@ppill, post #3330
Da się trochę zmniejszyć prędkość przy pszesuwaniu skrzynek? Parę razy musiałem powtarzać level bo Magazynier się rozpędził.
tab[] = { 1, 2, 1, 2, 1, 2, 1, 2, 1, 2, 1 };
@selur, post #3328
ale to, ze ktos jest w "Magazynie", to nie oznacza, ze jest gorszego sortu
Da się trochę zmniejszyć prędkość przy pszesuwaniu skrzynek? Parę razy musiałem powtarzać level bo Magazynier się rozpędził.
@Hexmage960, post #3333
Może spowolnić troszkę bohatera tylko przy przesuwaniu skrzyń.
btw - ruch bohatera przydałoby się imo trochę spowolnić, tzn. dodać odstępy czasowe między ruchem na jedno pole a zainicjowaniem kolejnego ruchu, bo obecnie bardzo łatwo jest nieopatrznie przesunąć się o dwa pola zamiast jednego, w efekcie przestawiając skrzynię w miejsce, z którego już się jej nie cofnie (co mi się właśnie zdarzyło). Albo wystarczyłoby dodać odstępy między kolejnymi ruchami podczas przesuwania skrzyni (co byłoby nawet logiczne, bo w końcu skrzynia trochę waży).
@ppill, post #3334
Dokładnie o to chodzi. Bez skrzynki prędkość jest w porządku.
@Hexmage960, post #3336
@tukinem, post #3339
Nie widzę sensu rozkopywać silnika gry.
Ale to jest logiczna zręcznościówka.
@snajper, post #3340
@Hexmage960, post #3338
@AmiClassic, post #3345
ogarnięcie obsługi mod'ów plus randomizer ich odtwarzania (dla mnie to podstawa)
(muzyka to kwestia gustu, ale te dołączone ambiento-usypiacze bardziej nadają się do Astroblox'a niż do Magazynu szeroki uśmiech)
powrót do możliwości uruchomienia gry mimo braku plików w szufladzie MUSIC
Bez tych kafli z trójkątami, kółkami i innymi pierdołami gra się o wiele lepiej i grafika jest czytelniejsza.
Na koniec pytanie techniczne: czy jeśli użyję palety EHB, Magazyn to 'zaakceptuje i wykorzysta' czy jest na sztywno przygotowany do 32 kolorów?
@Hexmage960, post #3099
Może umówmy się, że do końca sierpnia grę muszę dokończyć na bank. Mam cały miesiąc.
Jeśli nie podołam, wypuszczę tyle ile uda mi się do końca sierpnia dopracować.
W tej chwili jednak czuję, że dam radę.
I z końcem sierpnia będzie można wątek zamykać - w obu sytuacjach.
@Hexmage960, post #3346
Moduły będą zmieniały się co scenerię.Świetnie, coś jak w Logical'u (tam chyba co pięć leveli się zmieniała?) i to mi się podoba
Miałem w planach by Mody do gry były umieszczane w osobnych katalogach. W szufladzie DATA1 zawarte są oryginalne dane. Swojego Moda będziesz mógł umieścić w osobnym katalogu.Szuflada MUSIC to najlepsze miejsce na muzykę. Ja nie chcę dodawać swojego mod'a, tylko wymienić wszystkie na swoje jak w Galaga Deluxe. Niemożność usunięcia innych, których nie chcę będzie skutkowała bezsensownie zajętym miejscem na dyskietce.
Katalog z Modem będzie się wybierać z linii poleceń.Jezu, co Ty masz z tą linią poleceń? To jest gra! Mam ją uruchomić i grać. Szuflada MUSIC już jest w grze 'zaszyta' i nie ma co mnożyć bytów.
Nie wiem, czy kolega testował poziomy z najnowszego archiwum, ale tam wiedza o tym jakie symbole reprezentują jest kluczowa by te poziomy ukończyć.Oczywiście, jak da się zauważyć tilesy są z ostatniej wersji. Kompletnie nie ma dla mnie znaczenia czy mam podpowiedzi czy nie, gra jest wtedy trudniejsza, ale do przejścia. Podpowiedzi w postaci tych tilesów to jak pisałem już wcześniej asystent trasy w grach wyścigowych - to 'ficzer' dla dzieci, prawdziwy 'kierowca' jedzie bez tego
@marskow, post #3347
Pytanie do moderatorów - już wrzesień, zamykacie wątek, czy bawimy się dalej, kolejny rok, albo dwa? Hexmage i wierni czytelnicy wątku z pewnością są w stanie dać tutaj mnóstwo nowego contentu...Też tak kiedyś postulowałem, ale...
No ale mamy grywalną wersję 1.7. Mamy zgodę autora wątku na zamknięcie. Czego potrzeba więcej? Czy to nie jest najlepszy moment na zamknięcie dyskusji o grze Magazyn?
@AmiClassic, post #3345
Coś w ten deseń:
@snajper, post #3351
bardzo estetyczne okienko i fonty.Problemem jest to, że to już było w którejś tam wersji i nagle nastąpiła "Nieoczekiwana Zmiana Miejsc". To grafika Hexmaga, ja tylko te buttony przykładowe zmieniłem z jakimś pixelowym fontem.
...dodam, że jeśli już wyrzucać menu główne z widoku i przenosić do okienka, to najwygodniejszym rozwiązaniem byłoby dodatkowo podpięcie określonych pozycji pod klawisze funkcyjne.To też już było, nawet chyba ładniejsze od poprzedniego, ale nastąpiła...:
Bo pamiętajmy, że Magazyn od początku był bardziej edytorem niż grą.I to chyba jest największy problem tej produkcji. Ja bym to rozdzielił.
@niebuszewo, post #3353
@marskow, post #3347
@AmiClassic, post #3355
w czym ten wątek Ci przeszkadza?