[#301] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #300

OK
[#302] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #300

OK
[#303] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #300

Super! OK
[#304] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #300

To ja też OK
[#305] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #300

Możliwe, że jeszcze trochę pozmieniam, zrobiłem sobie małą pomoc do dorysowywania kolejnych klatek i trzymania perspektywy.

[wyróżniony] [#306] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #305

A po co trzymać się palety 4 kolorów na auto? Przecież to ma być na Amigę, po co się ograniczać? Już +2 kolory to będzie szał na plus jakościowo.
[wyróżniony] [#307] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #305

też bawiłem się w ciemnych kolorach ostatnio . W siedmiu dokładnie:) Miało być jeszcze kilka poziomów ale zabrakło czasu. Do tego chyba jedna klatka źle mi się złożyła..

[#308] Re: Pixele, piksele

@aszu, post #307

Jednak ta szarosc bije po oczach. Rozumiem, ze z tego bedzie Shadow Of The Beast 4
[wyróżniony] [#309] Re: Pixele, piksele

@selur, post #308

Taki piękny pixel art trafiłem że pomyślałem że trzeba podać dalej.
http://www.pixeljoint.com/pixelart/59175.htm



Ostatnia aktualizacja: 13.03.2015 22:59:33 przez ZbyniuR
[#310] Re: Pixele, piksele

@ZbyniuR, post #309

swietne OK

Elitarna praca ale poza zasiegiem pixel-amatorow takich jak my
[#311] Re: Pixele, piksele

@aszu, post #307

Bardzo fajne, coś już widać, jest klimat. Gdyby pomiędzy tymi warstwami biegł np koń... albo jechał jakiś powóz, taki trochę Dracula ;) by z tego był.
[#312] Re: Pixele, piksele

@ZbyniuR, post #309

Porządne... również poza moim zasięgiem :(
[#313] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #306

Ciekawa uwaga. Sprajty samochodów są robione do nesowej gry.
Nic nie stoi na przeszkodzie aby sięgnąć do nich i je podkolorować w wersji amigowej ;) Ale to daleka i niepewna na razie przyszłość.
[wyróżniony] [#314] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #313

No to jak chcesz w czterech to niech będzie w czterech.

[#315] Re: Pixele, piksele

@selur, post #308

Czełwony, zielony - to tylko koloły... Mi to co pokazał ashu od razu skojarzyło się z Limbo choć przyznam się tylko oglądałem wideo. Oblukajcie, to może być inspiracja do wyrąbanej w kosmos gry na Amigę. link





Ostatnia aktualizacja: 15.03.2015 11:39:29 przez ede
[#316] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #314

Niedawno robiłem konwersję sprajtów z NESa na innego 8bit, i w praktyce one są w 3ech kolorach bo 4ty jest przezroczysty.
[#317] Re: Pixele, piksele

@ZbyniuR, post #316

Nie no, jeśli jest tak jak mówisz to jakaś masakra. Wnioskowałem po tym, co napisał Koyot, że chodzi o 4 kolory plus alfa. Zresztą, o ile się nie mylę to nasze autka i tak są za duże jak na NESowe sprajty. Ale w trzech kolorach wyglądają jeszcze gorzej:

[#318] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #317

Oblukałem sporo sprajtów z nesa. Technicznie 3 i alfa, ale zdarzają się też 4 kolorowe. czyli 4 kolory i alfa zdefiniowana osobno. Sprajty robiłem jako 4 odcienie szarości, jeden jest zarezerwowany dla czerwieni, (która będzie rozjaśniana palette cyclingiem), drugi to czerwień. Zostają 2 odcienie które tez za pomocą palette cyclingu będą zmieniać dowolnie kolory.
Co do wielkości spriteów, są to wielkości już używane w grze, podobno pasują.

Ostatnia aktualizacja: 15.03.2015 18:33:08 przez Koyot1222
[#319] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #314

Naaajjjjjjssssss!

Dzięki za wrzucenie pikslów. Takie "lotusowe", bardzo miło się kojarzące.



Ostatnia aktualizacja: 15.03.2015 18:35:04 przez Koyot1222
[#320] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #319

Wygląda super :)
[#321] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #320

Przydaloby sie troche wiecej kolorow.
[#322] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #319

Elegancja Francja:) Gdyby dodać kolorów to nowy lotus gotowy. Jeśli znajdzie sie koder
[#323] Re: Pixele, piksele

@selur, post #321

Kolorów może być spora ilość, chyba że chodziło Ci o więcej tonalnych przejść... Wtedy to licho troche wygląda dla Nesowych spriteów.



Ostatnia aktualizacja: 16.03.2015 11:25:18 przez Koyot1222
[wyróżniony] [#324] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #323

Diabli nadali z tymi kolorami... Próbowałem zrobić coś w stylu Buggy, którym jeździł Brad w XTreme Racing, ale do tego po prostu muszę mieć 2 odcienie zieleni. Plus czarny na detale i kontur, do tego czerwony na światła i wyczerpałem paletę. A gdzie szary na chromy i okna?



Można co prawda poświęcić kolor i zrobić jasnoszary, ale jakoś nudno się robi wtedy...



Ostatnia aktualizacja: 16.03.2015 12:11:17 przez recedent
[#325] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #324

Ten biało-szary prezentuje się całkiem całkiem OK
[#326] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #324

Nio, cienko jest z kolorami, ale...

Mnie w XtremeRacing zawsze raziło niezgranie perspektywy z samochodem. Ale ogólnie fajna gra. Więcej jednak grałem w Mariokart na snes, był lepszy w pojedynkę, Extreme był równie świetny na kilka osób.



Szary też całkiem niezły. Zacny samochodzik Milordzie!
Dzięki że wkleiłeś pixla!

Ostatnia aktualizacja: 16.03.2015 13:21:44 przez Koyot1222
[#327] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #326

Mnie w XtremeRacing zawsze raziło niezgranie perspektywy z samochodem. Ale ogólnie fajna gra. Więcej jednak grałem w Mariokart na snes, był lepszy w pojedynkę, Extreme był równie świetny na kilka osób.


Tak, autka i nietrzymanie perspektywy to największy minus tej gry, drugi z którym się da żyć to brak wzniesień (podobnie jak w MK). Poza tym gra mega-miodna, supergame play, dla mnie lepszy niż MK z SNESa.

Ostatnia aktualizacja: 16.03.2015 13:46:04 przez BULI
[wyróżniony] [#328] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #326

no, teraz to rasowy Muscle-Garbus :)
[#329] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #328

Dużo łatwiej rysuje się już "po kims", sporo więcej czasu trzeba aby samemu coś ładnie zaprojektować :(
[wyróżniony] [#330] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #329

No to zmierz się z UAZem :)

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem