[#4801] Re: Zapowiedzi nowych gier

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #4797

To jest fan art a nie zapowiedź nowej gry.
[#4802] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #1

Nadchodzi "hit" - Loony Ledges

2
[#4803] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #1

1
[#4804] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #4802

Mam wrażenie, że gość ma Atari8bit a opis filmu to po prostu pomyłka :)
2
[#4805] Re: Zapowiedzi nowych gier

@AmiClassic, post #4804

Toż to ManicMiner z ZX Spectrum.
2
[#4806] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #4802

Takich gier na amige brakuje a nie jakiś Red Alert !
5
[#4807] Re: Zapowiedzi nowych gier

@AmiClassic, post #4804

On to na PC wydał. Napisane jest to w C, a teraz portuje na Amigę. Może faktycznie pomylił platformy
[#4808] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #4802

Uwielbiam takie gierki myślę że godności Amigi nie uchybi gra z taką grafiką, bo pomimo tto, tego typu gry mają swój klimacik.
3
[#4809] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Aniol, post #4805

Cześć grafiki zajumał z Montezumy 😃
1
[#4810] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #4807

Może faktycznie pomylił platformy
Nie może a na pewno

Gdyby docelową platformą była mała atarynka to nawet bym pochwalił, bo gra ma klimat gier atarowskich pierwszej połowy lat 80-tych, który uuuuwielbiam szeroki uśmiech
1
[#4811] Re: Zapowiedzi nowych gier

@tukinem, post #4808

Szanuje.
Ale z drugiej strony jak odpalam teraz nowe gry na c64 , a potem widzę takie Loony Ledges w dziale "nowe gry na Amige" , to się zastawiam, gdzie popełniliśmy błąd ..... głową w mur

przykłady z brzegu co ogrywałem ostatnio na c64:
Anabalt
Hexagon

Kupuje ich odpowiednik na Amigę! tylko że...



Ostatnia aktualizacja: 18.03.2023 22:06:17 przez Ankuz MkOne
3
[#4812] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #4802

"Gra" dla masochistów.
[#4813] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #1


Byłoby fajnie gdyby nie spaprana mechanika, wyraźnie różniąca się od oryginału.
2
[#4814] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #4813

Byłoby fajnie gdyby nie spaprana mechanika, wyraźnie różniąca się od oryginału.Cy


Po wcześniejszej wersji demo spodziewałem najgorszego, ale wcale nie jest tak źle. Ziomek jest responsywny i - po porównaniu z oryginałem - porusza się szybciej. Ale niestety nie rozumiem dwóch rzeczy tj. dlaczego nie ma opcji wspierania joya z jednym przyciskiem i dynamit trzeba odpalać z spacji? A dwa, dlaczego po śmierci nie odnawiają się pociski i dynamity? Do tego, mamy rok 2023 - tego typu remake powinny mieć opcję wbudowanego trainera, chociażby w formie nieskończonej liczby żyć. Akurat Rick nawet z takim "ułatwieniem" nadal nie jest prostą grą do przejścia ze względu na system respawnów co kilka ekranów.
[#4815] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #4813

niom nie przesadzajmy z tymi wymaganiami przy grze za którą możesz zapłacić raptem 2 dolary....
a jak i tyle poskąpisz to i za darmo ją wyrwiesz...

Ostatnia aktualizacja: 20.03.2023 09:29:00 przez RokiS
[#4816] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #4813

Tak to juz jest jak sie grę robi w generatorze gier.
1
[#4817] Re: Zapowiedzi nowych gier

@RokiS, post #4815

niom nie przesadzajmy z tymi wymaganiami przy grze za którą możesz zapłacić raptem 2 dolary....
a jak i tyle poskąpisz to i za darmo ją wyrwiesz...

Mnie nie żal dwóch dolarów. Po prostu jestem rozczarowany że to trochę inna, pod pewnymi względami gorsza gra niż oryginał.
[#4818] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #4813

Grałem w to na amiga sterowanie jest do bani ludzi wariuje to jakaś wersja beta
brak dźwig odgłos itp
[#4819] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Dorian3d, post #4818

Grałem w to na amiga sterowanie jest do bani ludzi wariuje to jakaś wersja beta
brak dźwig odgłos itp

a po polsku?

a w temacie gry. wygląda bardzo ładnie i nowocześnie. pytanie czy to jest scorpion engine?
i przy tego typu dyskusjach zawsze się pojawia kwestia czy pisać pod gołą a500 +500 (jak drzewiej bywało) czy pisać pod 020 +8mb bo i tak wszyscy mają dopałki. nie mam odpowiedzi, ale kusi mnie napisanie giery tylko pod dopałki i to takiej od 040 wzwyż ;)

Ostatnia aktualizacja: 20.03.2023 18:01:21 przez c64portal
3
[#4820] Re: Zapowiedzi nowych gier

