[#31] Re: AMIner

@Adinfo, post #30

Panie, Panowie,
Prośba.
w pierwszym poście do pobrania ostatnia wersja. Organoleptycznie nic się nie zmieniło (jeszcze), natomiast prosilibyśmy o przetestowanie gry na konfigu A500 7Mhz BEZ Fast Ram jeśli ktoś posiada. Teh_KaiN wyprodukował stosowny .adf nawet.
Zadział dopiero od ks 2.04
goła pińcetka z 1,5MB CHIP albo 2MB potrzebna do testów jest. Jeśli ktoś posiada to prosimy opisać wrażenia z szybkości działania czy muli, czy w miare ok czy moze zaprdala.
senk ju from de małntyn.
[#32] Re: AMIner

@softiron, post #31

Może rozważycie dodanie sklepu tak jak w Motherload (lepsze części, dodatki, itp)? Urozmaiciło by to rozgrywkę oraz na coś więcej by były zebrane pieniądze niż tylko na paliwo i naprawy.

Ostatnia aktualizacja: 19.12.2018 11:11:40 przez Solo Kazuki
[#33] Re: AMIner

@Solo Kazuki, post #32

Jesteśmy w trakcie. W produkcji jest też drzewko fabularne. Idzie wolno bo deadline na EAB compo odległy i nie czuć jeszcze ciśnienia. ;)
[#34] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #33

to zróbcie też wersje na mocniejsze amigi ECS/AGA 030/040/060OK
[#35] Re: AMIner

@Komisarz, post #34

Z tym procesorem to trochę chyba na wyrost, ale za wersją z ulepszoną grafiką na AGA jestem za.
[#36] Re: AMIner

@Solo Kazuki, post #35

Wersja na 040/060 miałaby kopać w tle bitcoiny, hm? ;)

Twardy jak zobaczył grę na party to myślał że grafika jest w hiresie a to było tylko 16 loresowych kolorów, więc poziom graficzny jest chyba ok. Ostatnio podkręciliśmy liczbę kolorów do 32, goła A500 się miejscami dławi ale to się naprawi. Będzie ładniej niż dotychczas, a 256 kolorów to może być trochę overkill dla Softirona. Zresztą, ani ja ani on nie mamy AGA więc nie czujemy parcia na ten czipset. ;)

Prace szybciej pójdą do przodu jak zostanie nam mniej czasu albo pójdę na odwyk od Path of Exile. Albo jedno i drugie. ;)

Ostatnia aktualizacja: 19.12.2018 16:08:53 przez teh_KaiN
[#37] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #36

Ostatnio podkręciliśmy liczbę kolorów do 32, goła A500 się miejscami dławi ale to się naprawi.


Brawo OK
[#38] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #36

Ostatnio podkręciliśmy liczbę kolorów do 32

i po co mówi...
teraz gawiedź będzie się Bogowie wiedzą czego spodziewać... wodotrysków i w ogóle... a grafik co by nie mówić raczej słabuje w skillu :)
A tak może by pomyśleli wszyscy jak Twardy...
ech...

no ale żeby uczcić że ktoś w ogóle do tego wątku zajrzał co jest niemałym zaskoczeniem to
takie mamy wipy obecnie.
było
jest

było
jest

od razu przyznaje bez bicia że dither nieba robila za mnie maszyna bo jestem za leniwy i za gupi żeby klepać to ręcznie.
[#39] Re: AMIner

@softiron, post #38

a grafik co by nie mówić raczej słabuje w skillu :)

Grafika jest niezła, to była tylko sugestia żeby zrobić wersję AGA. A grafik radzi sobie dobrze. OK

dither nieba robila za mnie maszyna

Nie chcę wchodzić w twoje buty, ale nie lepiej zostawić to cooperowi?
[#40] Re: AMIner

@Solo Kazuki, post #39

Żeby to zrobić na copperze, potrzebujesz co najmniej jeden kolor nieużyty nigdzie indziej by go podmieniać. A teraz się przyjrzyj i znajdź kolory z nieba w fabryce. ;)
[#41] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #40

Nie chcę kruszyć kopii, ale nie rozumiem problemu. Domyślam się że chodzi o okna i dach? Potrzebny jest wolny "pen"? Bo nie jest problemem dać np +1/-1 do niebieskiego i już masz odrębny kolor. W ten sposób, bo domyślam się że to bitmapa/tiles, zaoszczędzi się chyba trochę pamięci?

Ostatnia aktualizacja: 20.12.2018 09:40:36 przez Solo Kazuki
[#42] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #40

Żeby to zrobić to przeważnie używa się koloru tła czyli color0 ($dff180)
[#43] Re: AMIner

@softiron, post #38

No no, fajnie to wygląda.
[#44] Re: AMIner

@softiron, post #38

ten ciemny tunel to na kolorach ehb?
[#45] Re: AMIner

@michal_zukowski, post #44

nope :)
[#46] Re: AMIner

@softiron, post #45

Panowie... tudzież Panie
Samozwańcza grupa radosnej twórczości nikomu niepotrzebnej nieznana jeszcze szerszej publiczności jako Insomnia Game Studio w osobie teh_KaiN oraz mua pragnie życzyć wszystkim z okazji Świąt wszystkiego najlepszego, dużo gier na Amigę w nowym roku, tym co coś dłubią ukończenia projektów, tym co nie dłubią a by chcieli - rozpoczęcia projektów, tym co nie dłubią i nie chcą - optymizmu i wiary w tych co dłubią, Selurowi... (cholera, tu jest ciężko :) ), nam skończenia Aminera bo kolejka jest :) i ogólnie zdrowia, zdrowia i jeszcze raz piniendzy.



P.S. Dopiero jutro na trzeźwo dotrze do mnie co zrobiłem... Wtedy też przyjdzie wstyd. Powitam go jak mężczyzna... klinem. ;)
[#47] Re: AMIner

@softiron, post #46

dorobcie jeszcze padajacy snieg, jakas melodyjke i bedzie swiateczne mini-demo OK

p.s.
Selurowi mozna zyczyc aby pojawila sie czwarta czesc z jego ulubionej serii Tales of Gorgulth za 50 euro pomysł
[#48] Re: AMIner

@softiron, post #46

Dopiero teraz zuważyłem wpis.
Wzajemnie wszystkiego naj i przedewszystkim skończenia z sukcesem Aminera.

PS
Ta graficzka OK - przepyszna - mniam
[#49] Re: AMIner

@BULI, post #48

Hehe... Kolega widze jeszcze nie doszedl do siebie po swietach... A Sylwestra juz miales? :)
No staramy sie jak mozemy.
[#50] Re: AMIner

@softiron, post #49

To bedzie wydanie pudełkowe na dyskietkach ?

Ostatnia aktualizacja: 05.01.2019 19:40:50 przez Sventevith
[#51] Re: AMIner

@Sventevith, post #50

A ktoś będzie chciał w tę grę grać? ;)
[#52] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #51

Why not? OK
[#53] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #51

Ja tam ostro czekam na grę. Jako typowy górnik ;) Autorzy : trzymam kciuki!
[#54] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #51

fani krecika? pomysł


[#55] Re: AMIner

@teh_KaiN, post #51

Oczywiście że będzie. Chętni na świecie się znajdą.
[#56] Re: AMIner

@selur, post #54

hehe....
zrobimy wersje dla demoludów...
z Rumcajsem, wilkiem, zającem, Żwirkiem i Muchomorkiem itd :)

Wersja pudełkowa na dyskietce - jak najbardziej. Jeśli nagracie sobie na dyskietke i wsadzicie do pudełka :D :D :D

po prawdzie tak daleko do przodu nie myślimy.
[#57] Re: AMIner

@softiron, post #49

Hej, no dzięki za przypomnienie z tym Sylwestrem.. kurde, przeczekałem z szampanem całą noc i nic.. ani jednego fajerwerka, ani nawet fraktala- jakiś oszukiwany ten szampan
[#58] Re: AMIner

@softiron, post #56

Czyli nie planujecie wydać tego komercyjnie ? Gra jest w Asm lub w c ?
[#59] Re: AMIner

@Sventevith, post #58

Przeczytaj sobie pierwszy post w tym wątku ;)
[#60] Re: AMIner

@Sventevith, post #58

Nie wiem czy jestesmy w stanie uniesc niewatpliwy sukces komercyjny tej produkcji. Wiesz preordery, listy kolejkowe...a potem ta gora hajsu. Gdzie to upchac, co z tym robic... Szampan, dziwki i koks fajna sprawa ale potem tragedie rodzinne, rozbite domy, mezowie i ojcowie na tygodniowym melanzu.... Zaprawde, komercyjne wydanie tej gry niesie ze soba wiele niebezpieczenstw.... A my sie latwo uzalezniamy. Potem trzeba bedzie zrobic nastepna jak zacznie brakowac na towar i jeszcze kolejna... A znow tworzenie na haju bedzie skutkowac coraz bardziej porytymi produkcjami, tych z kolei moga nie zrozumiec zwykli smiertelnicy. Sprzedaz spadnie, braknie nam na koks, zlapiemy dola, psychika nie udzwignie i jeszcze targniemy sie na swe zycie. I kolejne dramaty...
Dlatego na razie postanowilismy to po prostu skonczyc. :)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem