[#451] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@marianoamigo, post #450

Jak wydam grę to wtedy zdradzę wszystkie sekrety silnika.
[#452] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #451

W tym roku przewidujesz wydanie?
[#453] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #452

Bedzie wersja na Cd32 z Tf330 ? :)
[#454] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Siege77, post #453

Z TF330 uruchomisz wszystko co przeznaczone dla Amigi 1200. Co najwyżej pomyślę o zrobieniu bootowalnej płyty dla CD32.
Terminu wydania gry na razie nie chcę podawać. Zrobię to gdy prace będą dobiegać końca.
[#455] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #454

Biore w Box
[#456] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #455

Robimy listę kolejkową?
[#457] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Stoopi, post #456

To ja się piszę na wersję zwykłą i CD32 OK
[#458] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Stoopi, post #456

dobry pomysl, fajnie pozniej taka liste zestawic z tymi kolejekami za klawiszami lub nowymi turbo pomysł
[#459] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #454

A będzie może jakieś demko do ogrania choćby jakiegoś pokazowego poziomu?
[#460] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@nostrum666, post #459

Nie wykluczam tego ale nie wiem czy mając poślizg w czasie będę dodatkowo przedłużał sprawę tworzeniem testowego poziomu.
[#461] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #460

Hej, jak tam grywalny trailer, cokolwiek?

BTW, patrzę na filmik YT, czołówka jakaś znana, co masz wspólnego z Machinery?
Kupowałem tam kiedyś przez parę lat programik do HDR dla firmy
.
[#462] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #454

Zrobię to gdy prace będą dobiegać końca.

Pelna profeska ..niektorzy zdradzali termin po zrobieniu Menu w grze

Ostatnia aktualizacja: 22.02.2021 23:19:27 przez HOŁDYS
[#463] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@rePeter, post #461

Tak, jestem autorem Machinery HDR Effects. Projekt niestety trochę cierpi ostatnio ponieważ siedzę nad Jump! Na stronie jest demo, jeśli ktoś lubi zabawę fotografią to zapraszam do pobrania.
www.machineryhdr.com

Grywalny trailer? Testerzy właśnie grają

Ostatnia aktualizacja: 23.02.2021 09:02:55 przez Kefir_Union
[#464] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #463

Aaa, no to szacun :D
.
[#465] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #463

Grywalny trailer? Testerzy właśnie grają

Czyli gra tuż tuż. Elegancko.
[#466] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #463

Grywalny trailer? Testerzy właśnie grają

OK
[#467] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #454

Aktualizacja statusu.

Gra weszła na kolejny etap produkcji.
Wszystkie prace związane z optymalizacją wydajnościową i pamięciową zostały zakończone. Gra w wersji AGA trzyma stałe 25fps na 020 14Mhz i wymaga 4mb fast.

Do zespołu dołączył XTD i wykonał cztery świetne utwory grane podczas poziomów. Prace związane z udźwiękowieniem rozgrywki są zakończone. Efekty są w czasie rzeczywistym miksowane z muzyką, 4 kanały Amigi dają radę.

Pracuję nad intrem oraz zakończeniem gry. Pozostał też jeszcze ekran tytułowy do zrobienia oraz detale rozgrywki.
[#468] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #467

OK
[#469] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #467

Świetnie !
To muzycznie będzie pyszotka !!!
[#470] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #467

No i super. Czekam, bo gra zapowiada się świetnie.
Gra wymaga AGA oraz procesora 68020 14MHz + 4MB Fastram. To jest minimalna konfiguracja i zarazem maksymalna tzn. mając lepszy sprzęt nic się nie zyskuje. Na A1200 gra działa na pełnym ekranie w rozdz. 320x256 w 256 kolorach 25fps.

Rozumiem, że od momentu kiedy to było pisane (grudzień 2019 r.) nic się nie zmieniło i karta turbo nic nie da?
Tak, czy siak wygląda świetnie.
[#471] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@nazwa_użytkownika, post #470

nic nie da ale ogólnie to da się tak zrobić żeby na lepszym turbo poszło 50 fpsów. Niestety poślizg jest już tak duży że nie będę się tym zajmował bo to wymaga mocnego przerobienia silnika, w zasadzie osobnej wersji programu. Nie wykluczam że kiedyś razem z DLC pojawi się taki update i będzie wybór.
[#472] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #471

No jakby pojawiła się kiedyś dodatkowa zawartość z "ulepszaczem" na turbo to byłby wypas, ale, z tego co piszesz, to ogrom pracy, więc póki co trzymam mocno duże paluchy za skończenie "podstawki".
[#473] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #467

Panie, same SUPER wiadomości OKOKOKOK
[#474] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #471

muzyka XTD w grze amigowej to juz jest reklama dla tej gry ze nie bedzie byle crap !!
Mam nadzieje na wydanie pudelkowe
[#475] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@HOŁDYS, post #474

Ostatnią grą z muzyką XTD był https://www.ppa.pl/gry/szalter.html
[#476] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@michal_zukowski, post #475

OOo nie wiedziałem- spoko OK
[#477] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@HOŁDYS, post #474

Będzie wydanie pudełkowe.
Muzyka wymiata, musicie uwierzyć na słowo
[#478] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #300

Kefir a w tym trailerze z YT kto robil muze ? jest to dosyc dobrze zgrane z tym co leci na ekranie

ps.kupuje - wspieram - kolekcjonuje

Ostatnia aktualizacja: 07.04.2021 11:08:48 przez HOŁDYS
[#479] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@HOŁDYS, post #478

Trailer nie był z muzyką od XTD ale ze stocku. Utwór świetny do wideo, do gry trochę zbyt dynamiczny. Trochę inne prawa rządzą robieniem teaserów i montażem krótkich ujęć niż składanie gry z muzyką przy której się gra. Druga sprawa to znajdź teraz kogoś kto potrafi coś dobrego zrobić w Protrackerze
Tuż przed premierą zobaczycie zapowiedź z muzyką skomponowaną przez XTD specjalnie na tę okazję.

Ostatnia aktualizacja: 07.04.2021 11:14:07 przez Kefir_Union
[#480] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #479

Tuż przed premierą zobaczycie zapowiedź z muzyką skomponowaną przez XTD specjalnie na tę okazję.

OK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem