@Kefir_Union,
post #498
Świetna produkcja, świetnie wygląda, świetnie brzmi, świetnie chodzi. Naprawdę ogromne brawa za finalny produkt. Grywalność atarowego Jumpa sama w sobie już jest wysoka ale ją też można było schrzanić średnim wykonaniem, sterowaniem, fizyką, mechaniką. A tutaj mam wrażenie, że nie tylko grywalność nie jest mniejsza ale gra się znacznie fajniej niż w pierwowzór z małego Atari. Czuć, że świetnie się tym steruje, czuć, że piłka zachowuje się tak jak powinna. Po prostu produkt wygląda na bardzo dopracowany.
Ciekawe jest to, że gry tworzone przez przedstawicieli demosceny były często słabe, a nawet jeżeli wyglądały nieźle toto grywalność była gdzieś między zerową, a słabą.

Nie chcę przywoływać konkretnych ksyw słynnych koderów, którzy zrobili grę w oparciu o demoscenowe doświadczenie (bo nie chodzi tutaj o nabijanie się) ale trochę tego było.

Kefir jest całkowitym zaprzeczeniem twierdzenia, że demoscena nie potrafi robić gier. Wielkie brawa za to jak gra chodzi na mizernym przecież 020 14MHz.
Moim zdaniem - produkcja roku w świecie klasycznej Amigi.
Od dzisiaj nie mówimy Kefir tylko król Kefir.
Ostatnia aktualizacja: 17.07.2021 23:46:21 przez MDW