@mastaszek,
post #59
To tylko komnatówki
nie zapominajmy, że to Ty poruszyłeś poważniejsze gatunki gier, jak Blask w Amosie i ścigałka z widokiem z tyłu.
Będę musiał poprawić kolizje, ale mogło się też zdarzyć że zestrzeliło dwa kafle naraz, a tylko jeden się odrysował. Przy zestrzeleniu to działa tak:
1 ramka:
- w tylnym buforze następuje Unbuffer, czyli usunięcie bobów
- wczytanie kafla mapy i wklejenie go blitterem
- aktualizacja tablicy obiektu żeby przy wejściu do tej komnaty wczytywał się zestrzelony terminal a nie nowy
- wklejenie zestrzelonej grafiki terminala
- pobranie całego kafla do banku shapeów
- reszta kodu czyli wstawianie bobów plus animacja dymku od strzału
2 ramka:
w tylnym buforze który był wcześniej na ekranie Unbuffer
- wklejenie kafla z banku shapeów którego zapisaliśmy wcześniej
- wstawianie reszty bobów plus dalsza animacja dymu
Dlatego jeśli by zestrzeliło 2 kafle naraz to tylko jeden się przerysuje. Ale można to sprawdzić jeśli wyjdziesz z komnaty i znowu do niej wejdziesz.