[#4561] Re: Nowe gry

@Ralpheeck, post #4560

HunoPPC też wkłada dużo pracy w swój port Doom3 i efekty są co raz lepsze :)
Trzymajmy za niego kciuki !



Ostatnia aktualizacja: 27.10.2022 21:39:57 przez Amig_OS
2
[#4562] Re: Nowe gry

@Amig_OS, post #4561

Fajne, to kiedy wyjdzie to to na Amige 1200 ?
[#4563] Re: Nowe gry

@Ralpheeck, post #4560

Trzeba będzie w weekend obadać sprawę, części do kabla czekają bo chciałem zagrać w Lotusa na dwie Amigi, a tu taka niespodzianka.
[#4564] Re: Nowe gry

@ryshard, post #4563

Żeby zagrać w tą wersję Dread, trzeba być Dread Patronem 132,5zł miesięcznie lub Dread Supporterem 55zł miesięcznie?
[#4565] Re: Nowe gry

@BULI, post #4564

Akurat przy Dread Fan mam dostęp do adf'a.
"I haven't locked this binary to the Dread Supporter tier, to make it a bit more accessible."
KK/Altair napisał też, że zmienia pracę i nie będzie można przez jakiś czas wspierać gry na Patronie.
" I'm also starting new job soon, which prevents me from running Patreon. Therefore, at the end of this month, the Dread Patreon page will be put on hold - you won't be charged next month"

Ostatnia aktualizacja: 28.10.2022 10:52:42 przez ryshard
[#4566] Re: Nowe gry

@ryshard, post #4565

Waśnie nie wiem, czy można wstawić plik, KK niby pisze że nie jest tylko dla wspierających, ale w archiwum jest aby nie rozpowszechniać :(
[#4567] Re: Nowe gry

@Ralpheeck, post #4566

Ale ja nie mówię o rozpowszechnianiu. Po prostu dla KK chodziło chyba o to, by zwiększyć liczbę betatesterów o Dread Fan.
[#4568] Re: Nowe gry

@Ralpheeck, post #4560

No to gra dolaczy do zacnego grona gier "po kabelku" z Atarowcami.
Lotus ma w koncu godna konkurencje.
[#4569] Re: Nowe gry

@selur, post #4568

Jako amigowy purysta, nie powinieneś nawet myśleć o takim połączeniu!
1
[#4570] Re: Nowe gry

@Ralpheeck, post #4569

No i wypalilem adf'a na dyskietke. Laduje sie, a potem miga ekran, pewnie czeka na polaczenie z druga amiga. Sprawdze jutro, bo dzis walczylem z netem przez Plipbox na A500. Udalo sie :), pisze pierwszego posta w necie na Amidzie :), Ever. Ale jaja. iBrowse 2.5.4 i AmiSSL 5. Jak widac nie mam jeszcze polskich znakow, ale to juz pozniej.
1
[#4571] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #4012

1
[#4572] Re: Nowe gry

@ryshard, post #4570

KK oficjelnie wyłączył Dread’a, i przekazał code i namaścił następcę do dokończenia projektu, który już zmienił nazwę.
Od dzisiaj amigowcy i atarowcy nie wyglądają Dreada, Tylko gry o nazwie Grind.
1
[#4573] Re: Nowe gry

@Ralpheeck, post #4572

No i w )(&#^ wylądował i cały misterny plan też w )(&#^
1
[#4574] Re: Nowe gry

@Ralpheeck, post #4572

ale co sie stalo bo nie kumam, to gra zostala juz ukonczona czy nie ?
[#4575] Re: Nowe gry

@selur, post #4574

Krzysztof z uwagi na zatrudnienie (gratulacje) nie będzie mógł kontynuować projektu. Od tej pory Cały engine, kod i źródła został przekazane Tsakowi (John Tsakiris), który zobowiązał się dokończyć projekt, już jedynie pod obserwacją KK.
1
[#4576] Re: Nowe gry

@Ralpheeck, post #4575

Nie komentuję zmiany twórcy, ale dlaczego zmiana nazwy?
DREAD to już jest wielka i znana marka przecież!
6
[#4577] Re: Nowe gry

@Vato, post #4576

Bez sensu z tytułem i ogólnie kiepska wiadomość

Ostatnia aktualizacja: 31.10.2022 09:40:16 przez Jacques
2
[#4578] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #4571

No i fajnie. Ostatnio nawet zastanawiałem się czy projekt nie wziął w łeb bo od dłuższego czasu cisza.
[#4579] Re: Nowe gry

@Ralpheeck, post #4572

Kurcze- zaczynam się martwić.. oby niepotrzebnie..
[#4580] Re: Nowe gry

@BULI, post #4579

Wychodzi na to ze Dread to teraz silnik nad ktorym KK pracuje. Natomiast to co zostało stworzone do teraz zamienia się w Grind. A sporo jest stworzone, grafiki, dźwięki itp. Silnik jest juz na tyle zaawansowany ze wystarczy dorobić levele właściwie. Grafikę i tak robił Tsak z Pixelglass zdaje się. Więc to nie takie złe rozwiązanie. Bo silnik można poprawiać w nieskończoność a szkoda by była gdyby cała ta ciężka praca nie została finalnie ukoronowana jaką grą.

