[#601] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #600

.

Ostatnia aktualizacja: 23.11.2021 23:25:38 przez HOŁDYS
[#602] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Kefir czy wymagania ulegly zmianie ?

W pierwszym poscie jest A1200 + 4MB FAST
[#603] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@HOŁDYS, post #602

Uległy zmianie. Jak zobaczycie na nowym spocie (za kilka dni), gra ma nowy feature - obracanie segmentów tunelu. Niestety to wymaga trochę więcej ramu i trzymanie się 4MB spowodowałoby konieczność uproszczenia połowy poziomów. Jeśli do czasu wydania gry wymyślę rozwiązanie to wymagania spadną z powrotem do 4MB. Robiąc pre-order muszę jednak założyć "najgorszą" opcję żeby uniknąć ewentualnych słusznych pretensji że podniosłem wymagania.
2
[#604] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #603

Ta lekka zmiana wymagań niczego nie psuje, bo i tak Ci co mają A1200 z Fast to mają w 90% 8MB, jak ktoś chce to kupi i nie będzie narzekał.

Z tego co widzę - to czego dokonałeś z tą grą - to przechodzę z Jogurtu na Kefir OK
1
[#605] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Adinfo, post #604

Poza tym - skończmy z tym, że ostatnio wychodzą gry "koszmary" które właśnie tną funkcjonalności kosztem działania na słabym konfigu. 4 MB Fast czy 6 MB Fast - co to za różnica.

Gratuluję sukcesu (bo on już jest).
7
[#606] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #603

A będzie wersja cyfrowa?
[#607] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@PopoCop, post #606

Sądzę że będzie.
3
[#608] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mailman, post #605

Poza tym - skończmy z tym, że ostatnio wychodzą gry "koszmary" które właśnie tną funkcjonalności kosztem działania na słabym konfigu. 4 MB Fast czy 6 MB Fast - co to za różnica.

Założenie od początku było takie że to ma być gra dająca się uruchomić na komputerze wyciągniętym po 20 latach ze strychu. W tamtych czasach jednak standardem w A1200 było 4MB. Jednak jestem gotowy poświęcić to na rzecz lepszej gry.
12
[#609] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #608

Ale minęło 20 lat i Amigowcy się dizbroili w turbiny i ramy
[#610] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #608

Jednak jestem gotowy poświęcić to na rzecz lepszej gry.


Nie ma problemu. Proszę tylko o preorder na wersję cyfrową , nie potrzebuję tej całej fizycznej otoczki.
[#611] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@marianoamigo, post #610

Proszę tylko o preorder na wersję cyfrową , nie potrzebuję tej całej fizycznej otoczki.

Na to trzeba będzie jeszcze poczekać. Przedpłata na wersję pudełkową pozwoli mi zaplanować ilość potrzebnych gadżetów, instrukcji i pudełek dlatego jest w pierwszej kolejności. Trudno mi powiedzieć czy po premierze wersja fizyczna w większej ilości będzie dostępna.
2
[#612] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #611

Czy Pan robił jakieś badania rynku, ile potencjalny nabywca jest gotów wyłożyć na nową grę? Może się okazać, że cena jest na tyle wysoko ustalona (porównując do produkcji cdlabel.info), że suma zysków ze sprzedaży będzie mniejsza, niż suma przy większej sprzedaży za niższą stawkę. Ja szczerze mówiąc spuchlem widząc trzycyfrową kwotę i zakup sobie podaruję - bez urazy.

Ostatnia aktualizacja: 24.11.2021 19:00:37 przez pp
[#613] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #603

płyta zabotuje sie na amidze cd32?
[#614] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #611

Eee tam, mogło być gorzej - np. Cyberpunk 2077 w dniu premiery był o 20zł droższy niż Jump ;)

PS Sorry, to miała być odpowiedź na post #612



Ostatnia aktualizacja: 24.11.2021 20:26:10 przez mastaszek
1
[#615] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@pp, post #612

Czy Pan robił jakieś badania rynku, ile potencjalny nabywca jest gotów wyłożyć na nową grę?

Czytam tu na forum że ludzie chcą zamawiać jakiegoś crapa za dwie stówy (w przeliczeniu) więc uważam że moja cena za grę nie jest wygórowana, choć i tak całkowicie nieadekwatna do poświęconego czasu. Gry na konsolę Sony kosztują więcej i masowo się sprzedają. Ludzie tutaj ładują tysiące w różne wypasione konfiguracje Amigi ale soft to najlepiej jakby kosztował tyle co w dawnych czasach, w cenie dyskietki.
Przy tak niszowym rynku ile można tego sprzedać? 200 kopii maks.? To ile to jest za 3 lata pracy licząc powiedzmy 50zł zysku/szt. Policz sobie i powiedz czy chciałbyś za tyle pracować.

Zaczynając prace nad grą oczywiście wiedziałem w co się pakuję i nie pieniądze były motywacją bo wtedy w ogóle bym się za to nie zabrał. Bardziej się opłaca siedzieć na kasie w Lidlu.

Ostatnia aktualizacja: 24.11.2021 20:29:08 przez Kefir_Union
8
[#616] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #613

Tak, zrobię bootowalną płytę.
2
[#617] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #616

a napis na box coś jak
Amiga cd32 ?





Ostatnia aktualizacja: 24.11.2021 20:49:48 przez Dorian3d
[#618] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #615

ludzie chcą zamawiać jakiegoś crapa za dwie stówy


No i ile osób go kupi? 2, 3?

To ile to jest za 3 lata pracy licząc powiedzmy 50zł zysku/szt.


I po to się robi badanie rynku by sprzedać np. 3 szt z zyskiem 25 zł, zamiast jednej z zyskiem 50 zł. No chyba, że chodzi o podejście ambicjonalne? "mnie nie dasz zarobić 50zł za moje dzieło"?

Chciałem dobrze - by twórca był lepiej opłacony za pracę, a więcej osób nabyło grę w przystępnej cenie. By nie było gadania, że nie warto tworzyć bo sprzedaż słaba. Nie wtrącam się już. Przepraszam.
[#619] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #591

Do kiedy orientacyjnie przewidujesz zbieranie na BOXy przez preorder?
[#620] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #611

Ja mam podobnie, bardzo chętnie kupię wersję cyfrową ponieważ:
- nie-bardzo mam warunki do zbierania wydań pudełkowych
- chcę Was wspomóc i zachęcić/nagrodzić za całą ta robotę OK

Może warto dodać równolegle opcję cyfrową, żeby każdy to chce Was wesprzeć mógł to oficjalnie zrobić i miał wybór?!
1
[#621] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Adinfo, post #619

Na pewno przez kilka miesięcy będzie dostępna.
1
[#622] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@BULI, post #620

Może warto dodać równolegle opcję cyfrową

Na pewno będzie ale jeszcze nie zdecydowałem od kiedy.
3
[#623] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@pp, post #618

No i ile osób go kupi? 2, 3?
Może więcej? Jako przykład sympatyczna gierka na Atari 8bit - w tej samej cenie: link
Nikt nie wchodzi do sklepu i proponuje sprzedawać telewizor taniej to więcej ludzi go kupi
Pozostawmy ustalanie ceny autorom.
[#624] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@pp, post #618

Nie ma za co przepraszać, każdy ma swoje zdanie.
3
[#625] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@BULI, post #620

Popieram i też chętnie nabędę wersję cyfrową.
[#626] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mastaszek, post #614

Ale Cyberpunk 2077 to gniot.
A tu mamy grę z prawdziwego zdarzenia.
Bez ironi.
Cena około 30 funta, znośna dla zachodnich odbiorców.
Nawet jak 80 % kupią na zachodzie to opłaca się robić.

Ostatnia aktualizacja: 25.11.2021 07:40:28 przez WojtekX
[#627] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@AmiClassic, post #623

Może więcej? Jako przykład sympatyczna gierka na Atari 8bit - w tej samej cenie:


Należy nadmienić, że ta gierka na Atari (choć bardzo skromna w porównaniu z Jumpem), fizycznie wydana będzie na porządnym kartridżu, co wpływa znacząco na cenę, a sama gra będzie również dostępna do ściągnięcia za darmo.

Tak czy inaczej Jump zdecydowanie zapowiada się na grę wartą swojej ceny OK

Ostatnia aktualizacja: 25.11.2021 10:48:59 przez Jacques
[wyróżniony] [#628] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #627

Raz na ruski rok pojawia się gra dobrze napisana, dobrze wykonana, z zapewne miodnością jak cholera, a tu zaczyna się dyskusja o cenie. Zlitujcie się, jak będzie za wysoka to autorzy nie będą mieć zysku. Tyle. Preorder zrobiony btw.
3
[wyróżniony] [#629] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Stoopi, post #628

Nikt nie ma żalu ze piłkarze, skoczkowie i inne typy koszą chajs aż miło. A jak ktoś napisze po 3 latach ciężkiej pracy grę, to zaraz echy achy.
[#630] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Stoopi, post #628

A po co Ty odpowiadasz mi "zlitujcie się"? Nie przeczytałeś całości mojej wypowiedzi, czy nie zrozumiałeś? W skrócie: napisałem, że cena Jumpa jest OK, czyż nie?

Ostatnia aktualizacja: 25.11.2021 11:53:39 przez Jacques
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem