@mikecios, post #209
@teh_KaiN, post #117
Dobra, to mam pytanie, bo ja wtedy jeszcze byłem w pieluchach, a chętnie bym się dowiedział jak to było. W 1992 roku wyszedł wolf3d. Pecety, które go dźwignęły kiedy stały się popularne w Polsce?
@KM, post #179
@ZbyniuR, post #215
@trOLLO, post #214
@ZbyniuR, post #215
Ale kojarzę coś podobnego w PCWorld 2007
@nogorg, post #220
@wali7, post #217
@trOLLO, post #214
- wspomniany wcześniej 16 bitowy blitter oraz copper - niezmieniony od czasów A1000. Przy 32bitowej A1200 miało to pewnie fatalny wpływ na ogólną prędkość AGA
- brak tryby chunky - chociaż to pewnie było zrobione celowo, aby zachować kompatybilność z OCS/ECS
- brak trybów 16/24 bit w systemie - no ale to wynikało z 16bitowego coppera i blittera
- brak zamontowania układu AMBER - nie jest to może wada AGA, a A1200, ale sprzętowy flicker-fixer by się przydał
@XoR, post #204
A kojarzysz może takie wydanie MT, może z lat 96-98 gdzie był artykuł o Amidze na okładce? coś w rodzaju "Co dalej z Amigą" albo "Dokąd Zmierzasz Amigo"?
to były super czasy, technologia goniła jak szalona super OK!
zegar wzrósł w ciągu kilku lat ponad 10x i tak w 2000 mieliśmy już procesory 1GHz i to z dużo wyższym IPC niż te mające 100MHz a 2-3 lata później 2-3GHz...
@trOLLO, post #214
16 bitowy blitter oraz copper
brak trybów 16/24 bit w systemie
brak zamontowania układu AMBER
brak tryby chunky
@trOLLO, post #214
@tbxx, post #221
no bo jak Doom na Amidze chodził w latach 1993-1996? Nijak bo go nie było... a 1997 Doom już nikogo bo się grało w Duke Nukem 3D i Quake...
@swinkamor12, post #228
@WojtekX, post #232
@Deftronic/..., post #229
@WojtekX, post #236
@Deftronic/..., post #229
@swinkamor12, post #237
@lod20, post #226
Wydawaniem Młodego Technika zajmowało się wówczas Wydawnictwo Lupus.
Kojarzę artykuły o Amidze z lat 1994-1995 (tylko w tamtym czasie miałem dostęp do nowych wydań MT), coś mi świta że szukany przez ciebie artykuł też może pochodzić z tego okresu.