[#1681] Re: Jump! (Amiga Yoomp)
Minęły bez mała 2 miesiące od ostatniego wpisu w temacie. Czy ktoś może ma jakieś nowe wiadomości w temacie?
1
[#1682] Re: Jump! (Amiga Yoomp)
Na to całe szczęście nie pre-order`owałem. Ale jak będzie w regularnej sprzedaży, to na pewno kupię.
1
[#1683] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@lukjan, post #1682

3
[#1684] Re: Jump! (Amiga Yoomp)
Chyba dobre wiesci.
link
4
[#1685] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Don_Adan, post #1684

Może tym razem zdąży przed gwiazdką i będzie można powiedzieć NARESZCIE.
1
[#1686] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Don_Adan, post #1684

ja bym się aż tak bardzo nie podniecał... taki projekt boxa można zrobić w sekundę wchodząc na stronę jumpa... chociaż poczekajmy na fotki prawdziwego fizycznego pudełka..
pamiętajcie tam jeszcze płyty, pendrive miały być... a gdzie historia gry... na razie widać tylko ze się na ppa obraził :p
6
[#1687] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #1686

Widac jest wiecej, tylko trzeba umiec patrzyc.
1
[#1688] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #1686

Po pobieżnym przejrzeniu wpisów z ostatniej strony darowałem sobie czytanie tych wcześniejszych bo widzę że brak kultury i odlot niektórych osób jest tak duży że nawet nie ma sensu poważnie tego traktować.
Pisałem wyraźnie jakiś czas temu że mam problemy zdrowotne i nie jestem w stanie poświęcić wystarczającej ilości czasu na projekt aby dotrzymać deklarowanego terminu wydania. Jak widać nie wszyscy chcą to przyjąć do wiadomości. Nie mam zamiaru więcej tego komentować ani wchodzić w jakiekolwiek dyskusje.




taki projekt boxa można zrobić w sekundę wchodząc na stronę jumpa


Właśnie takie wpisy pokazują jak duże jest oderwanie od rzeczywistości niektórych komentujących.
Człowiek, który projektował w Blenderze ten render, potrzebował tygodnia żeby coś wymyślić i przedstawić pierwszą wersję, wyglądało to tak:



Metodą wielu prób i błędów, zmiany kształtu tunelu, perspektywy, poprawiania tekstur, kolorystyki i oświetlenia, po następnym tygodniu wymieniania emaili doszliśmy do tego:



Kolejne kilka dni zabawy, poprawki geometrii, oświetlenia i zaprojektowanie ciekawego układu kafelków, tak żeby całość miała sensowną kompozycję. Do tego jeszcze była potrzebna funkcja do edytora poziomów aby z niego eksportować tunel oraz druga funkcja w Pythonie do Blendera, która na postawie wygenerowanej przez edytor tablicy zmodyfikuje tunel. Ręczne ustawianie 160 kafelków w Blenderze to godzina zabawy a przecież trzeba sprawdzić różne układy. Mając edytor potrzebowałem jednego dnia żeby ładny układ wymyślić. Na koniec obróbka kolorystyczna.

Sekunda, prawda?


Jeśli chodzi o termin wydania gry to żadnego w tym momencie nie podaję. Pracuję nad tym i jak będzie to ogłoszę więc proszę nie tracić czasu na pytania.



Ostatnia aktualizacja: 09.07.2024 15:20:41 przez Kefir_Union
18
[#1689] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1688

Super to wyszło. OK
Trzymam kciuki za dokończenie projektu.
Plakatem takim też bym nie pogardził.
4
[#1690] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1688

Kto chce to rozumie sytuację. Dużo zdrowia !!! Spokojnie czekamy, amigowcom już nigdzie od dawna się nie spieszy :)

Ostatnia aktualizacja: 09.07.2024 15:40:21 przez Sventevith
4
[#1691] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1688

Świetny projekt dowieziony z obsuwem ale jest!!
2
[#1692] Re: Jump! (Amiga Yoomp)
Ten pożar zdaje się był gaszony już kilka razy. Ileż można się powtarzać.
Okładka bardzo fajnie się prezentuje.
1
[#1693] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #1692

Ciekawe jaki Amigowy konfig uciągnął by taką grafikę?
1
[#1694] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@koczis, post #1693

Ciekawe jaki Amigowy konfig uciągnął by taką grafikę?

Na przykład najsłabsza AmigaPPC z BVision3D, których 25 lat temu było w Polsce całkiem sporo. Był to bardzo często spotykany konfig wśród tych, którzy UŻYWALI WTEDY Amig. Ludzie mieli albo peceta albo tego typu Amigę. Permedia 2 i Warp3D/MiniGL aż się ślinią żeby renderować taki obraz 60 razy na sekundę w min. 640x480, 24-bit.

Ostatnia aktualizacja: 09.07.2024 17:53:11 przez MDW
3
[#1695] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #1691

gdzie jest?
9
[#1696] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Posty natury innej niż opis postępu prac nad grą "Jump" zostały przeniesione tutaj i wątek został zamknięty.

Kwestie prawne/podatkowe/sądowe i inne należy rozstrzygać poza forum.
8
[#1697] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1698] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #1697

Niekoniecznie.

Przegadywanie się tutaj nie pomoże ani w dokończeniu gry, ani tym co kupili i chcieliby odzyskać pieniądze.

BTW. Gdzie można kupić grę? Na stronie produktu tylko pisze przelew paypay/wpłata na konto i nic poza tym. Nie ma opcji "KUP", nie ma nawet numeru konta do zapłaty.
[#1699] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@tukinem, post #1698

Bo była przedsprzedaż ale się chyba skończyła.

Będzie (oby) regularna sprzedaż.
[#1700] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #1699

Nie ma sprzedaży zapewne dlatego, o czy zresztą wspominano w tym wątku, że Kefir zawiesił funkcjonowanie firmy czy ją zamknął. Nie pamiętam dokładnie a nie chce mi się tego szukać.
[#1701] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #1699

No to w takim razie czekam z tymi, co kupili w przedsprzedaży.

Pograłem w demo i mi się spodobało.
3
[#1702] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@nostrum666, post #1700

Myślę że nie ma sprzedaży bo jeszcze nie jest >ready<.

A firma… co za problem zalożyć nową lub wznowić działalność?
[#1703] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #1702

Nie ma firmy to i sprzedaży nie ma. Przejrzyj wątek to znajdziesz.
[#1704] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@nostrum666, post #1703

Ale jak założy firmę znowu i wniesie do niej grę to może sprzedawać.

Na pewno nie będę czytał kilkuset postów ponownie.
[#1705] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@nostrum666, post #1700

Kefir zawiesił funkcjonowanie firmy czy ją zamknął. Nie pamiętam dokładnie a nie chce mi się tego szukać.
Według CEIDG działalność jest zawieszona od 1 marca 2023.
4
[#1706] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Krashan, post #1705

Tak jak już wcześniej pisałem.

Działalność wystarczy wznowić jakoś pewnie 1 dzień przed wystawieniem pierwszej faktury / tudzież paragonu. Tak więc informacje, iż

- działalność jest zawieszona
- działalności nie ma wcale

nie mają de facto wpływu na sprzedaż, w niedalekiej przyszłości.

BTW zawieszona działalność zapewne została celem uniknięcia kosztów. Nie wszyscy magowie są jednak najwidoczniej wtajemniczeni, że wystarczy spółka z 99% udziałów (1% teściowa lub lodówka) aby nie płacić składek wcale. Słyszałem jednak że to pewne ryzyko, choć ja jakiś czas temu jakoś nie uświadczyłem zmaterializowania tego ryzyka.
[#1707] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #1706

Kiedyś chyba płacił każdy „członek” oddzielnie i wtedy spółka nie miała sensu. Potem kilkanaście miesięcy miałem firmę na teściową ale okazało się ze w życiu bezpieczniej mieć wszystko na siebie :D a teraz przy parapodatkowej składce zdrowotnej to nie wiem czy da się cokolwiek wykombinować. Ja płacę i płaczę.
3
[#1708] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@bfgmatik, post #1707

Wiadomo coś o grze? Czy pytanie retoryczne niestety?
[#1709] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@bfgmatik, post #1707

1% czegokolwiek możesz mieć na kogokolwiek -- i to jest bezpieczne.
[#1710] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem