@HOŁDYS, post #990
To nie wina Commodore tylko producentow gier.
Marudzili ze gry pojawiaja sie juz na 11 dyskietkach..ze to skandal...cdromu nikt nie chcial w pelni wykozystac w 1994.
Dopiero pare lat pozniej kilka gidnych uwagi tytulow wyszlo na nosniku CD.
@HOŁDYS, post #990
@Hexmage960, post #992
@marianoamigo, post #987
@Jacques, post #991
@HOŁDYS, post #996
@abcdef, post #997
@abcdef, post #997
@Hexmage960, post #999
@Hexmage960, post #999
@Jacques, post #1001
I wierz mi nawet gdyby było tylko Super Mario World to i tak miażdżyło wszystko co pokazało Commodore dla CDTV i CD32.
@Hexmage960, post #1002
@Daclaw, post #1003
@HOŁDYS, post #1004
@Jacques, post #1005
@HOŁDYS, post #1004
@HOŁDYS, post #990
Jaguar tez nie byl rozpieszczany exclusivami ...wyszedl wolfestein zool cannon fodder worms pinball fantasies czy syndicate ... toz to tez juz indyki w 1995 r
@Kefir_Union, post #1007
@marianoamigo, post #1010
@HOŁDYS, post #990
@Phibrizzo, post #979
@Daclaw, post #1013
@marianoamigo, post #1014
@marianoamigo, post #1014
@Jacques, post #1011
W każdym razie na Blizzardzie 1230-IV (50 MHz) DoomAttack działa nie gorzej niż na 386DX/40.
@karolb, post #1017
@michal_zukowski, post #1008
@wali7, post #1019
Co więcej Akiko może operować jedynie na chip ramie, w momencie wykonywania operacji wywłaszcza inne układy, co dodatkowo obniża efektywność