@trOLLO, post #329
@snifferman, post #321
CD32 to byla pomyłka i ślepa uliczka, z podobnych powodów jak A1200, w dodatku nie miala szans z konsolami które ukazały się rok później.
Twoje ślepe fanboyowanie bywa męczące.
A kogo ze zwykłych użytkowników interesowało programowanie obiektowe, zalety standardu IFF i kolekcja Freda Fisha? Sorry, ale piszesz stricte z własnego specyficznego punktu widzenia.
@Hexmage960, post #332
Chyba dobrze, że rozniecili nadzieję wśród użytkowników.
@Hexmage960, post #332
@Daclaw, post #334
@twardy, post #335
@Hexmage960, post #332
Ja sam wróciłem do AGA, bo tutaj upatruję największy potencjał.
@michal_zukowski, post #337
@michal_zukowski, post #337
@Hexmage960, post #336
@Hexmage960, post #336
@michal_zukowski, post #337
i zapomnienie o 640x480.
@Daclaw, post #340
@WojoS, post #341
@nogorg, post #342
@WojtekX, post #339
@michal_zukowski, post #345
Z dynamicznych to Pinball brain damage działał na 640x256
@nogorg, post #347
@WojtekX, post #339
A tak z ciekawości znacie jakiś amigowy tytuł gry na AGA który naprawdę pokazał na co to stać?
@BULI, post #348
Powiedzmy, że dynamiczna (bo platformówka)
@mmarcin2741, post #349
@WojoS, post #341
@Kefir_Union, post #352
@Hexmage960, post #332
@djpiotrs, post #354
@Daclaw, post #357
Bez sensu, kiedy właśnie wchodził np. system RTG EGS. Grafika powinna być na Zorro