@recedent, post #208
@miro_78, post #211
@Gżegżółka, post #212
@Gżegżółka, post #212
Chciałbym poznać więcej faktów, ile sprzedało się gier Koyota i innych twórców, jak przekłada się cena na zarobek twórców, czy bardziej opłaca się robić tylko wersję cyfrowe czy lepiej inwestować w wersje z fizycznym nośnikiem w pudełku.
@adam_mierzwa, post #214
@Umpal, post #215
@lukzer, post #219
@KM, post #218
@Umpal, post #220
@lukzer, post #222
@swinkamor12, post #223
@Geekboy68k, post #204
@softiron, post #216
Skoro więc już wtedy komercyjne produkcje były wypuszczane równolegle na kilka platform to obecnie powinno się to odbywać w ten sam sposób.
@ZbyniuR, post #226
@nogorg, post #231
@nogorg, post #230
@lukzer, post #222
Jeśli robisz coś pod chipset to nie ma znaczenia 000/020 fast/nie fast.
Najlepsze amigowe gry powstały na a500 z 1 MB RAM.
Używasz amigowego hardware z 1983 roku i robisz głównie chipsetem a nie cpu.
Minus tego jest taki że jest to technologia z 1983 i zrobienie płynnie działającego kodu zajmuje za dużo czasu i pracy.
@teh_KaiN, post #235
(...) Bo mi się słabo robi jak ciągle czytam o Amidze 500 z 1 MB RAM.
Jakby tak zamiast tworzyć jedną grę dopracować tego Backbone'a (...)
A że Backbone jest krytykowany za to że nie obsługuje Coppera, ani nie daje opcji do przesuwania warstw paralaksy, no i przede wszystkim że wszystko co się w nim rusza jest niemrawe. Świadczy o tym że Amigowcy czekają na lepszą wersję pozbawioną tych wad.
(...) opłata w całości (lub znacznej większości) wędrowałaby do autorów tytuł (...)
A co do sklepów, wydawców, zysków twórców, to może warto wystawić projekt jakiejś gry na stronę typu Kickstarter, dać cel 50 000USD i czekać. Jak się uzbiera kasa to zrobić grę, a jak nie to się odda ludziom pieniądze i po kłopocie. Przy obecnym kursie 50 000USD to prawie 200 000PLN. Na 3 osoby wyszłoby po 50 000PLN dla jednej. Zakładając, że gra powstawałaby 10 miesięcy po godzinach, to wychodzi po 5 000PLN/os/mc. Jak na pracę po godzinach to całkiem OK. Oczywiście splendor i chwała dla twórców w gratisie :D
@makarsky, post #238
@sordan, post #239