Ostatnia aktualizacja: 31.10.2022 10:56:20 przez mateusz_s
1
[#4581] Re: Nowe gry

@Ralpheeck, post #4575

Krzysztof z uwagi na zatrudnienie (gratulacje) nie będzie mógł kontynuować projektu.

Brutalna rzeczywistość rynku retro komputerów.
Projekt jest na takim etapie że prędzej czy później wyjdzie. Silnik działa, resztę czyli poziomy zrobią gracze.
1
[#4582] Re: Nowe gry

@Kefir_Union, post #4581

Jeżeli dostał pracę w gamedev, to jest to standardowa praktyka, kiedy oficjalnie nie może pracować w tej dziedzinie dla siebie lub konkurencji.
Pewnie zmiana nazwy też jest dla bezpieczeństwa, a skoro to jego dziecko, to dziecka się ot tak nie daje komuś. Może będzie pisał jako ghost writer?
Ja tam jestem spokojny.
[#4583] Re: Nowe gry

@Ralpheeck, post #4582

I może zamiast jednej powstaną wtedy dwie ;)
1
[#4584] Re: Nowe gry

@mateusz_s, post #4583

Jeżeli dotychczasowy design i realizacja pójdzie w piach to brak słów
[#4585] Re: Nowe gry

@Jacques, post #4584

Prace nad enginem (dread) dalej będą szły naprzód. Ze względu na zawirowania z pracodawcą projekt nad którym siedzi KK musi być darmowy. Do tego źródła engine'u i wszystkich tooli już teraz dostępne są na githubie.

Gra dalej powstaje, została przemianowana na Grind, głównie dlatego że KK się przywiązał do oryginalnej nazwy i chce ją zachować w swoim projekcie. Można by grę nazwać tak samo ale chodzi o podkreślenie że to są zupełnie osobne byty i że KK nie ma nic wspólnego z patreonem gry oraz jej ewentualnym komercyjnym wydaniem.

TLDR: Dla graczy nic się absolutnie nie zmienia poza nazwą ;)

Ostatnia aktualizacja: 31.10.2022 15:23:49 przez teh_KaiN
2
[#4586] Re: Nowe gry

@teh_KaiN, post #4585

Ze względu na zawirowania z pracodawcą projekt nad którym siedzi KK musi być darmowy


"musi byc darmowy"... no prosze czyli jednak nie tylko selur to komunista ale rowniez korporacje
[#4587] Re: Nowe gry

@selur, post #4586

To co KK pracuje teraz dla ID Software nad nowym Doom VI ? Bo tak to szczerze powiedziawszy troche dziwne te wymagania, bo to jest silnik i gra dla procesora MC68000, ktory podobno jest martwy od wielu lat jak czesc osob twierdzi. Wiec ja nie widze jakis potencjalnych problemow z tytulami na x86 lub ARM.
1
[#4588] Re: Nowe gry

@Don_Adan, post #4587

No wlasnie.... ja w ogole nie widze zadnego problemu.

Jak mozna sie "sadzic" o jakies programowanie na martwa platforme sprzed 30 lat !!
To juz nawet nie sowieccy komunisci, to jacys fanatyczni immamowie... ino dotknij cudzej platformy a obetniemy ci rece. To jest wlasnie ta dzisiejsza prawnicza glupota...
[#4589] Re: Nowe gry

@Don_Adan, post #4587

Zależy gdzie idziesz i z kim pracujesz. Niektóre firmy mają całkowity zakaz konkurencji, więc nic nie możesz robić, czasem nawet z kompletnie niezwiązanymi przedsięwzięciami open source.
[#4590] Re: Nowe gry

@Don_Adan, post #4587

Jak będzie chciał powiedzieć dla kogo teraz pracuje, to powie :)
Nawet gdyby dostał prace w ID, Epic, czy Nintendo, to zwyczajnie nie mógłby pracować pod nazwiskiem nad tym projektem. To tak, jakby pracować w Urzędzie Skarbowym i mieć prywatnie firmę rozliczeniową.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem