[#511] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #498

Czy w grze będzie jakiś system kodów pozwalający pominąć już zaliczone poziomy?
[#512] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@PopoCop, post #511

Gra zapisuje przy wyjściu aktualny postęp oraz jest system kodów żeby dało się kontynuować gdy nie można zapisać na nośniku z którego została odpalona gra np. w CD32.
1
[#513] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #512

Gram mega biore 2 sztuki w big Box.
[#514] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #512

Czyli jest również wersja na CD. Świetnie!

Mi akurat pasuje czy dyskietki, ADF, archiwum czy też CD.

Zapewne wiesz, że w CD32 istnieje biblioteka nonvolatile.library, która umożliwia zapisywanie postępów w pamięci tej konsoli.

P.S. Fajnie by było gdyby na CD32 był exclusive content ze względu na dużą pojemność CD.

Rozumiem, że gra teraz nie wymaga 4MB FAST RAM?

Ostatnia aktualizacja: 18.07.2021 10:31:36 przez Hexmage960
[#515] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Hexmage960, post #514

Gra wymaga 4MB fast, dlatego na nierozbudowanej CD32 nie będzie można pograć.
1
[#516] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #515

ale jak odpale z cd to nie zagram tak
[#517] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #515

Gra wymaga 4MB fast

Czyli wymaga tego w co powinna być wyposażona każda A1200 od samego początku. Według mnie najgorszą, najsłabszą, najtańszą konfiguracją sprzedawaną przez Commodore powinna być A1200 z 40MB HDD i 2MB FastRAM. Okrojenie A1200 z fastu i zmuszanie procesora do korzystania z tak jakby VideoRAM było zbrodnią przeciwko informatyce. Jest to wolne i zjada jakże cenną pamięć ChipRAM, której i tak nigdy nie jest za dużo.
4
[#518] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #516

Czemu? Odpalając z CD, rozszerzenie pamięci nie jest dostępne?
1
[#519] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #518

.

Ostatnia aktualizacja: 18.07.2021 14:05:45 przez pisklak
[#520] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #518

No gra wygląda naprawdę fajnie OK
Będzie chyba hit roku! Grywalność też wyglada na zacną!
Z technicznego punktu widzenia wielki szacun za ogarnięcie tego tak że wspaniałe działa na A1200 z Fastem!
[#521] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #498

Zapraszam na drugie wideo.
Tutaj już trochę widać na czym polega rozgrywka i co trzeba zrobić żeby przejść do kolejnej galaktyki.



Pozostałe filmy na kanale youtube
7
[#522] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #521

Będzie sterowanie z klawiatury, czy tylko joy?
[#523] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@PopoCop, post #522

Jest sterowanie klawiaturą.
[#524] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #523

To kiedy premiera? Jeszcze w 2021 r.?
[#525] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #523

Kefir czy ta muzyka juz jest z gry ?
[#526] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@HOŁDYS, post #525

Tak, to jest muzyka z gry.
3
[#527] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@PopoCop, post #524

To kiedy premiera? Jeszcze w 2021 r.?

Na pewno w 2021r.
1
[#528] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #527

Kupił bym w box i oryginał cd w takim stylu
[#529] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #528

Dla mnie fizyczne wydanie to drugorzędna sprawa- dla mnie liczy się wnętrze, więc cheęnie zapłacę za wersję elektroniczną ok, racja
A tu jest na bogato OK
[#530] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@BULI, post #529

Dla mnie tak samo. Z niecierpliwością czekam na możliwość zakupu.
[#531] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@WojoS, post #530

Jesli Kefir w pojedynke da rade to trzeba to docenic rowniez finansowo

Ps.wiem ze bedzie rzygal ta gra ...
[#532] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #521

Normalnie magia, jakim cudem to chodzi tak dobrze.OK
[#533] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@BULI, post #529

Biorę co będzie OK
[#534] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@marianoamigo, post #532

Po prostu Atari 8-bit i Amiga to wspaniałe komputery

Nie mogę się doczekać premiery
[#535] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@HOŁDYS, post #531

No cóż, mnie niestety w dużej mierze ominie przyjemność grania, odkrywania świata gry, satysfakcja z ukończenia. Taki los programistów
[#536] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #534

Zgadzam się w 100% :)
1
[#537] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #515

Kefir podaj proszę jakieś inne ciekawostki techniczne. Jak generowana jest grafika? Czy to jakiś mix c2p z wykorzystaniem chipsetów? Czy wykorzystałeś Akiko z CD32? Jaka jest rozdzielczość ekranu? Ile kolorów naraz widać na ekranie?
[#538] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@jimiche, post #537

Rozdzielczość to 320x256 w trybie 256 kolorów. Piksele 1x1, bez żadnych podwajanych linii i tym podobnych trików psujących obraz. Akiko nie jest wykorzystywane.
Grafika jest generowana w taki sposób że rysowane są kafelki
Szczegóły będą po wydaniu gry.
7
[#539] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #538

Gra jest absolutnie genialna. Ale tak samo jak gry jestem ciekawy tych szczegółów. Tylko, że ja już tak mam, że zwykle bardziej lubię oglądać/słuchać/czytać "Making of Coś" niż "Coś". szeroki uśmiech

Ostatnia aktualizacja: 19.07.2021 13:05:22 przez MDW
[#540] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #535

No współczuję. A tak serio, to jedna z najbardziej wyczekiwanych współczesnych gier na Amigę. Sam nie mogę się doczekaćOK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem