@Snajper
No i to jest "power" podmieniania danych w grze.
Zrobiłem już 8, mam nadzieję ciekawych, plansz. Tak prezentuje się etap ósmy:
Podpowiem, że ma jedną nietypową pułapkę, w którą podczas testów sam wpadłem.
Aktualnie żeby restartować poziom wystarczy nacisnąć dwa razy na przycisk "Test" (wróci wówczas do trybu edycji, a tym samym przywróci oryginalny układ).
Oczywiście w finale plansze będą ładowane automatycznie w trybie gry.
Uzupełniłem instrukcję. Wszystko dostępne z tego samego
linku z wersją 2.2b.
Znane błędy (które nie wpływają na bież. etapy), to: jak bohater wstawi skrzynię na taśmociąg idąc cały czas z lewej strony to przesunie skrzynię, a powinna być przesunięta najpierw przez taśmociąg.
Celuję w 30 poziomów (3 poziomy trudności). Mam całkiem sporo pomysłów na etapy i przychodzą mi do głowy na bieżąco. Jest jeszcze kilka elemencików do wykorzystania (czaszka), ale i z tych bieżących można wiele zróżnicowanych poziomów zrobić.
Myślałem, żeby dodać jeszcze srebrne klucze.
Jak uporam się z wszystkimi poziomami, będzie czas na finalizację, tzn. joystick, dźwięki, punktację.
Być może dodam też liczbę ruchów przejścia poziomu, bo już teraz od etapu siódmego pojawił się element, gdzie ta liczba bardzo zależy od obranego sposobu rozwiązywania łamigłówki.
Jak się uda, to może zamieszczę kilka dodatkowych smaczków do finalnej gry (wprowadzenia przed poziomami itp.).
Ostatnia aktualizacja: 11.08.2020 22:04:39 przez Hexmage960