy udają że ich sprzęt nie jest retro
myślą że jak do dużego Fiata wsadzą nitro i spojler to będzie nowoczesny.
@Koyot1222, post #153
@Dorian3d, post #165
Wygląda to w sumie jakby to robił zespół ludzi
Coder : Andreas Tadic (Megaman/Phenomena)
Graphician : Eric W. Schwartz
Graphician : Rico Holmes
Musician : Allister Brimble (The Demon)
Dajmy na to nawet taką grę jak Toki z 1989 roku. Ten poziom jest dzisiaj zupełnie nie do osiągnięcia.
Coder : Michel Janicki
Graphician : Lionel Dessoly
Graphician : Philippe Dessoly
Musician : Pierre-Eric Loriaux
A żeby powstała taka gra w stylu Destruction Derby na silniku Pong4K, to oprócz samochodów i ich animacji coś jeszcze musiałoby powstać?
@Koyot1222, post #171
@AmmigaCDTV, post #170
najwidoczniej nie opłaca się robić gier na Amigę
Swoją drogą, po tym co napisaliście o trudności tworzeniu gier na Amigę, to niezła jazda musiała być w złotych latach Amigi. Przecież wtedy gry robiło się tylko na Amidze. To musiał być hardcore.
Teraz można sobie rysować i komponować na PC i potem to przenieść na Amigę.
Szkoda, że takie gry już nie powstaną.
Mój kolega z pracy jest grafikiem, już robił parę projektów dla mnie ( oczywiście za pieniądze ). Czy gdybym mu zapłacił za narysowanie (...)
@AmmigaCDTV, post #170
Swoją drogą, po tym co napisaliście o trudności tworzeniu gier na Amigę, to niezła jazda musiała być w złotych latach Amigi. Przecież wtedy gry robiło się tylko na Amidze. To musiał być hardcore. Teraz można sobie rysować i komponować na PC i potem to przenieść na Amigę. A wtedy? Deluxe Paint, Pro Tracker i jazda. Takie gry jak Super Frog, Elfmania, Skidmarks, Lionheart to jak teraz na to patrzę były MEGA PRODUKCJAMI. Ile tam jest grafiki, postaci, jak rozległe są plansze. Wygląda to w sumie jakby to robił zespół ludzi.
Dajmy na to nawet taką grę jak Toki z 1989 roku. Ten poziom jest dzisiaj zupełnie nie do osiągnięcia.
@WojtekX, post #175
@Umpal, post #164
czy profesjonalnie zarabiający artysta weźmie od Ciebie mniej tylko dlatego, że użyjesz jej na "lepszej i tańszej" karcie graficznej
Problemem jest kwestia poświęcenia czasu na napisanie takiej gry na Amigę.