[#511] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #508

Urozmaicenie palety w różnych lewelach to dobry pomysł ale ta kolorystyka rodem z "Aushwitz" jak to nazwałeś dawała naprawde fajny, wojenny klimat moim zdaniem. OK
[#512] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #511

Może było bardziej czytelnie, ale mi nieprzyjemnie kojarzyło się z barakami obozowymi... ;) Dlatego też zmieniłem na coś co kojarzy się z A.W. w które chętnie grałem na GBA.

Ostatnia aktualizacja: 22.04.2015 13:30:21 przez Koyot1222
[#513] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #512

Trochę fajnych piksli. Kilka starych/nowych efektów i miły "czipsong".


he he, jakbym widział siebie o poranku, zanim się umyję i ogolę :D

powyższy piksel nie jest mój pochodzi z dema: It Came from Planet Zilog by Phantasy
Software demonstration (demo) for color gameboy from 2015

Ostatnia aktualizacja: 28.04.2015 14:35:51 przez Koyot1222
[#514] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #513

Wrzuciłem kilka nowszych elementów, jakoś udało się to tak poukładać żeby ładnie(w miarę) się to wszystko złożyło.
Jest to plansza powstała na podstawie oryginalnej NESowej wersji. Edytor pozwala na budowanie nieco większych plansz niż oryginalne stąd różnice... iii chyba dobrze.

[#515] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #514

OK ok, racja

elegancko i estetycznie:)
[#516] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #514

teraz tylko wiecej szczegolow OK
[wyróżniony] [#517] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #513


Znalezione na 9gagu ale chyba się kwalifikuje...
[#518] Re: Pixele, piksele

@sunater, post #517

Boskie :) Fajna bijatyka by mogła z tego być.
[#519] Re: Pixele, piksele

@sunater, post #517

OK
[#520] Re: Pixele, piksele

@sunater, post #517

Grał bym! :)
[#521] Re: Pixele, piksele

@sunater, post #517

Niesamowita dbałość o szczegóły. Po prostu super. OK
[wyróżniony] [#522] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #518

Urocze ale z trampek mnie nie wywaliło :)
Okej, Tutaj SWIETNY artykuł o Pixel arcie.
[#523] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #522

Mega dobry materiał!



Swego czasu przyglądałem się z zainteresowanie SFIV, nawet entuzjastycznie podszedłem do wiadomości, że zagościł na 3DSie. Ładne postacie, ale animacje na poziomie pierwszego SF EX. Tak to biednie wygląda, do tego wersja 3Ds ma tła nie animowane, postacie zastygłe w różnych pozach. Żal... Mogli by SF3 wznowić na 3Dsa razem z marvelami :)

Moooooaaaaaaach!!!! Kiesiel w gaciach.


SF3 nadal się nie zestarzał.

Pikselki pełne życia.

Ostatnia aktualizacja: 13.05.2015 10:57:27 przez Koyot1222

Ostatnia aktualizacja: 13.05.2015 10:59:33 przez Koyot1222
[wyróżniony] [#524] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #523

polecma też ten blog i sekcję tutoriali
http://2dwillneverdie.com/tutorial/
[#525] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #523

SF3 czy KOFIII pod każdym względem są perfekcyjne, nie tylko Pixel artowym :)
Pixele się nie starzeją, 3D natomiast starzeje się paskudnie. Przeciez te trójwymiarowe bohomazy z ery PS/Saturn/N64 po prostu odpychaja swym wykonaniem a taka Zelda z NES wciąż świeżo i świetnie wyglada.
2D > 3D. Zawsze i wszedzie.
Choć ja akurat SFIV uwielbiam i podoba mi się jego styl, choć w zadnym razie nie sięga stóp genialnosci SF3.
[#526] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #525

Kiedyś też sądziłem podobnie. Tzn, że piksele starzeją się godniej niż 3D. Ale z biegiem lat utwierdzam się w przekonaniu, że stare 3D potrafi się świetnie trzymać pod warunkiem że nie jest realistyczne. Mianowicie zauważyłem, że gry naśladujące rzeczywistość, realny wygląd to produkty bardzo szybko tracące na świeżości. W przypadku gier 3D gdzie do stworzenia trójwymiarowego świata użyto abstrakcyjnej artystycznej wizji projektanta (często połączonej z talentem teksturo-pikselartysty), nie starzeją się w ogóle.

