@amikoksu, post #4680
@recedent, post #4684
@amikoksu, post #4686
@Kefir_Union, post #4682
@Jacques, post #4685
@Don_Adan, post #4689
@Jacques, post #4685
Choć faktycznie przygotowywanie poziomów pewnie jest nużące, ale kto broni by grę też tworzyła grupa ludzi i poziomami zajął się ktoś kto do tego czuje bluesa, a nie koder?
@mailman, post #4678
@Kefir_Union, post #4697
@michal_zukowski, post #4700
@Kefir_Union, post #4697
Patrząc na takie gry, zawsze się zastanawiam, jaki był powód że ktoś się za to zabrał?
@selur, post #4705
mocno ambitny projekt ale czy koniecznie musi byc w 3d ?
@Kefir_Union, post #4706
@selur, post #4707
uzyj czesci swojego silnika od Jumpa, do stworzenia czegos takiego jak "lot w tunelu" ze strzelaniem w jakies kosmiczne mysliwce,
@selur, post #4709