Mój 5-cio latek wczoraj naginał w AMInera, uczy się na nim liczb - jak schodzi w dół pyta i zapamiętuje głębokości oraz ilość zarobionej kasy, niezła metoda nauki.
To trochę męczące dla mnie jak mnie pyta o: 65535 - Tato, jak głęboko jestem? - czyta kolejne cyfry - tłumaczę jak ma tysiące odczytać, ok. Kolejne pytanie: Jak by asteroida spadła jak głęboko była by w kopalni? - hmm
Ma własną nazwę na AMInera: KOPACZ
Ostatnia aktualizacja: 17.04.2019 13:50:27 przez Adinfo
To ja odpadam, pogadam z moją lepszą połową - na pewno wejdzie "tam" = "na nie" komplet autografów całej ekipy tworzącej AMInera (obawiam się jednak że chcielibyście wtedy wpisać również dedykacje)
A tak na serio to też myślałem wczoraj nad pudełkiem do Waszej gry, jakiś widok dużej dziury w ziemi do której zerka górnik z latarką na głowie, a tam z czeluści otchłani wyłania się "gryzak" wiozący cenny ładunek z głębin, widać gąsienice, ładunek oraz unoszący się pył.
Ostatnia aktualizacja: 18.04.2019 07:51:06 przez Adinfo
Jak skończycie grę możliwe że ktoś (Amiga.net.pl?) się znajdzie kto wyda wydanie kolekcjonerskie. Zawsze to będzie jakaś rekompensata za włożony wysiłek, a niektórzy na pewno będą chcieli "wydanie kolekcjonerskie" w pudełku.
Dokładnie tak, też mam chrapkę na wersję pudełkową, szkoda, że nie jestem dobry w rysowaniu - przynajmniej tego dokładnie nie sprawdzałem, "ostatnio"=1990-97 to projektowałem sprajty na C64 i trochę grzebałem w Sculp Animate 3D, ale to było dawno temu, fajnie było by zaprojektować oprawę graficzną takiego pudełka.
najpierw skończmy :)
a kiedyś ktoś rzucił pomysłem robienia wersji cyfrowej ale z zamieszczeniem wszystkich materiałów do samodzielnego wyprodukowania wersji pudełkowej...
To też niegłupie....
My raczej nie myślimy o tym jako o projekcie komercyjnym. Raczej albo free albo w opcji daj na piwo dla ahrtysty...
Nie wiem ile trwałoby przygotowanie czegoś takiego ale chyba wolałbym ten czas poświęcić na piksolwanie rzeczy do kolejnego pomysłu.. a jest ich kilka w kolejce
Masz rację - zajęcie się grą jest ważniejsze niż opakowanie
W takim razie szykuję własną "wypasioną" wersję pudełkową , jako dodatek będzie skałogryzarka SG3000 wydrukowana w technologii 3D, postaram się ją zaprojektować z kilku kolorów - o ile mi w miarę wyjdzie . Jak by nie było problemem wysłanie mi jakiegoś źródła "grafiki" skałogryzarki aby można było zrobić z tego projekt 3D
Ciekawe ile mi to zajmie czasu.
Ostatnia aktualizacja: 18.04.2019 11:16:23 przez Adinfo
Tak figurka
Grafiki już mam z kodu źródłowego (GitHub).
Czy istnieje jakaś wizja skałogryzarki (oprócz widoku bocznego)? - chodzi mi o jakiś rysunek, szkic odręczny aby było widać przód pojazdu.
Ostatnia aktualizacja: 18.04.2019 11:26:25 przez Adinfo
nie jeszcze.
Możesz założyć że kabina jest na całą szerokość kadłuba.
Jeśli chcesz wizualizacji pod innym kątem i pomyślisz "Staliniec" to dużo się nie pomylisz.
ramię gryzarki jest podwójne, zamontowane na prowadnicach po obu stronach maski. Pomiędzy tymi ramionami obraca się wałek z zębami które kruszą skałę.
Choć w zasadzie to my ten urobek gdzieś musimy magazynować więc zasadnym byłoby aby wałek podawał urobek na pochylnię która będzie to transportować do wnętrza pojazdu.
daj mi chwile to może coś nabazgram i wrzucę poglądowo
Jak myślałem o przestrzennym pojeździe to tak mi to właśnie wyglądało aby to ramię boczne było podwójne - na tych ramionach pomiędzy "walec tnący z nożami" - podobnie od spodu, wtedy figurka miała by od spodu założone te noże (na całą szerokość pojazdu) - coś podobnego do gąsienic.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies
(ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach.
Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy
niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki
internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.