[#331] Re: AMIner

@softiron, post #327

Klikać bo tego chce Partia!

A Rudy co tam robi?
[#332] Re: AMIner

@amikoksu, post #331

Rdzewieje i staje się bardziej rudy ;)
3
[#333] Re: AMIner

@amikoksu, post #331

A w jakiej fabryce je produkowali? W fabryce traktorów i maszyn górniczych. Silniki są te same, układ jezdny też.
Zatem Rudy stoi tam jako magazym części zamiennych do Krtka 2600.
W tej grze nie ma przypadków...
3
[#334] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #332

Mam jeden problem z gra.
Pobralem i chcialem rozpakowac i mi pokazalo ze Unknow Method. Nawet pod MOSem.
Daloby razde umiescic jako Lha albo zwyklego ZIPa?
[#335] Re: AMIner

@Phibrizzo, post #334

Ale przeciez jest tam ZIP?

link

Przynajmniej tak jest napisane.
1
[#336] Re: AMIner

@Don_Adan, post #335

Bo go przed chwilą wrzuciliśmy
2
[#337] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #336

dokłądnie.
jest zip i jest tez lha. koniec marudzenia, brać sie za realizacje planów :)
3
[#338] Re: AMIner

@softiron, post #337

Dzieki wielkie :)
[#339] Re: AMIner

@softiron, post #337

Również dziękuję za wersję LHA. Grę potestowałem dzisiaj bardzo pobieżnie, ale zapowiada się ciekawa rozgrywka. Brawo za oprawę graficzną, dźwiękową oraz fajne pomysłowe intro. Jeszcze nie wiem tylko co oznaczają poszczególne tryby gry. Czy jest dostępna instrukcja?
[#340] Re: AMIner

@Hexmage960, post #339

@Hex żebyś ty wiedział jak szybko rośnie w czarnym zeszycie lista osób które muszę wysłać na Kamczatkę bo nieroztropnie zapytali o instrukcję....

W którymś punkcie dojdziemy i do tego że będzie instrukcja.
Zanim to nastąpi jednak proszę bardzo:

Zawody to tryb zręcznościowy w którym musisz wykopać jak najwięcej urobku zanim stale przesuwająca się kamera dotrze do mety.

Piaskownica to tryb swobodnego kopania również na wynik ale rozbudowanego o losowe ulepszenia maszyny. Tutaj nie goni Cię już czas realny a tylko czas gry któy wyznacza jak długo pograsz. Planuj swoje ruchy z rozwagą :)

600% normy jest trybem kampanii w której spotkasz bohaterów niezależnych, wykonasz kilka sub questów oraz zobaczysz 7 różnych zakończeń jeśli się uprzesz żeby zagrać kilka razy.

No i jak pod pistoletem kazał nam przekonywująco zapewniać wszystkich KaiN, gra absolutnie NIE posiada żadnych sekretów.

...ale gdyby który znalazł coś ... nietypowego to dajcie znać np na naszym disco :)
1
[#341] Re: AMIner

@softiron, post #327

Gratuluję ukończenia gry zarówno należą się koderowi, grafikowi, muzykowi, więc słowa kieruję do całego zespołu, który pracował przy powstawaniu gierki.

Gratuluję również pomysłu i podziwiam poziom humoru w grze jednak jak kilka kreatywnych osób robi coś przy jednym projekcie, to musi powstać coś wspaniałego

Pomyślcie o innych wersjach językowych bo gra jest warta tego
[#342] Re: AMIner

@tukinem, post #341

Cyrylicą?
Mnie uczyli że nie będzie Niemiec... więc tej wersji nie będzie.
Żeby dać inne języki to musiałyby się pojawić postacie które w nich mówią. Może w 2 jeśli kiedyś powstanie zabierzemy graczy np do Ameryki Południowej, Korei albo pędzić negrów drutem kolczastym do kopalń diamentów... Na razie jest jak jest. Musisz z tym żyć jakoś :D
2
[#343] Re: AMIner

@softiron, post #342

Miałem na myśli głównie angielski cyrylicy sam bym nie tknął w pikselach szeroki uśmiech

W drugiej części, jeśli mowa o Ameryce, byłoby świetne na plantacji trzciny cukrowej Wasz grafik na pewno zrobiłby malowniczą grafikę do tego :)
[#344] Re: AMIner

@tukinem, post #343

Chłopie, przecież mamy wybór języka i angielski też jest - popatrz chociaż na jakiś jutub następnym razem ;)



Więcej języków nie będzie, bo raz że nie ma chętnych, dwa że mi zostało 0.2% miejsca na flopie, a jeden język zajmuje około 50 kilo nieskompresowanego tekstu, więc skompresowanego pewnie 30-40.

Ostatnia aktualizacja: 07.04.2025 08:30:34 przez teh_KaiN
3
[#345] Re: AMIner

@softiron, post #340

Dziękuję za rozwinięcie tych tajemniczych nazw.

@Teh_KaiN

Przy wyborze języka możemy sterować nie tylko joystickiem, ale też myszą. Podejerzewam, że to niezamierzone.
[#346] Re: AMIner

@Hexmage960, post #345

Tak, można sterować oboma portami joya. Niestety nie znam rozsądnego sposobu na wykrycie, czy w porcie siedzi joy, czy mysz, więc jest jak jest. Analizowanie inputów przez kilka klatek mnie nie przekonuje. Mógłbym wyłączyć na tym etapie port myszkowy, ale nie do końca jestem pewien czy wyszłoby to na dobre.

Z drugiej strony drugi port jest wyłączony w głównym menu, bo tam siał chaos, więc może jednak wyłączę.

Właśnie - zostawiajcie swoje uwagi, znalezione niedoróby itd - jakoś po tygodniu postaramy się wypuścić patcha ze zbiorczymi fixami.

Ostatnia aktualizacja: 07.04.2025 11:16:40 przez teh_KaiN
[#347] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #346

ja bez problemu przesunąłem mysz w odpowiednia stronę i kliknąłem. dla mnie to jest ok
[#348] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #344

Hehe z automatu wybierałem polską wersję i zapomniałem, że faktycznie jest wybór sorki. Gra jest tak rozbudowana, że wyleciało mi całkiem z głowy.
[#349] Re: AMIner

@juen, post #347

W sensiblu w menu też się mysz łapie i jakoś dajemy radę tyle lat :D
2
[#350] Re: AMIner

@Mirq, post #349

No to nie śmiem próbować poprawiania utartych standardów ;)
[#351] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #350

Hmm... Nie przypominam sobie by myszą sterowało się w Sensible Soccer, czy Sensible World of Soccer, a swego czasu sporo się w to zagrywałem.

Z mojej strony prosiłbym o korektę, żeby było to tak samo jak w menu głównym, gdzie sterujemy głównym joystickiem i wybieramy też sterowanie dla drugiego gracza.

Opcja się zmienia mimowolnie jeżeli dotkniemy mysz.

Ostatnia aktualizacja: 08.04.2025 04:58:43 przez Hexmage960
[#352] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #346

Właśnie - zostawiajcie swoje uwagi, znalezione niedoróby itd - jakoś po tygodniu postaramy się wypuścić patcha ze zbiorczymi fixami.

Moje uwagi i pytania:
1. Czy mozna tez dodac klawisz Enter z klawiatury numerycznej przy zatwierdzaniu imienia w Hiskorze?
Gram na padzie na CDTV i tak by mi bylo lepiej.

2. Nie wiem czy to tak ma byc, ale czy specjalnie tak jest zrobione ze przekazujac czesc urobku na plan
moge te wartosc w kazdej chwili zmienic? Tz. zabrac te wartosc spowrotem do glownej puli.

Ostatnia aktualizacja: 09.04.2025 15:40:03 przez Phibrizzo
[#353] Re: AMIner

@Phibrizzo, post #352

1. Będzie

2. Kiedyś nie można było i testerzy marudzili że nie wiadomo jak się wycofać z wyboru. Wydaje mi się że tak jak jest teraz, to mniejsze zło ;)
[#354] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #353

Jak mam zapłacić załodze zaległe wypłaty? Nie widzę tego w opcjach, jedynie informacja jest. Na giełdzie mogę tylko wymienić urobek na inne kruszce, ale nie na gotówkę.
[#355] Re: AMIner

@AD99, post #354



:)
1
[#356] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #353

Może mi się tylko wydaje, ale czy w starszej wersji nie było opcji ustawienia prędkości gry? Baaaardzo się przydało.

Ostatnia aktualizacja: 12.04.2025 22:57:30 przez don_rafito
[#357] Re: AMIner

@don_rafito, post #356

Nie było. ;) I raczej nie będzie, bo trzeba by jakiś frameskip doimplementować, a raz że potem ludzie będą płakać że na gołej A500 ta większa prędkość gry nie zadziała, dwa że się pewnie już wtedy kod nie zmieści na dystkietce, trzy że jak jeszcze poprzestawiam parę makaronów w spaghetti jakim jest kod tej gry po 6.5 latach, to się to wszystko rozleci. :D

Jak za wolno Ci się kopie, to se wiertło ulepsz!
[#358] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #357

Nie wiem czy masz jeszcze zamiar coś zmieniać, ale fajnie jakby na belce pokazane było ile dni zostało do planu. Lub np. kalendarz odliczający na bieżąco dni. Trochę pograłem i nie bardzo idzie wyczuć jeżeli zostaje 10 dni.
[#359] Re: AMIner

@AD99, post #358

Pozniej masz komunikat o trzech dniach. A pozniej na wyczucie, 3-5 podkopan w zaleznosci od sprzetu.
Mysle ze biezacego licznika dni nie ma celowo.

Ostatnia aktualizacja: 13.04.2025 16:56:05 przez Phibrizzo
[#360] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #355

hmmm, a czy coś takiego jak "akceleracja klikniecia/akcji" będzie? kurde klikanie tym jojem albo nawet z klawiry jak się ma 100+ urobku to się schodzi, a tak to np przy dłuższym przytrzymaniu strzałki albo joya, samo by się "klikało".
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem