[#241] Re: AMIner

@Raybeez, post #240

wyglada jak kopia fallout shelter :)
[#242] Re: AMIner

@Raybeez, post #240

Pewnie że my.
pierwotna wersja gryzarki wyglądała tak:

[#243] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #1

Jeszcze co jakiś czas telefon od mr. Natas :)
Jestem fanem Motherload więc popieram wasze dzieło z całego serducha.
A za wrzucenie go w open source gigantyczny plus szeroki uśmiech
C znam...
Może podejrzę jak to się robi na amidze i nakodzę jakiegoś dungeon crawlera pomysł
[#244] Re: AMIner

@wiewiorpl, post #243

Dajesz! Zdradzę Ci sekret. Mam anielską cierpliwość do odpowiadania na pytania techniczne, zwłaszcza na te związane z moim kodem. ;)

No i ograj sobie Super Motherload na Steamie, naprawdę warto. Ja się przy nim świetnie bawiłem. Odkryłem, że istnieje już po zaczęciu prac nad Aminerem. Gdybym odkrył go szybciej to nie wiem czy ta gra by w ogóle powstała. :d

Tymczasem wielkimi krokami zbliża się Koszalin Retro Games Show. Oczywiście tam będę i będę również wygłaszał wykład/prelekcję o AMInerze. Kto chce przyjść, posłuchać, poklepać po plecach lub pocisnąć za całokształt - zapraszam! Będzie bombowo. ;)

[#245] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #244

Fajne! OK
Ap ropo wybuchów, znalazłem ostatnio taki ciekawy tutorial
[#246] Re: AMIner

@Koyot1222, post #245

niezłe...
ten gif trochę przycina i za szyko to leci.... normalnie eksplozja wygląda nieco inaczej...

tak mniej więcej...



ups... przy okazji teleport. Ale to żadna tajemnica, będzie w następnym buildzie już dostępny.


Ostatnia aktualizacja: 14.11.2019 14:34:04 przez softiron
[#247] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #244

Gdyby nie dzieliło mnie ~500km to bym z chęcią wpadł szeroki uśmiech
Prześledzę kod i zobaczę jak to wygląda na AMI.
Z ciekawości: crosskompilator x86 -> 68k? Jeżeli tak to możesz polecić jakiś dobry?
[#248] Re: AMIner

@wiewiorpl, post #247

Używam tego ale chcę się przesiąść na to ;)
[#249] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #248

Nie rób tego! Wszystko tylko nie VS Code
[#250] Re: AMIner

@softiron, post #246

Fajne! OK
[#251] Re: AMIner

@Koyot1222, post #250

Towarzysze!
Obywatele!
Ludu pracujący portalu!
Zwracamy się do Was z apelem.
Jeśli jest tu ktoś zaznajomiony z tworzeniem muzyki na komputery Amiga ;)
Potrzebujemy Was towarzysze do stworzenia dziarskich, melodyjnych i podniosłych pieśni socjalistycznych które użyte będą ku chwale Aminera.
Zainteresowanych Towarzyszy serdecznie zapraszamy do kontaktu ze mną lub KaiNem.

Pokażcie co potraficie!
W wyszkoleniu muzycznym... i sporcie
[#252] Re: AMIner

@softiron, post #251

To tylko Miedzynarodowka, i "Niewielka swoboda ruskiego naroda", czy jak to tam szlo? Moze jest jakis trackerowy modul z tym motywem? Albo "Budujemy nowy dom" :)
[#253] Re: AMIner

@Don_Adan, post #252

Zerznac zawsze mozemy ale chcielibysmy autorskie kompozycje w ruskiej skali. Groovebox cos zaczal i fajnie to szlo ale zaginal bez wiesci. Moze wroci, moze nie. Potrzebujemy chyba jeszcze kogos jako backup albo kogokolwiek kto nam zrobi ta cholerna muze do konca. Mody roznych tworcow tez przygarniemy im wiecej tym weselej.
[#254] Re: AMIner

@softiron, post #253

Ech, niestety moje umiejetnosci amigowe ograniczają się do wgrania gry albo zainstalowania workbenchu (nie licząc elektroniki). Mogłbym wam jakieś riffy gitarowe/basowe nagrać ale trackery i ogólnie soft do składania muzyki po samplach to u mnie poziom -9000 :(
[#255] Re: AMIner

@wiewiorpl, post #254

No to może pora by wynieść hobby na nowy poziom? ;)
[#256] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #255

Może jak ogarnę sobie jakieś tutorialki do trackerów :) wiem że na win jestt openMPT ale nie wiem jak to brzmi względem Ami
[#257] Re: AMIner

@softiron, post #253

A może "mniej ambicjonalnie" podejść i skontaktować się z autorem w sprawie już gotowego modka? Są ich tysiące i jeżeli nie podchodzić p.t. "bo musi być oryginalny/nowy/itp" to jest z czego wybierać.
[#258] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #255

Wjechałeś mi na ambicję!
Teraz będę siedział i się szkolił z obsługi protrackera
[#259] Re: AMIner

@wiewiorpl, post #258

Do dziela zatem. Mnie opanowanie pikslowania zajelo grubo ponad 10 lat.
Mysle, ze w 5 lat dasz rade stworzyc dobra muza ok, racja
[#260] Re: AMIner

@Solo Kazuki, post #257

nieeee.... nasze kung fu musi być lepsze :)
[#261] Re: AMIner

@softiron, post #260

Jeżeli muzyka ma być w żartobliwym tonie, to może weźcie jakiegoś amatora - wyjdzie bardziej przekonująco.

Kiedyś zrobiłem taki żarcik, że zamieniłem w Gloom Deluxe planszę tytułową na portret Stalina z dodanym logo Glooma, a muzykę zamieniłem na - na szybko skomponowany "sowiecki" moduł w OctaMEDzie.

Nie umiem komponować, a wyszło naprawdę przezabawnie. Ten MED się raczej nie zachował, ale może ta anegdota Was zainspiruje. Było to kilka nutek zasłyszanych z Red Alerta 3 na PC.
[#262] Re: AMIner

@Hexmage960, post #261

Kiedyś zrobiłem taki żarcik, że zamieniłem w Gloom Deluxe planszę tytułową na portret Stalina z dodanym logo Glooma, a muzykę zamieniłem na - na szybko skomponowany "sowiecki" moduł w OctaMEDzie.


To ta wersja?

[#263] Re: AMIner

@recedent, post #262

Nie, to był taki uśmiechnięty Stalin. Miał chyba dodaną taką aureolę o ile pamiętam. "Portret" był od pasa w górę. Nie mam pojęcia skąd go wziąłem na Amidze, ale podejrzewam, że z płyty Cover CD Amiga Computer Studio.

Ten portret wrzuciłem raz do Imageshack, ale najpewniej skasowali go, z wiadomych powodów.

Ostatnia aktualizacja: 17.11.2019 22:10:40 przez Hexmage960
[#264] Re: AMIner

@wiewiorpl, post #258

bardzo dobrze.
Rewolucja porwie za sobą Masy :)
@Hex: a to zawodowiec nie da rady zrobić przekonywującego żartobliwego utworu? To nie mów tego Waldemarowi Malickiemu albo Grupie Mozarta bo im zniszczysz kariery ;P
[#265] Re: AMIner

@softiron, post #264

Absolutnie nie mówię, że zawodowiec nie da rady zrobić żartobliwego utworu.

Wydaje mi się jednak, że sama niezdarność utworu amatora może zdecydować o jego zabawności. Utwór będzie bardziej "prawdziwy" i "przekonujący". Zawodowiec wykorzysta swoje umiejętności i doświadczenie, ale braknie tego czynnika "niezdarności".

Zrobicie jak uważacie, chętnie posłucham tej muzyki ktokolwiek jej nie zrobi.

A co do Waszej gry - dobra robota - widziałem filmik z najnowszej wersji i widzę, że silnik oraz gameplay bardzo rozbudowane. Różne rodzaje minerałów, sklepik, paliwo itd. OK
[#266] Re: AMIner

@selur, post #259

Ja właśnie patrzę co tu oznaczają jakie komendy... To trochę taki muzyczny assembler :)
Pikselków trochę narobiłem i nawet animowałem bo zacząłem kodzić małe beat'em up ale jakoś projekt się rozmył na przestrzeni wieków bo był pisany w java a wtedy jeszcze nie umiałem w opengl...
[#267] Re: AMIner

@Hexmage960, post #265

a skąd wizja że muzyka do Aminera ma być niezdarna?

Bo teraz to mnie zaintrygowałeś...
Żeby świadomie łamać zasady tworzenia jakiegokolwiek rodzaju sztuki trzeba je najpierw znać.
P.S. mam wrażenie że właśnie nagrabiłeś sobie u amatorskich twórców muzyki na Amigę...
[#268] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #1

Prelekcja AMIner - nowa gra na Amigę. zarejestrowana na Koszalin Retro Games Show 2019.
Premiera dziś o 22:00. szeroki uśmiech
[#269] Re: AMIner

@Raybeez, post #268

Widziałem przed chwilą na wypoku. Trochę żal, że tak daleko, bo chętnie by się posłuchało na żywo.
[#270] Re: AMIner

@tbone, post #269

Ło, nawet tam zawędrowało?

Już jest wersja fhd, premiera niestety to było 360p ale nie można mieć wszystkiego. Dzięki za oglądanie i dzięki Raybeezowi AKA Cichemu za nagranie! Postaram się nastepnym razem być mniej stremowanym i lepiej przygotowanym. ;)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem