@selur,
post #154
Dzięki!
Co do palety, to od początku miało być szarawo, bardzo buro-szaro. Taki wojskowy "magazyno-bunkier". Chciałem aby wszelką monotonię przełamywały tylko jaskrawe elementy oznaczeń lub elementów bardzo istotnych np rzeczy których można się chwycić, kładek, dźwigni itp.
Kolor, kolorowe światła zazwyczaj będą oznaczały, że w danej części gry niedługo pojawi się sporo kłopotów np w pobliżu zachlapanej na czerwono ściany może znajdować się schowany robot lub pułapka. Np. miejscu gdzie jest żółta kładka coś może spaść na głowę. W miarę postępów w grze było by coraz mniej kolorów, coraz mniej świateł, coraz ciemniej ;)
Co do słabego zrzutu, jest to zrzut z edytora który pracuje w htmlu w przeglądarce, powiększyłem go. Strata jest nieubłagana, kolory się trochę przekłamują, ale już lepsze to niż nic na szybko ;)
Co do mojej pracy potem będę zamieszczał swoje wypociny z tej gry w formatach bezstratnych w 1do1, żeby ludzie mogli używać te grafiki w swoich grach na amigę, albo roboczych projektach, tak jak nieodpłatnie udostępniłem grafikę do Archmage i nurka.