[#2101] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

I co i nic nadal nie ma wydanej gry ?
6 lat

Ostatnia aktualizacja: 13.09.2025 23:36:07 przez Dorian3d
3
[#2102] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #2101

Idzie na przeczekanie ..ludzie zapomną po 10 latach ;)
3
[#2103] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #2101

Może jeszcze fabuła się renderuje. Trochę cierpliwości.
5
[#2104] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #2101

Możemy zapomnieć o grze i o naszej kasie. Gościu nie ma honoru, ani odwagi, żeby cokolwiek tu napisać i oddać pieniądze....
Acha, no i intro i outro na pewno jeszcze nie gotowe, bo wszystko inne już dawno....
1
[#2105] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@HOŁDYS, post #2102

tak po 10 jest przedawnienie OK
3
[#2106] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #2103

Fabuła o Kuli ?
1
[#2107] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #2106

To nie jest byle jaka kula, to jest skacząca kula. Pieszczotliwie nazywana "kuleczka".
1
[#2108] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #2103

Może jeszcze fabuła się renderuje.

Za to należy się jedynie szacunek. Bo gdy inni ... przeskoczyli na jakieś przedmioty typu x1000 , zainstalowali gorszy system na mac-ach czy przerobili swojej Amigi na zasilacze do psiegostorma, to On na swojej prawdziwej Amidze dzielnie renderuje klatka po klatce, klatka po klatce, klatka po klatce...
3
[#2109] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #2108

i tak do śmierci i tak mu dopomóż Bóg OK
1
[#2110] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #2109

...klatka po klatce...
[#2111] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #2110

Frame by frame => ku chwale ojczyzny

Przytoczę tylko z wikipedii temat innej gry (nie amigowej), która powstawała znacznie dłużej:

Prace nad grą były mocno ograniczone aż do grudnia 1997.
Zapowiedziano, że data premiery nastąpi nie później niż w połowie 1998 roku.


Ostatecznie gra wyszła 10 czerwca 2011 roku, a gra o której piszę to Duke Nukem Forever.

Osobiście również czekam na gry takie jak Jump, Grid, oraz gry od studia BitBeamCannon. Tylko, że Jump już trafił do sprzedaży i to jest zupełnie inna sytuacja.
2
[#2112] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@tukinem, post #2111

Tylko nikt za to kasy nie brał
3
[#2113] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #2112

Tylko nikt tego nie robił na A1200 z fastem.
1
[#2114] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@karolb, post #2113

To była goła A1200?
[#2115] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@AD99, post #2104

Dajcie znać jak już będzie gra do kupienia. Jeśli ktoś chce kasę z powrotem to zróbcie listę. Są ludzie którzy pomogą rozwiązać ten problem, by skończyć ten hejt.
6
[#2116] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #2101

Spokojnie. Mam dobre wieści: "Prace zbliżają się do końca" < pewne info




Ostatnia aktualizacja: 15.09.2025 02:21:47 przez mastaszek
4
[#2117] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@koczis, post #2115

Tak autro jest nie winny.
[#2118] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@tukinem, post #2114

Tak była goła ale przykrył ją kocem.
[#2119] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@koczis, post #2115

Gość zniknął z kasą, jeździ rowerem po ciepłych krajach, a ja hejtuję. Dobre sobie. Masz specyficzne poczucie humoru...
Tak, jeśli kiedykolwiek ukaże się gra i mi ją wyśle, to dam znać.
2
[#2120] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@AD99, post #2119

Dlatego nauczony na Waszych błędach czytając wiele podobnych wątków. Nigdy nie zamawiam i nie płacę za coś co jeszcze nie powstało. Ostatni raz dałem się nabrać na franko 2 i całe 20 zł poszło się chędożyć :) kusiło mnie aby wesprzeć unithora jednak brak polskiego języka w trakcie wspierania i nie do końca jasne zasady mnie zniechęciły jak się okazało słusznie. Teraz już nie wierzę w te bajki.
Popatrzcie Margines wyprodukował świetne dżojstik, najpierw zrobił pokazał filmy, napisał że gotowe, otrzymał wpłatę i wysłał. Da się?

Ostatnia aktualizacja: 15.09.2025 13:52:42 przez Biegu86
8
[#2121] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Biegu86, post #2120

Ale te a Franko 2 to z 15 lat temu ?
[#2122] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Biegu86, post #2120

Ponoć trwają testy Unithora i to w każdych warunkach, aby sprostać każdym wymaganiom.


Później już tylko wysłanie w kosmos czy wytrzyma wszelkie przeciążenia. Co by nie połamać w Mortal Kombat.

Zapowiada się dobry sprzęcik.
5
[#2123] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mastaszek, post #2116

Spokojnie. Mam dobre wieści: "Prace zbliżają się do końca" < pewne info

Jak by tak pouprawiać sztukę, która się nawet wielkim fiziologom nie śniła, to można by powiedzieć, że wszystkie prace zawsze się zbliżają do końca... Ale kiedy i czy go (ten koniec) osiągną...
A czas, no cóż czas płynie dziwnie. Dla tych co już piąty rok czekają na grę, to kolejny rok może być mało, a dla innych bardzo dużo...


Ostatnia aktualizacja: 15.09.2025 15:33:59 przez RokiS
5
[#2124] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #2121

Ale te a Franko 2 to z 15 lat temu?

Tak to na które zebrali kasę i nie wydali.
To co powstało nie dawno to jak rozumiem nie zupełnie to samo. Tam się coś rozdzieliło finalnie towarzystwo i kto inny wydał ale nie wnikałem już w szczegóły bo nie dostałem tego za co zapłaciłem a moja imię i nazwisko nie pojawia się w creditsach.
[#2125] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #2122

Później już tylko wysłanie w kosmos czy wytrzyma wszelkie przeciążenia. Co by nie połamać w Mortal Kombat.

Słyszałem że tektura w którą ma być zapakowany też ma być wytrzymała niczym wahadłowiec NASA. Obecnie trwają testy pudełka :)
3
[#2126] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Biegu86, post #2125

Ocenialiśmy ostatnio efekty wykonania drugiej próby produkcji obudowy, zmienionej względem pierwszej wersji o nasze uwagi. Wszystko jest już poprawnie spasowane i działa dokładnie tak, jak sobie tego życzyliśmy! Osiągnęliśmy to, co obiecywaliśmy na renderach, a właściwie to i więcej...

Pozostały do wprowadzenia pojedyncze zmiany dotyczące głownie przeźroczystej wersji podświetlanych przycisków dla LEDowych joyów z Flashbackiem. Do tworzywa, z którego będą wykonywane, został dodany dyfuzor rozpraszający światło. Czekamy na części w takiej właśnie wersji i jeśli w praktyce będą wyglądały dobrze, tak jak na zdjęciach udostępnionych nam przez fabrykę, dajemy zielone światło na produkcję pełnej serii skorup dla Was.

Dotarły także wszystkie pudełka. Robi się ciasno i chyba trzeba pomyśleć nad jakimś kompresorem :)

Już prawie, już chwila i kolejny rok mija.
3
[#2127] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@rbej1977, post #2126

Budowa każdego kolejnego wahadłowca w ramach programu NASA zajmowała mniej więcej 2 do 3 lat, choć czas ten byłby dłuższy, jeśli liczyć cały proces projektowania, prototypowania i intensywnych testów. Prototyp Enterprise, który odbył loty testowe, budowano przez ponad dwa lata. Unithor to nie wahadłowiec więc będzie dłużej.
[#2128] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@koczis, post #2127

Porównujesz joystick z wahadłowcem NASA, ale nie porównujesz zaplecza finansowego i technicznego.
2
[#2129] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@karolb, post #2128

Hehe, trafna uwaga choć przyznam, że jak czytam teksty typu "Do tworzywa, z którego będą wykonywane, został dodany dyfuzor rozpraszający światło." to mam wrażenie, że nad tym joyem pracuje jednak tylu ludzi co nad promem kosmicznym bo tam wszystko jest robione z największym pietyzmem
3
[#2130] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@karolb, post #2128

Dzięki za naprowadzenie mnie na dość interesujący temat. Analizę przeprowadziłem wczoraj i wyszło mi, że Unithor można spokojnie porównać do budowy pierwszego Wahadłowca. Fakt, tani nie był, ale części miał więcej jak i technologie w nim były bardziej zaawansowane. Stosunek zestawienia jest jak 1:1 000 000. I pierwszy Unithor, który zejdzie z taśmy produkcyjnej będzie tyle kosztował albo nawet więcej (firma nie podaje poniesionych kosztów), następny tyle co plastik i inne podzespoły, plus prąd, plus czas operatora i inne koszty. Joystik według moich obliczeń powinien pojawić się nie prędzej jak w tym roku.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem