@marianoamigo, post #1050
Jak rozumiem, 030/50 robi to kompletnie systemowo, bez sensownej procedury c2p?
@Hexmage960, post #1051
@Hexmage960, post #1048
@Hexmage960, post #1048
@abcdef, post #1053
@Daclaw, post #1055
@Hexmage960, post #1048
1. Amiga 1200 bez Akiko na 68030/50MHz + FAST oraz
2. Amiga CD32 z Akiko na 68020/14MHz.
@Kefir_Union, post #1056
@Hexmage960, post #1058
@Hexmage960, post #1058
@Kefir_Union, post #1060
Obraz w małym okienku i pikselach 2x2 jak na 8-bitowym Atari, to nie jest coś co można poważnie traktować.
Gloom korzysta z c2p, można nawet podmieniać na swoją procedurę, gdzieś była wersja dla akiko. Moje poczucie przyzwoitości dla płynności tej gry zaczyna się dopiero od turbo 030.
@marianoamigo, post #1026
1. Procek - z racji braku układów 3D, co najmniej 020-28
2. Napęd CD, może być 1x
3. Twardy dysk - brak.
4. Pamięć fast - 256 Kb
@mccnex, post #1063
1. Procek - z racji braku układów 3D, co najmniej 020-28
2. Napęd CD, może być 1x
3. Twardy dysk - brak.
4. Pamięć fast - 256 Kb
@mccnex, post #1063
@marianoamigo, post #1050
@WyciorX, post #1047
@wali7, post #1068
@wali7, post #1069
@Kefir_Union, post #1071
@Kefir_Union, post #1060
Obraz w małym okienku i pikselach 2x2 jak na 8-bitowym Atari, to nie jest coś co można poważnie traktować.
@Hexmage960, post #1048
@Hexmage960, post #1074
@Jacques, post #1073
@Hexmage960, post #1074
@wali7, post #1075
@wali7, post #1075