[#151] Re: Pixele, piksele

@mastaszek, post #146

[#152] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #150

Niom, dzieło tylko od strony graficznej moje ;)
Mam nadzieję że takie projekty w przyszłości zaowocują kolejnymi małymi zespołami tworzącymi podobne rzeczy.
Fajnie gdyby w przyszłości Brać Amigowa, na zlotach spotykała się również aby przy drinku pogadać bliżej w zespole o kolejnym projekcie na nowy rok ;)

Dzięki za ogólne słowa aprobaty dla projektu. Cieszy nas takie zainteresowanie.
Bardzo dziękuje za korekty i uwagi, postaram się je uwzględnić przy następnym zrzucie.

Ostatnia aktualizacja: 12.11.2014 12:15:07 przez Koyot1222
[#153] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #147

domyślam się, że pierwsze to avatar bohaterki (co to za postać btw?)

Żeńska bohaterka, po prostu "bohaterka" ;) Na razie nie ma imienia. Potem może konkurs zrobimy.
Będzie chyba wysportowanym komandosem, cytując "ralfa demolkę" zaprogramuje się jej jakąś tragiczną przeszłość. Ktoś jej porwie chłopaka z przed ołtarza itp.
Projekt też na razie roboczo nazywa się "Platformer" :D Nie ma loga, tytułu itd.



Ostatnia aktualizacja: 12.11.2014 12:25:06 przez Koyot1222
[wyróżniony] [#154] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #142

Zaczyna wygladac profesjonalnie ale wciaz jeszcze paleta jest zbyt szarawa i malo tu kolorow. Przydalo by sie tez wypelnic (jakims wzorem) te "puste" szare sciany no i pierwsze skojarzenie rzeczywiscie Flashback OK


#147
"1) nie nagrywaj w stratnych formatach"
Pewnie Koyot nagrywa dlatego, bo boi sie, ze grafika zostanie wykorzystana (po prostu skopiowana) przez kogos innego zanim ukoncza projekt. To normalny zabieg, jesli projekt jest we wczesnych fazach i jeszcze potrwa, bo z takich jpg'ow g... mozna ukrasc
[#155] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #153

Żeńska bohaterka, po prostu "bohaterka" ;) Na razie nie ma imienia


To Ruda Zdzira. Ofiara chirurga plastycznego nazwiskiem Ciężki Amator, któren do powiększenia jej górnej wargi użył sadła z pośladków wściekłej wiewiórki kaukaskiej, co niebawem rzuciło się jej na włosy oraz skazało na wieczną gonitwę za orzeszkami laskowymi. Nie dziwi więc, że od tej pory nadrzędnym celem Rudej jest dorwanie Ciężkiego, porachowanie mu kości i wykonanie siekanego z jego tylnego oblicza. Na drodze Rudej stanie wiele przeszkód i wściekłych wiewiórek, ale zdrowie będzie zawsze mogła podratować znalezionymi orzeszkami.
.
[#156] Re: Pixele, piksele

@rePeter, post #155

Na drodze Rudej staje wiele celebrytek z polskiego wies-biznesu (show-biznesu) ktore musi wygryzc wlasnymi zebami i zaczyna sie "wyscig szczurow na bogato" Rudej - to moze byc dobry scenariusz na polska gre
[#157] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #142

Czy któreś z tych elementów na tym obrazku będą używalne? pomysł

Jaka będzie wielkość głównego bohatera, jak mógłbyś porównać do jakiejś gry? pomysł

[#158] Re: Pixele, piksele

@selur, post #154

Dzięki!
Co do palety, to od początku miało być szarawo, bardzo buro-szaro. Taki wojskowy "magazyno-bunkier". Chciałem aby wszelką monotonię przełamywały tylko jaskrawe elementy oznaczeń lub elementów bardzo istotnych np rzeczy których można się chwycić, kładek, dźwigni itp.
Kolor, kolorowe światła zazwyczaj będą oznaczały, że w danej części gry niedługo pojawi się sporo kłopotów np w pobliżu zachlapanej na czerwono ściany może znajdować się schowany robot lub pułapka. Np. miejscu gdzie jest żółta kładka coś może spaść na głowę. W miarę postępów w grze było by coraz mniej kolorów, coraz mniej świateł, coraz ciemniej ;)

Co do słabego zrzutu, jest to zrzut z edytora który pracuje w htmlu w przeglądarce, powiększyłem go. Strata jest nieubłagana, kolory się trochę przekłamują, ale już lepsze to niż nic na szybko ;)
Co do mojej pracy potem będę zamieszczał swoje wypociny z tej gry w formatach bezstratnych w 1do1, żeby ludzie mogli używać te grafiki w swoich grach na amigę, albo roboczych projektach, tak jak nieodpłatnie udostępniłem grafikę do Archmage i nurka.
[#159] Re: Pixele, piksele

@parallax, post #157

Czy któreś z tych elementów na tym obrazku będą używalne?
Nie w schemacie z edytora nie ma jeszcze elementów interaktywnych. Z rzeczy o których wiem, zaprojektowałem 3 rodzaje elektronicznych kluczy które będą otwierać odpowiednio przypisane im drzwi.
Ale jeśli pytasz o skrzynki, powinno się udać przechodzić przez nie, wskoczyć i zeskoczyć.

