[wyróżniony] [#391] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #385

Troche dziwnie dla mnie wyglądają te "załamania" swetra/bluzy bdu/wodewa w okolicy talii (zwłaszcza te po lewej stronie zaczynające się niemal tuż pod biustem. Jeśli to bluza to raczej trochę inaczej powinna się opinać (a jeśli męski krój to po prostu powinna być prosta bez wcięć), jeśli zbroja to już w ogóle trochę dziwne... Niemniej sama postać super choć wygląda jakby miałą "pancerny" stanik XD :P

Ostatnia aktualizacja: 25.03.2015 21:09:08 przez sunater
[#392] Re: Pixele, piksele

@sunater, post #391

Te załamania to taki mój pomysł na mechaniczno-organiczne elementy egzoszkieletu który zwiększa sporo możliwości ludzkiego ciała. Ostatecznie będą to "plastikowe" elementy o zupełnie innym odcieniu.
Aaaaa, pancerny stanik, tak, słusznie to jest pancerny stanik ;) Coś ala pancerzyk sci-fi z filmów z lat 90tych.
[#393] Re: Pixele, piksele

@sunater, post #391

chciałem pokolorować... ale to chyba nie najlepszy pomysł... Greyscale, powrót.



Ostatnia aktualizacja: 26.03.2015 09:43:30 przez Koyot1222
[#394] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #393

Troszkę teraz wygląda jak ruska w obcisłym szetlandzie
.
[#395] Re: Pixele, piksele

@rePeter, post #394

Nio... nie najlepiej to wygląda. Raczej nie będę tego ratował, poeksperymentuje sobie jeszcze w szarościach i przejdę do czegoś nowego.



Ostatnia aktualizacja: 26.03.2015 13:22:36 przez Koyot1222
[#396] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #393

Normalnie Koyot projektant damskiej mody szeroki uśmiech
[wyróżniony] [#397] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #395

Zwróć uwagę na oczy...wiem, że to najtrudniejsze ale tu robią z dziewoji 80 letnia staruszke.
[#398] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #393

Myślę że jeśli kolorować to kolorować. Trupio szara cera nie wygląda dobrze. ;)
[#399] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #397

Coś było nie tak... masz rację.
[#400] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #399

WIP, kolejny fragment Fruit'y ;)
[#401] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #397

starsza wersja >>



Ostatnia aktualizacja: 27.03.2015 14:29:30 przez Koyot1222
[wyróżniony] [#402] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #400

lewa swiatynia ma troche zle oswietlenie

[#403] Re: Pixele, piksele

@selur, post #402

a ja nie widzę w tym nic złego, wygląda okey :)
[#404] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #403

No ta ze światłem by Selur ok :)
[#405] Re: Pixele, piksele

@selur, post #402

Dzięki za materiał! Masz rację, poprawię to.
[#406] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #405

Całość czarno-białego R3D

docelowy kolor>

Klucz Majster, fragment.



I taka trochę nowość. Kilka wczorajszych szkiców do nowych figurek 3D. Gobliny.


Gdyby było zainteresowanie to mogę rozwijać temat ;)

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2015 10:23:10 przez Koyot1222
[#407] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #406

Goblinsy OK
[#408] Re: Pixele, piksele

@selur, post #402

Nie tylko świątynia, segmenty pni drzew, mają odblask sugerujący źródło światła po prawej stronie, tylko da pierwsze po lewej stronie mają dobrą orientację :)
[#409] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #406

Dobre te gobliny, rysujesz artwork do gier?
[#410] Re: Pixele, piksele

@sanjyuubi, post #409

Artworki na razie nie, ale szkicuje sobie postacie zanim je zrobię w 3D.






Ostatnia aktualizacja: 31.03.2015 13:07:30 przez Koyot1222
[#411] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #410

OK
[wyróżniony] [#412] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #406

@Koyot1222
Człowieku, piękne te szkice, piksele też, chociaż patrząc na te pierwsze to spodziewałbym się że piksele będą
równie zajebiste. Nie wiem, może to przez ograniczoną paletę (właściwie po co ten masochizm?).
Ogólnie jestem pod wrażeniem, do tego stopnia że wklejam moją "dziewuchę" z miniganem, w niebieskich glanach
i różowej kiecuni, która to miała być główną bohaterką gry tworzonej w gamesalad parę lat temu (oczywiście jak
zwykle nic z tego nie wyszło).



[#413] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #406

<--- Lubię takie pikselowe animacje, tyle życia w takim małym kwadraciku.
[#414] Re: Pixele, piksele

@sanjyuubi, post #413

Mam wrażenie że jej głowa w jednym kroku przesuwa się o piksel do przodu (a nie tylko w pionie), i trwa nieco dłużej niż ten drugi krok. Tak jakby jedna nogą się bardziej wybijała niż drugą.

Ostatnia aktualizacja: 01.04.2015 08:58:19 przez ZbyniuR
[#415] Re: Pixele, piksele

@Ferin, post #412

Dziękuję za zamieszczenie Twoich prac. Bardzo fajne, rozumiem, że skoro napisałeś o tym, że był to stary projekt to może posiadasz więcej pikseli? Fajnie było by je zobaczyć.
Bardzo lubię patrzeć jak ktoś sobie tilesy organizuje, u mnie to zawsze burdel jest...

Sprajcik zacny, spory bo aż 128 pixów i prawie 80 kolorów.
Co do moich prac, ciągle się uczę, nadal bardzo mi daleko do starych wyjadaczy scenowych pomimo, że próbuję się zajmować tematem już od kilku lat.
Pozwoliłem sobie narysować twoją postać, użyłem kafelka 32x32piksele i prawie 12 kolorów co jak na możliwości klasycznej ami jest sporym wybrykiem ;) Czy jest to masochizm? Może i tak, lubię takie ograniczenie, łatwiej jest wytłumaczyć braki w talencie i warsztacie ;)

skalowany do 64pix>
skalowany do 64pix>


W odpowiedzi na #406
Na wcześniejszych stronach tego wątku zmieściłem jeszcze kilka innych animacji z tej serii ;) Bardzo się cieszę, że Ci się spodobało.

W odpowiedzi na #413
Tak, jest tam lekki skok, z jednej strony postać biegnie bardziej wesoło, poza tym jest to klatka kluczowa do przejścia w skok.
[#416] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #410

świetny ten rycerz, pozy dobre :)
tekstury trochę szaro-bure jak na taki styl
[#417] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #416

Dzięki, taką sobie paletę na razie wybrałem. Brudno buro szarą, łatwiej dobrać kontrasty.
z drugiej strony i tak jest postęp, rok temu oteksturowanie czegokolwiek było kompletnym kosmosem dla mnie.



Ostatnia aktualizacja: 01.04.2015 13:24:31 przez Koyot1222
[#418] Re: Pixele, piksele

@Ferin, post #412

Tak jeszcze w temacie ograniczeń graficznych, niesamowity tytuł na megadrive. Mało znany:
The story of thor
Rzadko spotykany pomysł na wykorzystanie możliwości i niedomagań tej konsoli. Pikselki do tej gry są bardzo ładne, a do tego miło zaanimowane.
[wyróżniony] [#419] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #415

A nie lepiej jak giwera będzie się obracać, a błysk wystrzału oświetli trochę buzię?

[#420] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #419

Wyborne! :) Lajkuję!

Ostatnia aktualizacja: 02.04.2015 11:51:27 przez Koyot1222
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem