[#1561] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1558

Skoro i tak upubliczniasz nową wersją gry, to może od razu dołącz do archiwum kod? Już bez babrania się w GitHuby.

Joystick działa. Co dalej?
[#1562] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@forge, post #1561

Po upublicznieniu mogą być jeszcze liczne poprawki, więc kod w archiwum stanie się szybko nieaktualny, a na githubie masz zawsze najświeższą wersję.
[#1563] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@forge, post #1561

Joystick działa. Co dalej?

Dopracowany tryb gry (automatyczne ładowanie poziomów, zapis i odczyt postępu w grze, czyli nr poziomu i punktów), bardziej intuicyjne menu, dźwięki, reszta poziomów.

Skoro i tak upubliczniasz nową wersją gry, to może od razu dołącz do archiwum kod? Już bez babrania się w GitHuby.

Jak już kod mam na PC, to z wrzucaniem na GitHub nie ma problemów.

Mogę załączyć kod do oddzielnego archiwum. Nie wszyscy użytkownicy są programistami.

@WyciorX

Zgoda, rzeczywiście tak jest.

Ostatnia aktualizacja: 16.08.2020 17:05:15 przez Hexmage960
[#1564] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1563

Ok, myślałem że coś jest na rzeczy, bo tak często wrzucasz nowe demo, a kod rzadziej.
[#1565] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1556

Hej, przetestowane na Vampirze V2 500, działa spoko. Pobawiłem się kilkoma etapami i widzę potencjał :) . Grafika bardzo przyjemna.
[wyróżniony] [#1566] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@twardy, post #1565

Dziękuję za przetestowanie. Gra ma potencjał. Aktualnie przygotowuję usprawnione menu.

Zrobiłem już system okienek, które mogą wyświetlać szereg elementów:
- Obrazki,
- Pola tekstowe,
- Przyciski (podświetlane przy najechaniu myszą).

Okienka i przyciski działają - muszę to jeszcze połączyć z głównym programem.

Ładowanie i wyświetlanie planszy w głównym oknie już jest dołączone i działa.

Najpewniej kolejne plansze będą ładowane - i będzie możliwość zagrania w nie bądź ich edycji. Oczywiście będzie też zapis/odczyt stanu gry.

Aktualnie korzystam tylko z funkcji systemowych do grafiki, bo w tej chwili nie potrzebuję szybszych.

Mimo to, Copper jednak świetnie się sprawuje w synchronizacji animacji, a i Blitter potrafi nawet 3-krotnie szybciej rysować obiekty niż robią to funkcje systemowe.

Ta gra będzie mieć minimalne wymagania: OCS 320x256 32 kolory.

Jednak przyszłe produkcje, o ile chciałbym zachować minimalne wymagania, to będą mieć rekomendowane wymagania: AGA 640x256 256 kolorów.

Dźwięk oczywiście będzie przez audio.device.

Wymagania systemowe to Amiga OS 3.0.

Kocham programować na Amidze.



Ostatnia aktualizacja: 20.08.2020 11:02:35 przez Hexmage960
[#1567] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1566

kim jest poukla i czemu trzeba mu dać skrzynie?
[#1568] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #1567

"Twoim zadaniem jest poukładać skrzynie".
[#1569] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@amikoksu, post #1568

aaaa, to takie buty... To łapcie kilka:



a tu dokumentacja.
[#1570] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1566

Zrób coś z dłońmi bohatera.

W tej chwili wygląda jakby miał dwie lewe ręce.
[#1571] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Arturo, post #1570

Normalnie bym sie juz nie wypowiadal o tej grze, bo i tak hexmage ma raczej problem z jej dokonczeniem. Ale ta postac w menu jest po prostu zbyt ohydna jak na moje gusta. Nie mowiac juz o takim drobiazgu jak piorko ze zlej strony beretu.
[#1572] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #1567

Nie ma jeszcze word-wrapa w polu tekstowym.

Co do rąk bohatera, to skoryguję.

Nie mam problemu z dokończeniem, po usprawnieniu menu i trybu gry oraz dodaniu dźwięków, gra będzie prawie gotowa.
[#1573] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1572

Może jednak zostaw te dłonie.

Po "głębszym" przemyśleniu bohater dzięki tym dłoniom wygląda na kogoś kto "szuka roboty" i za chwilę ją będzie miał.
[#1574] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Arturo, post #1573

ja bym powiedzial, ze trzyma niewidzialnego kukolda
[#1575] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #1567

powinno byc "poukli dac skrzynie",bo komu czemu - poukli ok, racja
[#1576] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Arturo, post #1573

"dwie lewe rece" i "szuka pracy" w sumie ciekawy punkt widzenia.
[#1577] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Don_Adan, post #1576

Mało takich fachowców?
[#1578] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Arturo, post #1573

Po "głębszym" przemyśleniu bohater dzięki tym dłoniom wygląda na kogoś kto "szuka roboty" i za chwilę ją będzie miał.


a, to dlatego ma otwartą buzię
[#1579] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #1578

to jest wielki orli nos a nie buzia, buzia jest ponizej
[#1580] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Arturo, post #1577

A to ok, magazynier cwaniaczek, ktory dostal obuchem po lbie az mu sie beret przekrecil.
[#1581] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@selur, post #1579

omg. To sorry, wygłupiłem się. Jeszcze nie do końca opanowałem interpretację graficznego talentu Minniata.
[#1582] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1566

Ręce jakie ma takie ma, najważniejsze żeby robota szła.
[#1583] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@selur, post #1574

Co trzyma niewidzialnego? Ja nie odpowiadam, jeśli kolega widzi niewidzialne duchy na moim obrazku.

@Snajper

Proszę o darowanie takich lekkomyślnych komentarzy. Przecież doskonale wiadomo, że nie użyłem word-wrapa w polu tekstowym, oraz że bohater ma wielki nos.

@Don Adan

Czy grafika jest brzydka? Jak widzisz są skrajne opinie. Wielu osobom grafika się podoba - więc uznałem że warto zamieszczać.

Ale każdy ma dostęp do komentowania, również osoby, którym grafa nie przypadła do gustu.
[#1584] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@amikoksu, post #1582

Dla mnie wygląda jak koleś, który chce zdjąć spodnie by oddać stolec i się obraca czy ktoś za nim nie stoi.
[#1585] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1583

wybacz, Minniacie. Skoro Ty serio z góry zakładasz, że wszystko na Twoich rysunkach jest jasne i oczywiste, a moderacja to potwierdza i nakłada srogie kary na tych, którym śmie wydawać się inaczej, to...



Ostatnia aktualizacja: 20.08.2020 15:53:26 przez snajper
[#1586] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #1585

No, bo koledzy robią sobie dalej żarty, a ja odpowiadam na te posty.

Kolega Snajper udaje, że nie rozumie. Przecież post o "poukła-dać", czy otwartej buzi postaci to celowa przesada.

Naprawdę nie możecie posłuchać i nie komentować dalej w ten sposób tych rysunków?

Pamiętajcie, że też są inni koledzy, którzy chcą poczytać bardziej merytoryczne wypowiedzi.

No i proszę się nie obrażać.
[#1587] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1566

dlugo myslalem skad znam tego pana magazyniera, twarz jakas taka znajoma....
i wtedy stalo sie, nagle mnie olsnilo pomysł


[#1588] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1583

Mylisz dwie rzeczy, grafike w samej grze, ktora jest raczej ok. Od tego potworka w menu gry, ktory jest obrzydliwy. Przypomina trolla albo dinozaura, albo kogos z choroba. Moze sie komus podobac, nie mowie, ze nie. Ale po tym obrazku powiem Ci, nie jestes grafikiem, to widac. Proste grafiki jak kafelki czy maly ludzik ok, jestes w stanie sam zrobic. Ale cos wiekszego to juz Ciebie przerasta. I tu nawet nastepne trzy lata tworzenia samemu tego typu grafik nic nie zmienia, po prostu jest juz za pozno na nauke zebys zostal dobrym grafikiem komputerowym. Masz wiedze programistyczna to z niej korzystaj i tworz nowe gry/programy na Amige, a nie rob czegos czego nie potrafisz, czyli troche bardziej skomplikowanej grafiki. Nie idz ta droga, jak mawial klasyk.
[#1589] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@selur, post #1587

[#1590] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@selur, post #1587

Nieee
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem