Nazwa gry: AMIner (czyta się nie wiem jak, Amajner albo Aminer ;))
Autorzy:
Kod: KaiN (czyta się: Kejn)
Gfx: Softiron (czyta się: Soft Ajron)
Testy Rav.En (czyta się: Rejwen)
Język programowania: C
Wymagania sprzętowe:
Amiga OCS 68000 7MHz
1MB CHIP
zalecany Dysk twardy
Opis gry:
Zasiądź za sterami skałogryzarki SG3000 i wydobądź jak najwięcej minerałów!
Gra posiada dwa tryby rozgrywki, oba na jednego lub dwóch graczy:
1. Tryb wolnej gry: kop niemal nieograniczone tunele - im głębiej się
zapuścisz tym bardziej wartościowe skarby znajdziesz. Na powierzchni
znajdziesz sklep - pozwoli Ci on sprzedać zgromadzone minerały i uzupełnić
paliwo.
2. Tryb rywalizacji - wykop jak najwięcej minerałów pozostając w widoku
kamery nieubłagalnie przesuwającej się w dół. Ze zgromadzonych minerałów
rozliczysz się przy przewiercaniu przez punkty kontrolne.
W przypadku rozgrywki na dwóch, punkty z ostatniego odcinka dostanie tylko ten
gracz, który jako pierwszy przewierci się przez metę.
Grając w pojedynkę masz możliwość pobicia najlepszych wyników.
Gra jest rozwijana w duchu Open Source, dzięki czemu można ją dowolnie
zmodyfikować. Najlepsze modyfikacje zostaną wprowadzone do oficjalnej wersji
gry.
Sterowanie:
Gracz 1: joystick lub klawiatura: W/S/A/D
Gracz 2: joystick lub klawiatura: strzałki
Zatwierdzanie w menu klawiszem enter lub przyciskiem fire
@teh_KaiN, post #1
@teh_KaiN, post #1
@sołtys, post #2
@teh_KaiN, post #4
nieskończony scroll w obu kierunkach był główną przyczyną dlaczego przestałem pisać pod system i zrobiłem własne viewporty i zarządzanie copperlistą - bo w user copperliście nijak nie mogłem tego zrobić żeby się nie gryzło z tym co dorzucają systemowe views. Także sorry, ale nie tym razem.
Wróć w dziale prywatnym do tematu z Villages (a może CastleHack?) jeśli chcesz sobie odświeżyć pamięć, jak z tym walczyłem.
@Hexmage960, post #5
@BULI, post #11
@teh_KaiN, post #12
@Adinfo, post #13
@teh_KaiN, post #14
@teh_KaiN, post #12
@Adinfo, post #20
@teh_KaiN, post #21
@AmmigaCDTV, post #22
@Norbert, post #28
Pomysł na grę wziął się z flashowej gry Motherload bo stwierdziłem że tamta gra jest stara, toporna i nie na Amigę. Później zobaczyłem że jest na steamie Super Motherload, ale pograłem chwilę i mnie nie zachwycił. Z oryginału jest wzięty podstawowy pomysł na kopanie, bo sporo dorzuciliśmy od siebie