@michal_zukowski, post #299
@ZbyniuR, post #301
@michal_zukowski, post #300
@Aniol, post #65
Zwykła ewolucja. W końcu gry na Ami to były tylko gry z 8 bit, w trochę lepszej kolorystyce, rozdzielczości i płynności.
Dopiero PC i Psx coś pchnęły do przodu. Lubie gry z Ami, ale siermiężne się wydaja w porównaniu do takiego choć by Snesa.Mniej dopracowane pod hw i jakies takie stare ;)
@luka, post #303
@Motyl, post #304
@michal_zukowski, post #299
6. Rozwijając punkt powyższy. AGA nie dała dużo lepszych możliwości niż ECS w trybie dualplayfield (platformówki, co widać porównując wersje ECS i AGA) a 020 z A1200 bez Fastu był za wolny na generowanie grafiki bez chipsetu (ograniczając się tylko do framebuffer + blitter + blitowanie cpu)
@Hexmage960, post #307
@michal_zukowski, post #308
@Hexmage960, post #309
@michal_zukowski, post #310
@mmarcin2741, post #289
@Motyl, post #304
Nie znam bowiem NIKOGO, kto by wygadywał takie herezje, że WÓWCZAS amigowe gry, to były tylko takie trochę lepsze 8-bit.
@Daclaw, post #313
@Daclaw, post #313
@wali7, post #296
Jako postscriptum podam link do bardzo dobrego filmu Coleslawa (jeśli ktoś jeszcze nie widział) o upadku Commodore:
https://youtu.be/o76IfoAbtEI
@michal_zukowski, post #302
@michal_zukowski, post #299
Amiga upadła przez brak rozwoju spowodowany brakiem produkcji nowych Amig po 96 roku.
@KM_Ender, post #317
@amikoksu, post #312
@Leon, post #318
@StaszkoZbogdańca, post #320
@KM_Ender, post #317
@Leon, post #318
@KM_Ender, post #328
@KM_Ender, post #328
No to dziś mozna zrobić 68030 bardzo szybkie, zbiórkę na KS i taka Amiga 030 800mhz w 14/7 nm będzie wymiatać.