@Azakiel, post #2697
@Hexmage960, post #2701
@Azakiel, post #2697
@Koyot1222, post #2706
@Azakiel, post #2707
(...)w programie można tworzyc warstwy (kazda warstwa jest wirtualna bo nie zawiera pikseli tylko tak jakby kopie całego obrazka z nałożonym ditheringiem (dla kazdej warstwy moze byc inny dithering oraz inne dodatkowe parametry). Do kazdej warstwy mozemy robic maski (troche jak w photoshopie alpha kanały i na nich mozemy malować ale na razie jest to mocno siermieżne bo brushe nie mają ditheringu) . Jest fajna opcja LUMINANCE MAPPING dzieki ktorej mozemy wymusic kolejnosc kolorów wg własnej tabeli kolorów (coś jak gradient mapping połączony z opcją colorize z Photoshopa)
@Koyot1222, post #2710
@Azakiel, post #2702
@zyga64, post #2704
Pooglądaj sobie obrazki tutaj: link
@Azakiel, post #2716
@zyga64, post #2717
BTW. Mnie osobiście odrzuca jak widzę dithering Floyda-Steinberga na obrazku 160x200.
@zyga64, post #2717
Co za sztuka wygenerować obrazek za pomocą AI i przekonwertować go jednym z setek konwerterów ? Poza tym po co ?
@Azakiel, post #2722
"sztuka" to pojęcie względne, nie kazdy trzepie kapucyna do obrazka tylko dlatego że został zrobiony ręcznie przez 50 godzin, rozumiesz o co mi chodzi.
@zyga64, post #2724
Nie tylko dlatego. Musi mieć w sobie to coś !
Jest/był na scenie C64 taki grafik o ksywie JSL. On tworzył ręcznie pixelowane obrazki i sprawiało mu to przyjemność. Fajnie ! Ale, czy to podnosiło jego ocenę jego prac ?
@Azakiel, post #2725
@Azakiel, post #2716
(...)ale czy to jakaś dziwna moda żeby 90% prac z tej strony miała tak paskudne kolory i tak paskudne "tęczowe" gradienty?
@Azakiel, post #2725
@c64portal, post #2729
Cieszę się że Ci się podoba mój obrazek. Mama nadzieję że inne też.
1. Te twoje przykłady to nie są prace na C64 tylko w palecie C64. Szybki rzut oka i widać że nie mieszczą się w ograniczeniach multikoloru.