[#361] Re: AMIner

@Phibrizzo, post #359

To ja wiem. Nie wiadomo jak szybko płynie czas i o to chodzi.
[#362] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #357

Tak sobie pomyslalem ze grafika w tej grze by super wygladala jakby tlo bylo dual-playfieldzie.
Ale pewnie nie do ogarniecia.
Ruch pionowy tla szybu to by bylo cos.
[#363] Re: AMIner

@Phibrizzo, post #362

No i potem byśmy się nasłuchali jak to gra biednie wygląda przez to że masz 8 kolorów na przód/tył. Nie wszystkim dogodzisz. ;)

Co do wskazu czasu - testerzy nam to też zgłaszali i mieliśmy o tym wewnętrzne dyskusje, ale ostatecznie tak, jest to wizja głównego wizjonera projektu, by gracz działał na czuja, sam sobie w magazynie sprawdził ile czasu zeżre wykopanie kafli i na tym bazował swoje ruchy. Jako że ja byłem w 100% odpowiedzialny za content piaskownicy, i tam głębokość w ogóle nie jest istotna, to pozwoliłem sobie dodać ten wskaz dni. Można ją potraktować jako ośrodek treningowy i sobie wygodnie podpatrywać jak ten czas leci.

@MariooshK - jest to do ugryzienia, może jeszcze w tym paczu który szykujemy, bo co prawda już miałem wczoraj builda z fixami gotowego, ale Softirona coś wcięło i nie opublikował go jeszcze. Może zdążę dodać przed jego powrotem.

Mimo to muszę cholernie uważać na to co teraz zmieniamy, bo w tej chwili wersja flopowa zajmuje 99.7% miejsca dysku a kod lubi puchnąć przez to że kompilator mam ustawiony na unrolling i inlining wszystkiego co popadnie. :d

Ostatnia aktualizacja: 14.04.2025 11:35:23 przez teh_KaiN
[#364] Re: AMIner

@Phibrizzo, post #362

Za dualplayfield w Amidze, szczególne ecs, powinno się karać przepisywaniem zdissamblowanego kodu źródłowego TOSa
[#365] Re: AMIner

@michal_zukowski, post #364

Uwazam ze lekko demonizujesz ten tryb.
Jest dużo gier OCS/ECS wykozystujacy ten tryb np SOTB albo Agony.
Ja wiem ze na ECS jest znaczne ograniczenie kolorystyczne a Autorzy obrali sobie takie a nie inne cele.

Jednak moze za nastepne 5 lat wydadza jakas wersje Deluxe AGA nie w wersji dyskietkowej a HDD only.
Jednym z przykladow prostej gry z takim motywem jest:

DownFall AGA:

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=BX4tEGA80Hs&pp=ygUOI2Rvd25mYWxsYW1pZ2E%3D

(nie wiem czemu nie moge tego podlinkowac jako film Youtube)
[#366] Re: AMIner

@Phibrizzo, post #365

Raczej nie będziemy wydawać nic na AGA, bo z teamu LMC tylko Lucek takową maszynę posiada, a ja na przykład piszę tylko gry na taki sprzęt jaki mam. Z drugiej strony mam pistorma z RTG... ale póki co jestem rodzynkiem w teamie.
[#367] Re: AMIner

@Phibrizzo, post #365

(nie wiem czemu nie moge tego podlinkowac jako film Youtube)


Przez różnego rodzaju dodatki w linku do yt.

Taki prosty link: https://www.youtube.com/watch?v=BX4tEGA80Hs przechodzi :)




----edit

Po prostu klikasz prawym myszy na filmie yt i wybierasz z menu "Kopiuj adres URL filmu", wtedy jest bez dodatków OK

Ostatnia aktualizacja: 14.04.2025 20:28:23 przez karolb
3
[#368] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #363

ad czas, tak jest. Nie będzie w 600% licznika na HUD ponieważ z przeciągnięciem terminu wiążą się też pewne rzeczy które się odpalają jak się zagapisz albo źle obliczysz. Także tak.... jesteśmy chamscy celowo w tym względzie. I co nam Pan zrobisz... :D
Sie cieszcie że nie mogłem wywizjonować wszystkiego po swojemu a KaiN protestował bo ta gra to byłaby chyba tylko dla hardkorów. :)
Mietkowe tutoriale mu zawdzięczacie np.. ja bym nie dał. Za dawnych czasów nie było instrukcji, gry miały ikonki podobne zupełnie do niczego a i tak człowiek wiedział o co cho. Tylko wtedy nie chodził do roboty i miał "wszystkie tury świata" żeby gre rozkminiać.
[#369] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #330

7 różnych zakończeń

Mnie udalo sie znalezc cztery z nich:
- ucieczka do Wielkiej Brytani
- przenisienie w czasie do 1985
- otwarcie tunelu nadprzestrzennego (czy jaki on tam byl)
- wykonanie 100% normy (a zawzialem sie i zrobilem, ciezko bylo pod koniec ale dalem rade)

Domyslam sie ze jest tez jakies zle zakonczenie/a. Typu zeslanie na Sibir za trzy nagany
Ale jakie moga byc jeszcze dwa? Nie mam bladego pojecia.

Ostatnia aktualizacja: 22.04.2025 14:31:11 przez Phibrizzo
2
[#370] Re: AMIner

@Phibrizzo, post #369

Dwa uzyskasz robiąc któreś z tych co zrobiłeś w inny sposób / z innym rezultatem, a jedno Ci podpowie niezdobyte osiągnięcie ;)
[#371] Re: AMIner

@Phibrizzo, post #369

A za karę jak przegrasz wypalają logo Atari na plecach bohatera. Za drugą przegraną wypalają logo ZX spetrum, a za trzecią wkładają w obudowę od PC i każą reklamowac Windowsa.

Ostatnia aktualizacja: 23.04.2025 15:56:05 przez KM_Ender
[#372] Re: AMIner

@Phibrizzo, post #369

Jak Ci tak dobrze idzie to może byś śmierdolnął jaką reckę gry na ppa? Może puszczą oficjalnie :)
1
[#373] Re: AMIner

@softiron, post #372

Ogolnie to ja jestem kiepskim teksciarzem i slowo pisane przychodzi mi z wielkim trudem.
[#374] Re: AMIner

@softiron, post #327

Dzięki uprzejmości Amiga Vault Team posiadamy również wersję WHDLoad gry.
1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem