@swinkamor12, post #147
Amiga którą chce się zajmować to amiga z czasów mojej młodości.
Za to z Doomem (po upgradzie do 4MB RAM) na rzeczonym 386SX16 było znacznie gorzej - 15 fps to było na ekranie wielkości znaczka pocztowego w trybie double-pixel. Innymi słowy - ten komputer do Dooma się nie nadawał. Natomiast u kumpla na AMD386DX40 taki Doom fruwał całkiem płynnie na niemal pełnym ekranie. Na 486 było już natomiast zupełnie dobrze.
Nikogo nie interesował amigowy cipset, który w 3D tylko przeszkadzał.
Raycasting był na topie a nie sprite'y i paralaksa.
@Siege77, post #150
Z tego co pamietam 386SX nie mial koprocesora a 386DX mial koprocesor.Pewnie dzieki temu na DX gry 3d chodzily lepiej.
@teh_KaiN, post #148
@teh_KaiN, post #148
@p7h, post #149
@swinkamor12, post #157
@trOLLO, post #159
Ale zapominasz o jednym :) DOOM działa na AGA, która nie była przeznaczona do rysowania grafiki 3D
@trOLLO, post #159
@swinkamor12, post #160
@yarosf, post #161
Cały trik jak ktoś już wcześniej napisał to robieniegier na pc na maksymalnych parametrach aby lud inwestować w Nowy sprzęt.
@trOLLO, post #162
@nogorg, post #163
@swinkamor12, post #164
@swinkamor12, post #164
Robienie z tego szajsu AGA nie wiadomo czego jest zboczone i chore.