@niebuszewo, post #3358
@Aniol, post #3361
@mastaszek, post #3362
Znaczki (trójkąty, itd.) muszą zostać, bo w fajny sposób urozmaicają grę i jej sens.Nie będę się upierał, bo kto zechce zmieni sobie grafikę tak jak ja, ale o ile sens jest w oznaczeniu murów i miejsc na skrzynie to już oznaczanie samych skrzyń jest według mnie zbędne.
@AmiClassic, post #3367
@Aniol, post #3361
Po co psuć zabawę tylu czytelnikom
@niebuszewo, post #3370
@selur, post #3373
@Hexmage960, post #3374
@selur, post #3373
nie chce pomocy
@Hexmage960, post #3374
Widzę, że kolega AmiClassic ma swoją wizję mojej gry.Ktoś w tym wątku musi mieć jakąś wizję tej produkcji, bo w inny przypadku nic z tego nie wyjdzie, nawet edytor. Jako potencjalny gracz, wielbiciel gier logicznych zgłaszam tylko sugestie dotyczące irytujących mnie elementów. Ja się zagrywam od 30 lat Logical'em, Benefactor'em i Troddlers'ami i gdyby cokolwiek w tych grach mnie drażniło dawno bym o nich zapomniał, bo nie gram w gry, które irytują mnie jako gracza.
Ma też własną subiektywną opinię co do ewolucji grafiki.Według Ciebie subiektywną, według mnie obiektywną. Mam Cię klepać po plecach jaka ta ostatnia grafika jest świetna? Nie, nie jest. Jest słaba w porównaniu do wielu wcześniejszych, dużo lepszych co widać na wielu screenshot'ach.
Ta gra jest zbyt gotowa by zmieniać tyle contentu.Gra jest zbyt gotowa? Ciekawe stwierdzenie.
@AmiClassic, post #3377
@Hexmage960, post #3378
Wszystko jest w porządku. Nie odbieram Twoich uwag jako ataku ani niekonstruktywnej krytyki. Ba, jest wprost przeciwnie. Twoje uwagi są konstruktywne i bardzo wartościowe.
Co do ewolucji grafiki, to jest to jak zawsze kwestia smaku. Uważam (i nie jestem w tym odosobniony), że najnowsze tilesety są OK i nastąpił progres.
@Hexmage960, post #3378