Najważniejsza wydaje mi się kwestia oszczędności oraz abstrakcji przedstawionej trójwymiarowej formy. Im bardziej jest to wizja artysty projektanta tym dłużej projekt pozostanie świeży. Im bardziej forma przypomina rzeczywistość tym szybciej będzie się starzeć.
[#527] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #526

Ciao!
Potwornie pomocne te materiały!
Myślę że moje marzenie o nowych tłach do VideoCreatora cd32 jest do zrobienia.
Ofcoz trzeba przysiąść co jest trudne wiosną.
Prosiłbym o linki jak zrobić dobre tła jeśli to mozliwe.
W Stretfightera dostaję ZAWSZE ,więc bijatyki 2D niezbyt mnie cieszą.
Za to strzelaniny typu MetalSlug i np Contra na DSie - Pyszota.
Pozdrawiam
[#528] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #523

Pomyślałem żeby pochwalić się pikselowym projektem nadruku na koszulki. Na razie sama głowa, jeszcze bez kolorów i tła.


Ostatnia aktualizacja: 15.05.2015 12:07:31 przez Koyot1222
[#529] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #528

Dobre dobre, tylko kolory pleeeease
[#530] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #527

Zainspirowałeś mnie żeby przy sobocie obejrzeć Videocreatora i jego możliwości cyklowania palety, ale chyba jedzie po całości. Zobaczymy.
[#531] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #528

wow! dobre!
W zasadzie o taki efekt mi chodziło gdy zaczynałem swoje "trójkąty"
czekam na efekt końcowy - kolorowy.
[#532] Re: Pixele, piksele

@selur, post #529

Właśnie dobre, podoba mi się OK
[#533] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #530

Najszybciej chyba bedzie skorzystac z funkcji random raves.Ustawic na szybka muzyke i wlaczyc pod dowolna plyte.Dobrac suwakiem az zacznie sie "zgrywac" w rytm.
To samo dla wolniejszej muzyki. Samo cyklowanie ma tylko kilka opcji, wiec moze nie byc zachecajace.Proponuje z innymi efektami wg random raves, bo po skonczeniu mozna obejrzec jak program sam podkladal efekty.
Video creator od zawsze jest "czerstwy" bo powstal "na szybko" i nie jest wybornym demotoolem np koszmarne obiekty 3D. Chcialem wyprobowac cos nowszego ale karate script wieszal mi sie na kazdej amidze,czym wnerwial, a inne dzialaja z muzyka w .MOD.
VC ma ladne quad anims ,ktore mozna sobie szybko zmieniac w rozne mozaiki i nakladac na nie efekty. Jak sie to dobrze zrobi to efekt jest dobry nawet dzisiaj. Do tego chcialem ladna pixel plansze i umiec wpisac w nia tekst.Plansza "groovy" jest chyba w 32kolorach i ma ten napis na zolto.Po wcisnieciu cyklowania wyglada jakby tlo plynelo po skosie.
Kolejnym plusem VC jest to ze jest darmowy w .iso i dziala z muzyka z kompaktu,wiec latwo rozkodowac MP3 i nagrac na plyte. Ma to byc szybki tool do pokazywania obrazkow z napisami +quad anim pod muzyke z plyty, aka "demotool z bocznymi kolkami"
Pozdrawiam
[#534] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #528

Mega!
inspirujące te trójkąciki….OK
[#535] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #528

Ponad miesiąc (przysiadanej to tu, to tam) roboty :) Ale opłacało chyba się, stylizacja/inspiracja ogólnie znana (tu):
Rzutem na taśmę! 3# miejsce Decrunch 2015, Polska.
Pixel, 640x512 PAL, INDEKS 16 kolorów.

Trochę zrobiło mi się ciepło jak okazało się że w obrazku mam 18 kolorów a moje Aga to nie ECS i w 640x512 nie ma bata żeby to upchać bez strat ;( Ale udało się.

Wczesna faza, fragment:

Jeśli to interesujące jest to mogę zrobić animkę z wszystkich prawie 23 faz obrazka ;)

Ostatnia aktualizacja: 24.05.2015 20:35:34 przez Koyot1222
[#536] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #535

pierwsza klasa!OK zapodaj pelne wyniki jesli posiadasz prosze:)
[#537] Re: Pixele, piksele

@aszu, post #536

Wrzucałem pracę zdalnie ;)
Dostałem info bezpośrednio od organizatora, że jak ochłoną wszystko powinno wypłynąć. Napiszę coś z błędem i potem będą mnie po sądach ciągać ;)
[#538] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #535

OK
[#539] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #535

Gratki Koyot, świetna praca, może i technika inspirowana, ale fajny temat przewodni i bardzo ciekawa realizacja OK
[#540] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #535

Te obrazki przejdą do historii jako "okres trójkątny" Koyota
Fajowe i gratulacje za podium OK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem