@teh_KaiN, post #57
@swinkamor12, post #61
@Koyot1222, post #34
@swinkamor12, post #56
Koyot i spółka robią co mogą, wypruwają se żyły robiąc gry na Amige, ale efekty są słabe. To wszystko jest bardzo dalekie od tego co widzieliśmy na a500 ćwierć wieku temu.
Powodem tych wszystkich problemów jest na siłę robienie z Amigi platformy retro.
Ile czasu zajmie taka Agony ludziom którzy nie będą się mogli zająć robieniem gier na amigę na pełny etat?
Powstał by rynek na który można by robić jakieś gry. Gdzie by to nie zajmowało za dużo czasu i pracy.
@AmmigaCDTV, post #63
Nie wiem, czy jestem dobrze rozumiany. Ja 20zł nie chcę dać za grę w wersji pudełkowej. Mogę dać 20zł za wersję gry do ściągnięcia. Z tego co widzę, to gra już jest tak czy siak. Co do tych bossów, to mogą to być te same postacie tylko w innym kolorze i dodać im wyższy parametr szybkości czy celności. Do tego dodać jakąś historię i zakończenie, mogą być zwykłe napisy, nie musi być intro i outro. Jeśli obecny wkład w grę to 95% to wystarczy dorobić te pozostałe 5% ( napisy wejściowe, końcowe, inny kolor ludzików i coraz wyższy poziom trudności na tej samej planszy ).
Pong4K wygląda świetnie, ale nie może być tak, że kosztuje więcej niż system na Amigę. 3.1.4 był sprzedawany chyba za 130zł.
@michal_zukowski, post #66
@AD99, post #55
@teh_KaiN, post #62
Chipset Amigi jest zdrowo pokręcony i to jest eufemizm, ale dzięki temu pokręceniu i poplątaniu można robić rzeczy, których na innych platformach nie zrobisz. J
@Koyot1222, post #64
Zawsze możesz zakasać rękawy i zrobić coś lepszego. Chyba, że już zrobiłeś, to się podeprzyj. Ten komentarz mnie boli osobiście.
Ale, chodzi Ci o Amigę klasyczną? To jest retroplatforma... Chyba... Nie?
@swinkamor12, post #71
Amiga do prawdziwego retro się nie nadaje.
chipset jest za skomplikowany, wymaga za dużo czasu i pracy do zrobienia czegoś fajnego.
@BULI, post #73
Czy opłaca się tworzyć gry?
@morph123, post #76
@Umpal, post #72
Amiga jest idealna do retro tak samo, jak niemal każdy inny stary komputer.
@swinkamor12, post #78
@softiron, post #80
@selur, post #31
Planet X3 na MS DOS'a - docelowo gosc zbieral 30.000 $ a uzbieral
@lod20, post #83
w nawiązaniu do narzekań Koyota lub innych osób nie zajmujących się bezpośrednio kodowaniem tylko oprawą graficzną/muzyczną, designem: gry "retro" mogą na siebie zarabiać niekoniecznie na retro platformach.
@mailman, post #1