@Daclaw, post #1079
@wali7, post #1081
@wali7, post #1081
@HOŁDYS, post #1076
To co pokazles na Atari to samo demo bez logiki bez wrogow bez paska zycia bez dzwi ..od takie demko oskryptowane (ladne nie powiem)
Ale sa lepsze komputery 8 bitowe na szczescie niż żałosne ATARI
@recedent, post #1
@Jacques, post #1086
@XoR, post #1088
@Daclaw, post #1090
@wali7, post #1094
@michal_zukowski, post #1095
@marianoamigo, post #1097
@Hexmage960, post #1074
@Kefir_Union, post #1099
Przyspieszenie akiko nie jest 35-krotne, w porywach ze 2 razy w stosunku do 020+Fast. Już Ci pisałem że porównywanie wyników z systemowej funkcji WriteChunkyPixels() nie ma sensu ponieważ po pierwsze nie wiadomo jak ta funkcja działa a po drugie żadna gra jej nie wykorzystuje.
W ogóle to akiko to najgłupszy sposób konwersji jaki można było wymyślić. Już mogli to zrobić żeby działało jak blitter tzn. wskazujesz adresy i odpalasz żeby w tle sobie konwertowało. W tym czasie liczysz kolejną klatkę w fast a akiko konwertuje poprzednią.
@Solo Kazuki, post #1103
@Hexmage960, post #1100
@Kefir_Union, post #1105
@Hexmage960, post #1106
@Kefir_Union, post #1107
@Hexmage960, post #1108
@wali7, post #1081