Ostatnia aktualizacja: 12.11.2014 13:58:06 przez Koyot1222
[#160] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #158

Ja mam nadzieje, ze ktos sie zglosi i jednak napisze Archmaga, bo szkoda zeby taka grafa lezala odlogiem gdzies w kacie tym bardziej, ze obecnie wydawane gry prezentuja przewaznie gorszy poziom graficzny, nie liczac wyrypanego "Tales of Gorluth".
[#161] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #159

Teraz lepiej, chyba :)
[#162] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #161

OK
[#163] Re: Pixele, piksele

@selur, post #154

sorry ale grafiki pikselowej na najwyższym poziomie jest wszędzie (pixeljoint czy choćby deviantart) na tony - pomijając DARMOWE gotowe assety do wykorzystania w grach których są całe biblioteki.
więc chyba nie o to chodzi...

161 - teraz widać gdzie jest tło a gdzie platformy.

Ostatnia aktualizacja: 12.11.2014 15:23:47 przez jokov
[#164] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #163

Jak ktos zerznie od malo znanego artysty, to awantury nie bedzie a jak od kogos kogo zna pol internetu to wiesc sie szybko rozejdzie.
W ogole to sie dziwie, ze tworca "Tales of Gorluth" nie dostal jeszcze pozwu od jakiegos mobilnego wydawcy.
[#165] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #163

teraz widać gdzie jest tło a gdzie platformy.


Dokładnie OK
[#166] Re: Pixele, piksele

@rePeter, post #155

[#167] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #163

Badiesy ;)
Wcześniejsza wersja:

Późniejsza wersja:


Animacja chodzenia:
[#168] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #167

Takie pytanko pomysł Dużo jeszcze zostało grafiki do zrobienia na potrzeby gry? pomysł Kiedy kodowanie? pomysł Kiedy demo? pomysł
[#169] Re: Pixele, piksele

@parallax, post #168

Kiedy demo? Niom, to nie jest pytanie na "pixele,piksele" ;) Projekty potrzebują czasu.
[#170] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #167

Chodzący prostokąt jest genialny w swojej prostocie, nie, nie żartuję :) podoba mi się i trochę kojaży z desingem robotów z Mega Man Legends. Drugi robot, jest ok, ale nic więcej, tak jakoś wygląda średnio. Planujesz zrobić roboty które będą latały? Przykładowo jakiś małe drony, albo robty w kształcie kuli (jak w Flasbacku - tam były takie kule co porażały prądem). Albo roty giganty? (takie z którymi walka nie ma sensu i lepiej jest po prostu uciec albo wmanewrować je na pułapki).
[#171] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #170

Pierwszy projekt już przebudowałem, wygląda teraz "spójnej" w stosunku do kolejnego.

Ogólnie chciałem utrzymać industrialny wygląd, coś jakby naturalnym terenem pracy tych maszyn był ten magazyn.
Będę projektował jeszcze małego i większego latającego drona. Co do większych "bossów", nic nie wiem.
[#172] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #171

Zanimowane bardzo przyjemnie ok, racja
[#173] Re: Pixele, piksele

@BULI, post #172

Dzięki, chciałem aby poruszały się inaczej w stosunku do ciężaru i siły. Ale były jakby z jednej bajki.


Ostatnia aktualizacja: 18.11.2014 14:47:11 przez Koyot1222
[#174] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #173

Mały szkrab wygląda bardzo fajnie :)
[#175] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #174

Szkrab r e w e l a c j a! OK
[#176] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #173

Fajny klimat maja te animki, ale szkrabowi podnioslbym szczypce na wysokosc oczu w ksztalcie poziomej literki U, bo teraz wyglada jakby maszerowal kaloszach
[#177] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #170

jak w Flasbacku - tam były takie kule co porażały prądem

;)
[#178] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #177

mniam :) !

http://www.pixeljoint.com/p/45353.htm

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2014 12:16:17 przez Koyot1222
[#179] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #178

Owszem pyszne OK
[#180] Re: Pixele, piksele

@BULI, post #179

widziałem jakiś czas temu, ale każda postać była osobno :) fajnie wyglądają, ilość detali jest w pożądku.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem