[#481] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #467

Super informacja, także z warstwą muzyczną, nie mogę się doczekać OK
No i jeśli kiedyś by się udało dołożyć 50 FPS to byłaby wisienka na torcie
[#482] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #481

Kefir narobil smaka jak HBO z Wonder Women 1984 ... mam nadzieje ze smak zostanie smakiem po konsumpcji
w HBO zostal nie smak...

@Zbychu chcialbym odpalic twoja wersje na moim C64 bo nie wiedzialem ze taka gra wyszla
[#483] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #471

Niestety poślizg jest już tak duży że nie będę się tym zajmował bo to wymaga mocnego przerobienia silnika
Bardzo dobra decyzja. Feature creep rozwalił już niejeden projekt.
[#484] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #481

Skoro już się wydało, że robię muzykę do tej gry, to uchylę rąbka tajemnicy i opublikuję kawałek do najszybszego, ekstremalnego etapu gry:

CLICK TO PLAY

Bez obaw - pozostałe utwory będą spokojniejsze. :)
[#485] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@XTD, post #484

Taaa, głowę urywa ta prędkość i ekstremalność:).
[#486] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@fazior, post #485

Faktycznie dynamika szokuje Ale klimat jest... Słyszę też tam jakby parę tonów ze Smells Like Teen Spirit
[#487] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@fazior, post #485

...i jak dobrze zgrywa się z ruchem kulki
[#488] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #486

Słyszę też tam jakby parę tonów ze Smells Like Teen Spirit


Tak, muszę przyznać, że pewnie użyłem parę tonów z w/w oraz pewnie parę tonów z kilku utworów Modern Talking. A to dlatego, że trudno mi było znaleźć klawisze, których wcześniej nie użył żaden muzyk. Po prostu te ch...e zrobili tylko 12 półtonów, a potem już nawet nie chciało im się wymyślać tylko powtórzyli. :)
[#489] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@XTD, post #488

XTD dobry link wrzuciles ? ja liczylem na pierd.... ala Technological
a to to jakas muza z "Game Over"
[#490] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@HOŁDYS, post #489

Tempo leci w kulkę
[#491] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@HOŁDYS, post #489

Link to oczywiście żart. :) Taki nowy super spokojny krótki kawałek, który wczoraj zrobiłem.

Nie udostępniam muzy z gry. Będzie w grze.
[#492] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@HOŁDYS, post #489

No własnie ja też pomyslałem, czy się Kefir nie pomylił z linkiem, bo ta muzyczka jakaś taka mało dynamiczna jak na mój gust...
[#493] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@XTD, post #488

Po prostu te ch...e zrobili tylko 12 półtonów


Zmień skalę na hinduską. Będziesz miał 22 śruti w oktawie :)
[#494] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@XTD, post #484

Ja to jakiś dziwny jestem, bo przy tej hardkorowej muzie bierze mnie na tańce baletowe
[#495] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@recedent, post #493

MP4 VIDEO DOWNLOAD

Ktoś mówił, że czekał na pier***nięcie jak z Technological Death? No to proszę bardzo.
[#496] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@XTD, post #495

Ha, ha- jasne, że pasuje
[#497] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@BULI, post #496

Odpalilem wczraj dzięki uprzejmosci autora zbyszka wersje Yoomp C64 i jest bardzo fajnie zrobiona i dziala bez blędnie na stockowej maszynie !!
[#498] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Premiera gry zbliża się wielkimi krokami.
Zamieściłem pierwszy z kilku krótkich filmików z rozgrywki nagranej na prawdziwej Amidze 1200.

9
[#499] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #498

Rewelacja OK
Dźwięki rozgrywki świetnie się komponują z muzyką, co jest istotną cechą Yoompa! na Atari.
Jedno co, to trochę nie podchodzi mi dźwięk odbicia od pomarańczowych pół (ten taki "pik")

Ostatnia aktualizacja: 17.07.2021 22:18:55 przez Jacques
[#500] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #499

Ten pomarańczowy to najważniejszy dźwięk w grze
Wbrew pozorom to trudno było coś dobrać, ten dźwięk musi się odróżniać od perkusji tonem i do tego łamać rytm bo inaczej za bardzo się zlewa.

Ostatnia aktualizacja: 17.07.2021 22:33:44 przez Kefir_Union
[#501] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #500

Super są te motywy z kafelkami specjalnymi kiedy mamy rozbłyski i trzęsienie na ekranie
A co do dźwięku kafelka pomarańczowego- mi to pasuje 👍
[#502] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #500

Super gra wygląda - bardzo efektownie, mimo że preferuję gry 2D. W jakiej postaci będzie dystrybucja - dyskietki, czy archiwum?

Muzyka w przedstawionym fragmencie gry bardzo nastrojowa. Dźwięki są OK.

Jedyne co bym sugerował poprawić to kwestię "żyć" - myślę, że dużo lepiej pasowałyby "piłeczki" jak w Pinballu - np. "5 balls left". Kocham to w Pinball Dreams czy Fantasies.
1
[#503] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #499

Tez mi się nie podoba. Jest nieprzyjemny i do tego często się powtarza. Zupełnie nie rozumiem czemu musi być inny, w tak drastyczny do tego sposób.
Dźwięk, może być jakikolwiek, a gracze natychmiast będą go rozpoznawali, jeśli coś wartościowego będzie się pod tym dźwiękiem kryło.
1
[#504] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #498

O Pany Psx i Ps2 się chowa !
1
[#505] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #498

Świetna produkcja, świetnie wygląda, świetnie brzmi, świetnie chodzi. Naprawdę ogromne brawa za finalny produkt. Grywalność atarowego Jumpa sama w sobie już jest wysoka ale ją też można było schrzanić średnim wykonaniem, sterowaniem, fizyką, mechaniką. A tutaj mam wrażenie, że nie tylko grywalność nie jest mniejsza ale gra się znacznie fajniej niż w pierwowzór z małego Atari. Czuć, że świetnie się tym steruje, czuć, że piłka zachowuje się tak jak powinna. Po prostu produkt wygląda na bardzo dopracowany.

Ciekawe jest to, że gry tworzone przez przedstawicieli demosceny były często słabe, a nawet jeżeli wyglądały nieźle toto grywalność była gdzieś między zerową, a słabą. Nie chcę przywoływać konkretnych ksyw słynnych koderów, którzy zrobili grę w oparciu o demoscenowe doświadczenie (bo nie chodzi tutaj o nabijanie się) ale trochę tego było. szeroki uśmiech Kefir jest całkowitym zaprzeczeniem twierdzenia, że demoscena nie potrafi robić gier. Wielkie brawa za to jak gra chodzi na mizernym przecież 020 14MHz.
Moim zdaniem - produkcja roku w świecie klasycznej Amigi.

Od dzisiaj nie mówimy Kefir tylko król Kefir.

Ostatnia aktualizacja: 17.07.2021 23:46:21 przez MDW
[#506] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #498

Aleź to dobrze wygląda. Muzyka pasuje też. Zgadzam się, że dźwięk z pomarańczowego pola musi się wyróżniać.
Czekamy na więcej. Czy muzyka z poprzedniego trailera też będzie dostępna w grze?
[#507] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #498

Szacun! pięknie to wygląda - fajnie że w końcu coś się ruszyło...

no i ten specular na kafelkach boski.. widać dbałość o szczegóły.. OKOKOKOK



Ostatnia aktualizacja: 18.07.2021 00:21:43 przez mateusz_s
[#508] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@MDW, post #505

Dokładnie aż trudno uwierzyć że to jest goła a1200. Gratuluję.
[#509] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mateusz_s, post #507

ps.
jeszcze jakby tak kiedy pyknąć remake na 640x480 dla Łorpo/Łampirów to by było dopiero
[#510] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #498

Łał!
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem