@wali7, post #572
@wali7, post #566
Jakie 3d, jakie tekstury.... w 1992 roku? Wtedy szczytem możliwości PC (za wielokrotnie większe pieniądze niż A1200) był 486 z kartami VLB... toż biedny Virge miał się pojawić dopiero za 3 lata.
Pamiętasz tamte czasy? Pochwal się co wtedy robiłeś... bo mam podejrzenia graniczące z pewnością, że intensywnie rozwijałeś swoje zdolności intelektualne z użyciem zaawansowanych technologii takich jak ta:
Pochwal się co wtedy robiłeś...
@Azakiel, post #576
amigowiec zamknięty w swojej bańce przekonań będzie widział to przez swoje amigowe okulary
uderz w stół a amigowiec się odezwie
moze jak przeczytasz dyskusje to załapiesz
bez pajacowania
@wali7, post #582
Argumentacja którą stosujesz jest dziwna - A1200 była zła bo procesor "ślimak"... A4000 też za wolna.
A co mnie wkurza w twoich wypowiedziach? Ta protekcjonalna wyższość oświeconego, który pojawił się tutaj ze swoim kagankiem co by nas wszystkich ucywilizować.
Czy uważasz, że ppa to zbiorowisko ludzi uważających, że w roku 2024 należy wszystko robić na Amidze?
@Azakiel, post #576
robiło sie rozne rzeczy:
- jedną z bardziej rzeczy zaawansowanych na wczesnym etapie developingu było
- oprócz tego zrobilismy prototyp gry bokserskiej
- i prawie ukończoną odmianę arkanoida
- ja sam prywatnie zajmowałem sie grafiką 2D
@Azakiel, post #583
@wali7, post #582
A4000 też za wolna.
@Jacques, post #592
@ZorrO, post #594
ale akurat komputery to kupowaliśmy sobie do domu lepsze niż na zachodzie.
@ZorrO, post #594
@Ralpheeck, post #597
@ZorrO, post #598
@wali7, post #570