@koczis, post #239
To zależy o której AGA mówisz, bo ten z WinUAE da radę Quaka w 256 kolorach wyświetlić. Co do prawdziwej AGA to nie da rady, ale 25fps w 640x360 w 16 kolorach powinna dać radę, ale bez Pistorma nie podchodź , bo będzie trzeba konwersję zrobić z 256 kolorów do 16 plus sprytny dithering (by to w miarę wyglądało).
@Ponki1986, post #217
@RokiS, post #246
@Marcin27411, post #245
pierwszym tytułem z pc, którego zabrakło na Amidze, było Heroes of Might and Magic 1 i potem cz. 2.
@wali7, post #247
No to trzeba przetestować z AGA.no to testujcie, testujcie, a może na AGA w 640x480 w HAM-ie???
@sopel, post #250
@koczis, post #252
@wali7, post #247
@koczis, post #258
@Daclaw, post #256
Ale po co robić coś w HAM-ie na emulacji? To tak, jakby jeździć autem zawsze tylko na pierwszym i drugim biegu. Ma to sens na fizycznym sprzęcie, gdy tam ten tryb jest najlepszą możliwą opcją i, jednocześnie, ograniczeniem, z którym można się zmierzyć