[#4741] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Jacques, post #4739

No nie zrozumiałeś mojego tamtego komentarza. No ale jak już... to że nie ma tam paralaksy, to nie znaczy że się nie dało.

Ostatnia aktualizacja: 06.03.2023 08:17:50 przez amikoksu
[#4742] Re: Zapowiedzi nowych gier

@amikoksu, post #4741

to że nie ma tam paralaksy, to nie znaczy że się nie dało.

Zabrakło sprajtów, wszystkie są wykorzystane do zrobienia ruchomego tła.
Nie che mi się teraz odpalać emulatora i grzebać żeby zobaczyć jak to dokładnie wygląda ale gdyby obecny pierwszy plan miał nie więcej niż 6 bitplanów to pozostałe dwa można przeznaczyć na dodatkowy, jeszcze bliższy plan w 4 kolorach.
Flink to zadanie bardziej dla grafika niż programisty, bo w kodzie tutaj nic wyjątkowego nie ma. Ciekawy jestem czy dzisiaj są jeszcze ludzie potrafiący zrobić taki pixel-art.
1
[#4743] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #4742

Możliwe że i tak jest. Niemniej jak taki Flink ma się do tego...
[#4744] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #4742

Ciekawy jestem czy dzisiaj są jeszcze ludzie potrafiący zrobić taki pixel-art.


chyba najbardziej popularny
pixeljoint



Sa nawet duzo lepsi, tylko pewnie sporo biora. Z 15 lat temu szukalem piksel-artysty, ktory by mi zrobil animacje postaci do RPG'a. Sie okazalo, ze tylko jakis slabiak chcial sie podjac rysowania a reszta miala takie stawki, ze budzet gry by mnie zrujnowal.
Co zrobilem ? sam zaczalem pikslowac, wychodzi taniej

Ostatnia aktualizacja: 06.03.2023 09:06:43 przez selur
[#4745] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #4744

reszta miala takie stawki, ze budzet gry by mnie zrujnowal.

Trzeba było powiedzieć że to w 320x256 więc kilka razy mniej rysowania niż w FullHD ;)
[#4746] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #4745

A nie jakieś 25 razy mniej?
[#4747] Re: Zapowiedzi nowych gier

@amikoksu, post #4743

To teraz policz liczbę ruchomych obiektów na ekranie (przeciwników, pocisków itd) we Flinku i w Rogue Declan. ;)

Ostatnia aktualizacja: 06.03.2023 10:00:00 przez teh_KaiN
[#4748] Re: Zapowiedzi nowych gier

@teh_KaiN, post #4747

Co będę liczył. Grafika i grywalność beznadziejna. Dla sentymentalistów 8bit może się podobać.
[#4749] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #4742

Ciekawy jestem czy dzisiaj są jeszcze ludzie potrafiący zrobić taki pixel-art.


jako ciekawostka, Henk Nieborg, który zrobił grafikę do Flinka nadal jest aktywny. Można wrzucić w google tytuły jak Battle Axe na Switcha albo Xeno Crisis na MegaDrive.
[#4750] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #1

Dzisiaj pojawiła się nowa gra na Amigę: Ring around the World
[#4751] Re: Zapowiedzi nowych gier

@zzielinski, post #4750

To pełna wersja do pobrania ./>.?
[#4752] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Dorian3d, post #4751

Tak, pełna wersja.
[#4753] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Dorian3d, post #4751

https://retream.itch.io/ring-around-the-world
2
[#4754] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #4753

Ja tam nakręcony jestem na Reshoot Proxima 3, został tydzień yippee
[#4755] Re: Zapowiedzi nowych gier

@koczis, post #4724

030 jest spoko, ale ile gigabajtów ma mieć ta gra? 50GB czy więcej?


że jak? Chcesz na Amigę wypuszczać gry ważące gigabajty ?
[#4756] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Ankuz MkOne, post #4755

że jak? Chcesz na Amigę wypuszczać gry ważące gigabajty ?

Nie, ale ty możesz. Będziesz pierwszy.
[#4757] Re: Zapowiedzi nowych gier

@koczis, post #4756

...i zapewne ostatni.
[#4758] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #4757

[offtop]
a co tam u ex-Dreada? Bo mu już gumiak depcze po piętach.

3
[#4759] Re: Zapowiedzi nowych gier

@snajper, post #4758

Dread jest mozolnie projektowany, tworzona jest mapa, nowa grafika przedmiotów (jak i same przedmioty w grze), bronie, przeprojektowany jest HUD, kolorystyka gry również zmieniona. W najbliższym czasie twórca ma dodać nowy wygląd potworów, dodatkowych przedmiotów, zamieści sekrety na mapie. Ładnie się zapowiada, mam nadzieję że niedługo jakieś grywalne demo się ukaże.
1
[#4760] Re: Zapowiedzi nowych gier

@snajper, post #4758

oszałamiająca prędkość działania i cudowne tekstury, zacieram rączki , ale bedzie zabawa
[#4761] Re: Zapowiedzi nowych gier

@zzielinski, post #4759

Dread jest mozolnie projektowany, tworzona jest mapa, nowa grafika przedmiotów (jak i same przedmioty w grze), bronie, przeprojektowany jest HUD, kolorystyka gry również zmieniona. W najbliższym czasie twórca ma dodać nowy wygląd potworów, dodatkowych przedmiotów, zamieści sekrety na mapie. Ładnie się zapowiada, mam nadzieję że niedługo jakieś grywalne demo się ukaże.


masz na mysli Dread-a czy Grinda bo sie nieco pogubiłem co w końcu jest robione
[#4762] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Azakiel, post #4761

Grinda. Dread jako silnik rozwijany jest osobno i tu ostatnio jest cicho.
[#4763] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#4764] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#4765] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #1

Final Fight Enhanced - drugie demo

9
[#4766] Re: Zapowiedzi nowych gier

@zzielinski, post #4759

Oczywiście miałem na myśli i pisałem o Grind a nie Dread... Pomyliłem się, przepraszam za błąd.
1
[#4767] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #4765

I nie można było tak od razu w 91-ym, kiedy były normalne hajsy?

PS. Chyba, że ten silnik wymaga czegoś więcej niż golasa.
[#4768] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #4765

Tak powinien FF wyglądać od razu. Tamtą konwersję z 1991 r. robił jakiś lamus.
1
[#4769] Re: Zapowiedzi nowych gier

@amikoksu, post #4768

W epoce jako dzieciakowi wszystko mi w FF pasowało Czego się tyczą różnice z tą wersją?

Ostatnia aktualizacja: 10.03.2023 09:16:48 przez Jacques
[#4770] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Jacques, post #4769

jak widac mozesz zagrac z kolega
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem