@MDW, post #3091
@Hexmage960, post #3092
@MDW, post #3093
@Hexmage960, post #3092
@twardy, post #3098
@Hexmage960, post #3099
Wiem, że wygląda to dosyć dziwnie. Przepraszam. Przy następnych projektach będzie to szło na pewno sprawniej.
@Hexmage960, post #3099
@mastaszek, post #3103
@tukinem, post #3109
@xylaz, post #3101
Niestety nic w tym wątku tego nie sugeruje, a wręcz przeciwnie...
każdy post wskazuje na to, że tak nie będzie.
Przez te trzy lata trwania wątku o Magazynie wszystko idzie dokładnie tak samo, jak szło. Nie ma powodów, żeby spodziewać się nagłej zmiany w przyszłości.
Nic nie mam do autora Magazynu ale to jest zwykłe pajacowanie i tyle w temacie.
W jakim języku programujesz magazyn? Czysty assembler?
Gdyby cała koncepcja gry była rozplanowana w 100% to Magazyn powstałby w 2 miesiące. Gdyby jeszcze mechanizmy gry o których pisze Hex były gotowe, to gra powstałaby w miesiąc. A tak minęło parę lat i dalej twórca nie do końca wie jak gra ma ostatecznie wyglądać i działać.
A co tu jest do planowania? Sokoban to BARDZO prosta gra. Zakładając, że pracuje nad tym jedna osoba, to kod jest do napisania w max tydzień i to po pracy godzinkę z piwkiem w ręku. Grafika nie wiem, ale to tylko kilkanaście tilesów i obrazek tytułowy, czyli też nie jakoś specjalnie długo. Tu problemem nie jest rozplanowanie, tylko to, że plany się zmieniają jak w kalejdoskopie.
A tak z innej beczki. Ciekawe czy kompletny kod Magazynu ma więcej linijek niż ten wątek ma postów :) W amosie ten mini magazynek ma 370 linii. Jakby dorobić edytor i oprawę (menu, dźwieki, sejwy), to by wyszło pewnie koło tysiąca.
@Hexmage960, post #3112
@selur, post #3061
Minniat gadasz jak Tusk, niby sie starasz zeby ulatwic a robisz absolutnie wszystko zeby utrudnic uruchomienie programu i ja to rozumiem, po prostu nie chcesz zeby ktos w to zagral
@Hexmage960, post #3112
Nagłej zmiany nie będzie. Była i jest stopniowa.
szedłem z tym projektem do przodu zupełnie na ślepo.
@AmiClassic, post #3119
Hex'owi chodziło zapewne o ukończone i 'wypuszczone' gry
To nie wszystko, opracowałem rozbudowane i atrakcyjne w wyglądzie Menu, będzie zintegrowany edytor plansz, pracuję też nad udoskonaloną grafiką do gry: już jest przygotowana pierwsza sceneria - ogród. W planie kilka scenerii. Publikacja nowej wersji dopiero jak będzie ukończona.brzmi znajomo?
Następna wersja Astrobloxa, jak wszystko będzie szło zgodnie z planem, w ciągu tygodnia, proszę o cierpliwość. Ten projekt będzie pierwszym naprawdę ukończonym. Będzie kilka światów do zwiedzenia i uporządkowania skrzyń.
2. Dla urozmaicenia będzie wprowadzona większa ilość scenerii, każda ze swoją unikalną szatą graficzną.
3. Grę chciałbym docelowo doprowadzić do stadium co najmniej shareware.
Do przeczytania za tydzień (a może nawet wcześniej). Mam nadzieję, że przygotuję do tej pory już działającą grę w tej scenerii.Podsumowując, Astroblox nie był grą ukończoną, mimo że sam autor tak ją określa.