@c64portal, post #4819

Dopałki w stylu fast ramu i dysk to obecnie żaden pieniądz (szczególnie 4mb) dla dowolnej Amigi.
2
[#4821] Re: Zapowiedzi nowych gier

@c64portal, post #4819

zagraj a zobaczysz jak masz bgf na 100 to mało mocy
[#4822] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Ankuz MkOne, post #4811

Szanuje.
Ale z drugiej strony jak odpalam teraz nowe gry na c64 , a potem widzę takie Loony Ledges w dziale "nowe gry na Amige" , to się zastawiam, gdzie popełniliśmy błąd


no cóż nie da sie ukryć że jesli porównac nowe gry na Amigę i c-64 to C-64 przeżywa obecnie drugą młodość, a Amiga wygląda jak pole do testów dla bardzo początkujących grafików i programistów (z małymi wyjątkami oczywiscie (np. polskimi) )
[#4823] Re: Zapowiedzi nowych gier

@kempy, post #4814

Z tego co czytalem o kontroli dla joypada CD32 to chyba tej konwersji nie robila osoba, ktora grala w oryginal Rick Dangerous dluzej. W oryginale dynamit/bombe mozna bylo postawic w miejscu, albo podeslac pod nogi przeciwnikowi. Chyba, ze to w Rick Dangerous 2 tylko bylo mozliwe, moze juz zle pamietam po 30 latach, ale wydaje mi sie ze w obu czesciach Ricka sie tak dalo, tam nawet sekrety byly pochowane w ten sposob.
[#4824] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #4823

W RD1 dynamit można było tylko postawić w miejscu.
1
[#4825] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #4823

od 50 lat jest xrick, opensourcowa wersja w C, mogli wziac to na warsztat zamiast kombinowac z generatorem gier
[#4826] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #4823

W części 2 była ruchoma bomba, w jedynce statyczny dynamit.
[#4827] Re: Zapowiedzi nowych gier

@kempy, post #4814

Do tego, mamy rok 2023 - tego typu remake powinny mieć opcję wbudowanego trainera, chociażby w formie nieskończonej liczby żyć. Akurat Rick nawet z takim "ułatwieniem" nadal nie jest prostą grą do przejścia ze względu na system respawnów co kilka ekranów.


To jest już jakaś reguła, że od któregoś roku wszyscy zobowiązani są dodawać trainery, inaczej są nie na czasie? Nie zauważyłem tego trendu na PC. Rick jest grą zręcznościową, nie łatwą, ale też nie absurdalnie trudną, wystarczy nauczyć się poziomów metodami prób i błędów. Tak przeszedłem RD2 na Amidze, choć tam pomocny był wybór poziomów, dzięki czemu mogłem sobie potrenować, zanim przeszedłem wszystko od początku do końca za jednym razem. Taka opcja tu by się bardziej przydała niż trainer, choć osoby liczące na turystyczny charakter gry, nie byłyby zadowolone. Niestety, ale właśnie z takiego powodu gry bawiły kilka-kilkanascie godzin, a nie pół od momentu pierwszego uruchomienia, trainery są antyklimatyczne i w dobie powszechnego piractwa, kiedy człowiek był otoczony milionem gier, miały sens, gdy ktoś chciał po prostu przelecieć przez wszystkie gry, które ma, jakby oglądał film.

Ostatnia aktualizacja: 20.03.2023 23:45:36 przez san_u
[#4828] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Ankuz MkOne, post #4811

dziale "nowe gry na Amige" , to się zastawiam, gdzie popełniliśmy błąd .....


Próg wejścia na amigę jest sporo wyższy niż na C64, Amigowcy po latach próbują sobie coś napisać na swój ulubiony komputer, więc zaczynają od czegoś prostego i zapewne w większości przypadków na tym kończą. Na C64 z kolei trzeba mieć doświadczenie, by zrobić coś działającego (tylko ASM), na co w ogóle ktoś będzie chciał patrzeć, więc zabierają się za to osoby bardziej zdolne, a i od samych gier na ten komputer nie wymagamy wiele, toteż proste gry z jakimś fajnym efektem robią wrażenie, ale gdyby ktoś zrobił to samo na Amidze, to by wszyscy zaraz po tym pojechali, że grafika 8-bit. Na C64 pomysł stoi na pierwszym miejscu, a na Amidze grafika (nie raz widziałem komentarze typu, że jak coś nie wygląda na AGA, a wymaga A1200, jest ble). Na Amidze jest łatwiej zrobić cokolwiek, niż na C64, ale za to wymagania graczy są większe.



Ostatnia aktualizacja: 21.03.2023 00:02:27 przez san_u
[#4829] Re: Zapowiedzi nowych gier

@RokiS, post #4815

Tam jest trudno przejść pierwszą planszę bez straty życia-spadając nie można sterować postacią. Co z tego, że ładna grafika i prawie za darmo, jak gra nie jest grywalna...
[#4830] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #4813

No i jeszcze gdyby poziomy bardziej się różniły bo chyba się zbytnio nie różnią.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem