[#391] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@UJP, post #390

jest taka na amidze
[#392] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #391

Po co powtarzasz to, co inny już podali?
[#393] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mailman, post #392

przypadek
[#394] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #393

nie sądze
[#395] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@michal_zukowski, post #394

to po co ?
nie widziałem tego linka co ma


Ostatnia aktualizacja: 11.02.2020 11:21:52 przez Dorian3d
[#396] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@michal_zukowski, post #394

aaa widzisz



to się zamieszałem bo są 2 podobne dziś sprawdziłem

Ostatnia aktualizacja: 11.02.2020 12:51:16 przez Dorian3d

Ostatnia aktualizacja: 11.02.2020 12:52:00 przez Dorian3d
[#397] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #396

[#398] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #396

Tunel w Stardust i Microcosm robią tylko za tło, żadnych kolizji nie ma, także lipa.
[#399] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #398

W ogóle porównanie bez sensu, w Microcosm tunel to film
[#400] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #399

Nie do końca. Na EAB powstała teoria że cały ten tunel to tylko animacja w stylu Stardust lub Microcosm na którą "nałożono" oznaczenia kafli i dziury. Obrót to także tylko animacja odtwarzana w tył lub przód na którą także nałożono w.w.
[#401] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Solo Kazuki, post #400

Nawet gdyby to była tylko animacja, to w niczym nie przeszkadza. Z pewnością trzeba mieć większe pojęcie a niżeli tylko wrzucić animację jako tło jak to jest Stardust lub Microcosm na którą to animację nie można oddziaływać. No ale czy to animacja czy generowane to jeszcze trochę poczekamy.
[#402] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #401

Osobiście obstawiam zaprzegnięcie AGA do tego co naprawdę lubi - szybkiego kopiowania/ wklejania obszarów grafik + ewentualne odbicie/maski. Bez chunky, bezpośrednio w planar. No i sprytne wykorzystanie sprajtów.

Tak to widzę jako totalny amator.
[#403] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Solo Kazuki, post #400

Najbardziej mnie rozbawiła teoria że obrót w lewo to to samo co obrót w prawo ale puszczone od tyłu :D
[#404] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #403

Według mnie, to ruch kulki w górę to to samo co w dół, tylko puszczone od tyłu, ale to tylko moja teoria.
[#405] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@AmmigaCDTV, post #404

Numer Twojego posta wskazuje na pewien błąd ;)
[#406] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@AmmigaCDTV, post #404

Wedlug mnie caly ruch tunelu, to tylko zludzenie optyczne, ktore wystepuje wtedy kiedy gracz siedzi tylem do monitora obalajac polowke.
[#407] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mikecios, post #405

Haha, teraz zczaiłem, html :D
[#408] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #403

Sam się na tym złapałem, bo ludzie koncentrują się tylko na obrocie, ale zapominają że jest jeszcze ruch w przód w tym samym czasie.

Spodobał mi się ten efekt, tak fajnie wygląda że dorobiłem "ruch kamery" w poziomie:



widać już że bez optymalizacji dalej się tego nie pociągnie, mam na to kilka pomysłów ale nie będę głośno mówił żeby nie podpowiadać już nie ruszam tego kodu bo to by wymagało włożenia zbyt dużej ilości pracy i nie ma sensu
[#409] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #403

Czy już wszyscy sobie ulżyli?

[#410] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #409

Ja tesz umiem zrobić taki tunel i o taki bendzie mieć ruch kamery że tak bendzie czeba głowom
o
[#411] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #410



Dobra panowie, kończcie te giery, bo by się pykło.
[#412] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #410

To byl moj POMYSL !!!



[#413] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@selur, post #412

tak z ciekawości, coś się jeszcze dzieje z tym projektem? bo ucichło coś :)
[#414] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mateusz_s, post #413

No właśnie, miały nadjechać dwa Yoompy, a na razie nie widać żadnego
[#415] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #414

Od strony kodu zrobione jest 90% gry. W tej chwili koncentruję się na szlifowaniu poziomów.
[#416] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #415

Kiedy ożna się spodziewać wersji demo/pełnej gry ?
[#417] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Zbych, post #408

Zbych, a co z twoim projektem ?

Ostatnia aktualizacja: 05.07.2020 23:52:47 przez Blady
[#418] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Blady, post #417

Zbych ma swój wątek, proponuję tam pytać.
[#419] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Aktualizacja.

Wszystkich niecierpliwych informuję że projekt idzie pełną parą. Od wielu już miesięcy poświęcam 3-4 godziny dziennie pracy nad grą i to mój drugi etat. Poświęciłem na ten projekt prawie 3 lata swojego życia ale mimo tego gry na pewno nie uda się wydać do końca września, to po prostu wymaga ciągle jeszcze bardzo dużo pracy.
Zmiany rozgrywki wynikające z innego niż oryginale widoku gry pociągnęły za sobą konieczność dostosowania mechaniki a w zasadzie przemyślenia ich i zrobienia od nowa. Ponieważ moją ambicją jest pokazać nie tylko świetny silnik gry ale też zrobić bardzo grywalną grę, to wymaga poświęcenia znacznie więcej czasu niż na początku zakładałem.
Nowe wideo z gry będę publikował dopiero gdy konkurencyjna gra "Yoomp" na A500 zostanie wydana, chyba że zdążę swój projekt ukończyć wcześniej.

Ostatnia aktualizacja: 29.08.2020 16:39:51 przez Kefir_Union
[#420] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #419

Życzę Ci z całego serca pomyślnego ukończenia prac. Też uważam, że grywalność, oprócz silnika to rzecz bardzo ważna!

Ukończenie dobrej gry na Amigę to zawsze kwestia dłuższego czasu. Rozumiem, że pracujesz przy grze Jump zupełnie sam?
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem