@BULI, post #566
@karolb, post #574
@BULI, post #575
Tylko nie rozumiem twojego zacietrzewienia, że jest na STE a nie ma na A500, szukasz konfrontacji?!
To pograj sobie w konwersje "z automatów" gry GoldenAxe.
@Dorian3d, post #577
@Solo Kazuki, post #561
@BULI, post #575
@UJP, post #579
@Trachu, post #582
@Trachu, post #582
Takie gry jak Ruffand Rumble w celu o0szczednosci pamieci wykorzystuja powtarzane kafelki do budowania obszaru gry, tutaj jest to niemozliwe, bo tlo gry jest narysowane jako jeden obraz.
Takze jak wyszlo to na atari ste gdzie wymaganiem jest pelne 4mb pamieci i to do tego stopnie ze system musi miec czysty bo inaczej sie nie wgra wcale mnie nie zdzwilo.
Co do zasady Amiga 500 pociagnie mechanike tej gry ale nie ma pamieci aby pociagnac ja graficznie. Osoba ktora sprobuje tego portu w pierwszej kolejnosci z tym bedzie musiala sie zmierzyc.
@Azakiel, post #585
@Azakiel, post #587
@Don_Adan, post #588
Nie chce tu offtopa prowadzic, ale to zalezy od podejscia. Ale taki Amigowy port Heart of Darkness wymaga bodaj 80MB czy 90MB ramu, wlasnie dlatego, ze cala grafika i wszystkie dane sa wczytywane od razu do pamieci. A wystarczyloby podzielic gre na levele i wczytywac je po kolei, ale to trzeba potrafic zrobic, czyli przerobic zrodla SDL. Oryginalnie ta gra wymagala bodaj pare mega pamieci na PSX i troche wiecej pamieci na PC-cie. Mysle, ze powinna dzialac przy tych samych wymaganiach pamieci co wersja PC. Masz podobne podejscie co ma/mial Denis z EAB, typu gra z automatow ma 4MB grafiki to nie da sie jej przeportowac na Amige z 1MB RAM, bo Amiga ma za malo pamieci.
@Azakiel, post #589
@Kefir_Union, post #1