@Don_Adan,
post #151
Gdybym znał dobrze hardware Amigi, to bym zrobił wersję ECS/AGA, gdzie wersja ECS działałaby w 32 kolorach, ale wiem że blitter w ECS nie poradzi sobie z tym kodem, a po drugie procesor 7MHz jest zbyt wolny. Przekonałem się o tym w Tonym. Przy AGA ratuje mnie FMODE, 2MB chip ramu, gdzie nie braknie pamięci nawet w gołej A1200, oraz co chyba najważniejsze, procesor 68020 14MHz.
Tu grafika jest nietypowa jak dla Amigi. Kafle 24x24 pix, shape'y (boby) ponad 16 pix szerokości, nawet bitmapa nietypowa, bo 312x192 pix. Uciekłem kolorami do 6 bitplanów, bo 7 nie ogarnie ani blitter z taką ilością "bobowania" w Blitzu, ani ja bym nie ogarnął przygotowując grafikę. Sam to portuję, więc zarówno kod, dźwięki, muzyka i grafika wychodzą ode mnie. Często różne grafiki i animacje przygotowuję pikslując samemu, np. lasery w 2 levelu. Z resztą jutro każdy się przekona jak działa drugi level i jak poprawiłem sterowanie.
A tak poza tym małe pytanko. Skoro to ma być wersja z dwoma levelami, to w jaki sposób Wam udogodnić szybkie obejście 1 levelu? Na pewno każdy, kto pobierze chciałby zagrać i zobaczyć jak odtworzyłem drugi level. Może po prostu podczas gry, jeśli się wciśnie np. F10 to przenosi nas dalej?