[#661] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #658

Na wersję pudełkową planuje skończyć ok. miesiąca przed wydaniem gry.
[#662] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@HOŁDYS, post #653

Twój wpis podsunął mi pewien pomysł dotyczący rozgrywki. W pierwszej chwili odniosłem wrażenie że chyba błędnie odczytujesz zasady gry i myślisz że kulką się nie steruje, jedynie skacze. Zobaczę czy da się zrobić z tego jakiś bonus level.
[#663] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #662

A ja mam takie pytanie - tam poza planszą jest kosmos. Czy każdą gwiazdę dopracowywałeś? Czy wokół niektórych krążą planety? Czy jakby zhakować grę i wylecieć kulką poza planszę, to da się dolecieć po bardzo długim czasie do którejś z tych planet i zobaczyć jak jest na powierzchni? Czy też bezczelnie poszedłeś na łatwiznę? :)
6
[#664] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@XTD, post #663

W którymś kafelku jest bonus- hologram 3D galaktycznej mapa- nie chcemy przecież błądzić i przypadkiem paść ofiara kosmicznych piratów ok, racja
1
[#665] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@XTD, post #663

Cholera, wydało się.

https://www.youtube.com/watch?v=PglZaetByzI&t=1h34m45s

Ostatnia aktualizacja: 28.11.2021 14:51:37 przez Kefir_Union
1
[#666] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Umieściłem nowy film promocyjny na którym widać trochę nowych elementów gry.


Dostępna jest wersja cyfrowa cyfrowa do zamawiania na stronie projektu.
www.amigajump.com
7
[#667] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #666

Eee, no fajnie, chce zapłacić na konto w PLNach, da radę?

A sorry, trzeba na PL przełączyć stronę.

Zamówione.szeroki uśmiech

Ostatnia aktualizacja: 01.12.2021 15:14:40 przez marianoamigo

Ostatnia aktualizacja: 01.12.2021 15:24:40 przez marianoamigo
1
[#668] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #666

Spoko zmiany - będzie wesoło.

1:48 - to jest tak, że bez podskoku też można przejść na następny kafelek? - jak by się piłka turlała z jednego na drugi czy mi się zdaje?
[#669] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Adinfo, post #668

1:48 - to jest tak, że bez podskoku też można przejść na następny kafelek? - jak by się piłka turlała z jednego na drugi czy mi się zdaje?

Tam jest magnes, który przyciąga na chwile kulkę i spowalnia sterowanie.
1
[#670] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #666

Super ficzer, dodaje grze dynamiki OK
[#671] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #666

Wow, rotacja kafli na dalszym planie,w trakcie rozgrywki, robi wrażenie
[#672] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #666

Wygląda fantastycznie. Mam pytanie, czy każdy level zawsze będzie wyglądał tak samo, czy któreś elementy generowane są losowo i nie będzie identycznych powtórek ?
[#673] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #669

btw. myślałeś może nad trybem dla dwóch graczy (split screen, albo na jednym dwie piłki o ile mechanika pozwala)? Pobawić się kulkami, żoną to by była dobra myśl.
[#674] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@brain030, post #672

Na wysokim poziomie trudności segmenty tunelu są losowo przestawiane i odbijane przy każdym wczytaniu.
[#675] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #666

Tak z ciekawości: jaka jest idea (dla kupującego) płatnego preorderu wersji cyfrowej? Przecież elektronicznych kopii nie braknie po premierze?

Ostatnia aktualizacja: 01.12.2021 21:29:56 przez Jacques
[#676] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #675

A skąd wiadomo że nie braknie? O tym decyduje producent pomysł
[#677] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@karolb, post #676

Byłby to ewenement, poza tym zauważyłeś pytajnik?
[#678] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #677

Byłby to ewenement


Można wpisać w google:
gry w wersji cyfrowej "niedostępne"
żeby się przekonać iż....

poza tym zauważyłeś pytajnik?


Oczywiście, u mnie pytajnik także był :)
[#679] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@karolb, post #678

Można się przekomarzać bez sensu (limitowana liczba elektronicznych egzemplarzy to bezsens i raczej niedoszły ewenement - bo ktoś zrezygnuje z dalszych zysków ze sprzedaży?), ale nadal dobrze byłoby usłyszeć uzasadnienie.
O ile w przypadku wersji box preorder z przedpłatą ma sens, żeby autor oszacował liczbę sztuk do wyprodukowania i zebrał środki na produkcję, tak preorder wersji elektronicznej z pełną przedpłatą jest w mojej opinii niekorzystny dla klienta, bo zawsze lepiej zapłacić za coś gotowego niż w ciemno. Nie mam wątpliwości, że gra się ukaże i będzie świetna, ale tak czysto pragmatycznie PO CO nabywcy wersji elektronicznej mieliby płacić z góry miesiące przed premierą?


Ostatnia aktualizacja: 02.12.2021 06:57:38 przez Jacques
[#680] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #679

Nie mam wątpliwości, że gra się ukaże i będzie świetna, ale fakt jest takt - więc PO CO?


Być może gra dotrze do takich ludzi wcześniej (o tydzień, dwa, miesiąc) niż do oficjalnej dystrybucji.
1
[#681] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #675

Ale za to będą w innej cenie.
[#682] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #681

Acha, to już robi różnicę. Przeoczyłem tę informację na stronie gry czy jej nie ma?
[#683] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #682

Sprawdziłem na stronie i potwierdzam że nie ma. Pewnie to będzie niespodzianka, może w górę, może w dół. Kupować póki jest.

Mnie bardziej ciekawi co jeszcze może dojść w grze, bo czas do premiery daleki, a robi się coraz ciekawiej :)
[#684] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@karolb, post #683

Ostatni film mnie rozwalił, niezłe wygibasy na ekranie
[#685] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@karolb, post #683

Jest jeszcze trochę czasu, chętnie przyjmę pomysły na rozgrywkę.
[#686] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #685

Może taki kafelek, który uruchamiałby drugą kulkę, która pojawiałaby się po drugiej stronie tunelu (symetrycznie do tej głównej kulki) i gracz musiałby sterując kulką jednocześnie uważać na tę drugą, żeby w jaką dziurę nie wpadła.
[#687] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mastaszek, post #686

Byle się tylko nie zrobił z tych pomysłów zbyt duży jarmark, lepiej to wyważyć, bo oryginałowi jak i konwersji Kefira na tym etapie już jak widać niczego nie brakuje. 2 kulki? Gdyby ktoś pytał, ja byłbym na nie

Ostatnia aktualizacja: 03.12.2021 10:05:02 przez Jacques
[#688] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #666

Super z tą wersją cyfrową OK
Właśnie poszedł przelew na konto ok, racja
1
[#689] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #666

Piekielnie dobra gra się szykuje (wstrzeliłeś się też z numerem postu #666)

Ostatnia aktualizacja: 03.12.2021 11:20:31 przez Adinfo
1
[#690] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mastaszek, post #686

Sterowanie na raz dwiema kulkami to chyba za duży bałagan. Może tak: pojawia się druga kulka na końcu tunelu i sobie sama skacze ale wolniej niż ta która steruje gracz i po jakimś czasie ją doganiamy. Utrudnić grę można na dwa sposoby:
1. Drugiej kulki nie wolno się dotknąć.
2. Druga kulka skacząc robi dziury w kafelkach i tym samym wymusza poszukiwania innej ścieżki.

Na tym etapie to i tak już jest inna gra niż Yoomp.

Ostatnia aktualizacja: 03.12.2021 12:40:01 przez Kefir_Union
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem