@xylaz, post #1439
@xylaz, post #1439
@JacK_Swidnik, post #1442
Teraz to juz olewam, wcześniej chcialem pomóc.
@recedent, post #1443
@WyciorX, post #1446
Obecnie nie ma ani nowego dema ani edytora.
@Hexmage960, post #1447
@twardy, post #1451
@Hexmage960, post #1452
No cóż, zostało dorobienie plansz i zapisu/odczytu stanu gry. Teraz koncentruję się właśnie na tym.
Następnie plansza z najlepszymi wynikami. Być może też poprawki błędów.
Postaram się dodać też joya oraz dźwięki i muzykę do finału. Kod joya już mam, muszę załączyć, muzykę dodam przez medplayer.library. Do zakodowania zostały dźwięki - ładowanie 8SVX i audio.device.
@Hexmage960, post #1452
@JacK_Swidnik, post #1455
niestety nie działa to twoje demo 2.2, sprawdzałem na winuae
- nic nie można zrobić, tz żaden przycisk z menu nie działa oprócz new ale i tak nic się nie dzieje oprócz zniknięcia elementów z planszy a pozostawienia menu i ludzika
@Hexmage960, post #1454
@Hexmage960, post #1457
Powiedzmy, że gra zapisuje "backup" aktualnie edytowanej planszy w pliku o stałej nazwie "lastmap.map", więc uznałem że nie trzeba pytać się o to czy ten backup zachowywać.
@X-Type^HVR, post #1458
- jakiś podgląd jaki element mamy aktywny (czy murek, czy bohatera itp),
- informacja, czy zapisać planszę przy wyjściu (pisał o tym Aniol),
- jak robisz archiwum z grą, to niech to będzie folder + ikonka po rozpakowaniu i dopiero w nim reszta, a nie jak leci czyli np.:
DH0:Magazyn
DH0:Magazyn.info
- nie jest intuicyjne po pojawianie się elementów do wyboru dopiero po naciśnięciu PPM, może niech to będzie widoczne od razu na dole? + ramka podświetlenie, który sprite jest aktywny,
@WyciorX, post #1461
@Aniol, post #1464
To sa zwyczajne standardy które maja sens i ludzie są do nich przyzwyczajeni.
@Hexmage960, post #1465
@Hexmage960, post #1466
@juen, post #1468