@selur,
post #320
wiecej niz 1MB Fast nie ma wiekszego sensu
To poużywaj sobie whdload na 1MB CHIP i 1MB FAST.
Dane możesz sobie przerzucać z FAST do CHIP, wszystko zależy od tego, jak zaprojektuje swoją grę programista wokół limitów Amigi, tak tylko dla przykładu podam, że w MK2 klatki animacji postaci nie znajdują się w pamięci CHIP w postaci bitmapy, a są w kółko dekompresowane procesorem do bufora, przy takim rozwiązaniu można wrzucić więcej klatek animacji niż pozwala na to sama pamięć CHIP, posiadając szybszy procesor zyskamy jeszcze sprawniejszy transfer do CHIP, gry w których zmiena się często ekran lokacji, także by na tym zyskały, tak samo z muzyką, nie trzeba trzymać całego długiego moda w CHIPie, tylko zrobić jakiś bufor i po trochu go uzupełniać co klatkę, hardcorowiec odgrywałby muzykę z pamięci FAST w formacie IFF.
Rozszerzenia większe niż 1MB FAST robi się, ponieważ:
- układy pamięci są tańsze niż 30 lat temu
- bo można
i to w sumie tyle...