[#1471] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@juen, post #1468

Czy tylko u mnie klawisz Test nie działa?
Wersja 2.2b
[#1472] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Arturo, post #1471

Żebym nie odpowiadał wielokrotnie na tego typu pytania: proszę najpierw przeczytać instrukcję załączoną do gry.

Po naciśnięciu przycisku Test proszę nacisnąć prawy klawisz myszy, żeby zamknąć okienko z menu.
[#1473] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1472

Ok, ten sposób działa na poziomach od 1 do 3.
Na poziomie 4 nie.
Instrukcję czytałem... przy okazji wersja gry się zmienia a w instrukcji dalej stoi 1.1.
[#1474] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Arturo, post #1473

Upewnij się, że jesteś w trybie testowania plansz (tzn. naciśnij przycisk Test jeszcze raz).

U mnie poziom 4 działa poprawnie.

Instrukcję zaktualizuję.

Ostatnia aktualizacja: 11.08.2020 17:24:38 przez Hexmage960
[#1475] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1474

Po iluś tam próbach udało mi się uruchomić poziom 4.
Działa poprawnie.
Jednak ten interfejs to lekki koszmar. Pomyśl nad optymalizacją.
[#1476] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Arturo, post #1475

Cieszę się, że działa.

Robienie etapów za pomocą aktualnego interfejsu jest dla mnie wygodne i tu się sprawdza.

Jednak od strony użytkownika może być inaczej i mniej intuicyjnie.

Zrobię usprawnienia do interfejsu, jak skończę robić etapy.
[#1477] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1476

zhakowałem magazyn i gram sobie ładną panią Tańczący banan



(w sensie nie gram, ale jak już będzie to działać bardziej intuicyjnie niż "przytrzymaj prawy klawisz i stojąc na lewym ręku wciśnij TEST", to może będę).
[#1478] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #1477

Pierwsze skojarzenie to wąsaty Arab w czerwonym berecie i okularach widziany z boku OK
[#1479] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Aniol, post #1478

już ja nie odpowiadam za to, co komu po głowie chodzi
Ale na pierwszy rzut oka widać, że ładna pani w pełnej skali wygląda tak:


porwał ją okropny demon i wtrącił do magazynu! strach

p.s. wk*rwiłem się trochę po zamówieniu tej gry, bo dałem za nią miliard cebul i przyszło wszystko pięknie zapakowane w stanie mint, a nie doczytałem, że to tylko dyskietka z unlockiem trybu 18+. płacz Niby można se ściągnąć z sieci, no ale rozumiecie sami!

Ostatnia aktualizacja: 11.08.2020 20:10:44 przez snajper
[#1480] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #1479

To nie jest ładna Pani tylko mangoid. Paskudny stwór średnio przypominający istotę ludzką.
[#1481] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@fazior, post #1480

@Snajper

No i to jest "power" podmieniania danych w grze.

Zrobiłem już 8, mam nadzieję ciekawych, plansz. Tak prezentuje się etap ósmy:

Podpowiem, że ma jedną nietypową pułapkę, w którą podczas testów sam wpadłem.

Aktualnie żeby restartować poziom wystarczy nacisnąć dwa razy na przycisk "Test" (wróci wówczas do trybu edycji, a tym samym przywróci oryginalny układ).

Oczywiście w finale plansze będą ładowane automatycznie w trybie gry.

Uzupełniłem instrukcję. Wszystko dostępne z tego samego linku z wersją 2.2b.

Znane błędy (które nie wpływają na bież. etapy), to: jak bohater wstawi skrzynię na taśmociąg idąc cały czas z lewej strony to przesunie skrzynię, a powinna być przesunięta najpierw przez taśmociąg.

Celuję w 30 poziomów (3 poziomy trudności). Mam całkiem sporo pomysłów na etapy i przychodzą mi do głowy na bieżąco. Jest jeszcze kilka elemencików do wykorzystania (czaszka), ale i z tych bieżących można wiele zróżnicowanych poziomów zrobić.

Myślałem, żeby dodać jeszcze srebrne klucze.

Jak uporam się z wszystkimi poziomami, będzie czas na finalizację, tzn. joystick, dźwięki, punktację.

Być może dodam też liczbę ruchów przejścia poziomu, bo już teraz od etapu siódmego pojawił się element, gdzie ta liczba bardzo zależy od obranego sposobu rozwiązywania łamigłówki.

Jak się uda, to może zamieszczę kilka dodatkowych smaczków do finalnej gry (wprowadzenia przed poziomami itp.).



Ostatnia aktualizacja: 11.08.2020 22:04:39 przez Hexmage960
[#1482] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@fazior, post #1480

mylisz się, koleżko! Mangoidy są piękne. Wystaczy porównać:



Albo nawet taki prostacki mangoid dla gimbów:




@Hexmage
spoko, ale byłby większy power, gdyby kafelki miały 32x32, bo wtedy nie musiałbym skalować mangoida.

Ostatnia aktualizacja: 11.08.2020 22:11:27 przez snajper
[wyróżniony] [#1483] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #1482

Hej!

Jest już gotowa paczka 10 poziomów do gry - czyli wszystkie etapy o niskim poziomie trudności.

Zmieniłem troszkę kolejność ostatnich etapów.

Poniżej etap wprowadzający element "klucze+drzwi".

Zamieściłem je w tym samym archiwum.

Teraz postaram się, by poziomy były ładowane automatycznie oraz usprawnię interfejs użytkownika. Teraz szczególnie się to przyda, jako że etapów jest dużo.

Planuję też wkrótce dodać oprawę dźwiękową.



[#1484] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1483

OK Działaj z grą - dźwięki później....
[#1485] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry
[#1486] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry
[#1487] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1483

obecnie mam urlop i nie mam czasu, dobre
ale sprawdziłem na szybko pierwszą plansze z 2.2b i jest ok, trzeba było pisać że na opcji test naciśnij prawy klawisz szeroki uśmiech
moim zdaniem ok, wróciłeś do wer grafik z gry z czerwca i bardzo dobrze
[#1488] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@JacK_Swidnik, post #1487

Super, cieszę się że wszystko gra.

W ramach usprawniania interfejsu miałem pomysł na planszę tytułową, która uatrakcyjni grę. Na tym etapie prac już można o tym pomyśleć. Posłuży jako podkład do menu:

Takie smaczki będą służyć temu, by gra była atrakcyjniejsza.

Prócz tego szukałem muzyki, która nada się do gry. Znalazłem kilkoro kandydatów.

Chciałbym, by na planszy tytułowej była jedna muzyka, a w grze inna. Dodam szybko przez medplayer.library, ale jeśli będę chciał później muzykę+sfx to najpewniej użyję innej metody (niskopoziomowej).



Ostatnia aktualizacja: 12.08.2020 23:54:22 przez Hexmage960
[#1489] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1488

o kurła. Czego jak czego, ale Barbariana to się tutaj nie spodziewałem.
[#1490] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #1489

ale czad !!! pomysł

skrzyzowanie bijatyki zez sokobanem, to bedzie cos! OK
[#1491] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #1489

O jejku. Nie wiedziałem, że to było w Barbarianie. szeroki uśmiech Chodzi o motyw z wężami? Przyszło mi zupełnie samo do głowy.

Ta grafika pełni rolę czysto dekoracyjną. Proponuję kolegom wziąć zimny prysznic przed komentowaniem.

Ostatnia aktualizacja: 13.08.2020 04:30:01 przez Hexmage960
[#1492] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@selur, post #1490

Proszę, nie ma już wężów. Dodawały one smaczku grafice, no ale nic nie poradzę na kolegów skojarzenia, które nie są prawdziwe.

Czy w każdej aptece czai się Barbarian?



Ostatnia aktualizacja: 13.08.2020 05:05:57 przez Hexmage960
[#1493] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry
[#1494] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry
[#1495] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry
[#1496] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1488

Jak będzie grywalna gra w pełni, to można dobrać muzykę. Szkoda czasu na tym etapie... o planszy tytułowej się nie wypowiadam, bo moim zdaniem po prostu nie pasuje. Proponuję na samym końcu ogłosić "konkurs" na planszę tytułową do gry - będzie gra, będzie plansza :)
[#1497] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@X-Type^HVR, post #1496

Jak będzie grywalna gra w pełni, to można dobrać muzykę.

Chciałem wrzucić muzykę właśnie do następnej wersji, która będzie miała dopracowany tryb gry, tzn. poziomy będą ładowane automatycznie oraz będzie mieć bardziej intuicyjne menu.
[#1498] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1497

Najpierw dopracuj ten tryb gry, muza na koniec.
[#1499] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@X-Type^HVR, post #1496

Proponuję na samym końcu ogłosić "konkurs" na planszę tytułową do gry - będzie gra, będzie plansza :)


Nie. Na wszelkie cudze propozycje Minniat reaguje tworząc od nowa własną wersję grafiki. Niech zostanie tak jak jest, póki idzie do przodu a nie w bok.
[#1500] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@recedent, post #1499

TYLKO dla dobra sprawy mogę się z Tobą zgodzić :)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem